Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Jollekin muullekin on tullut samankaltainen ajatus. Tuota jos lukee, niin ensin se näyttää entisöintiprojektilta ja sitten ollaan tekemässä Toyota-Mersua ja lopulta suunnitelmissa on W123 Chevrolet V8:lla. Ei taida olla vielä valmis, ja tietysti kun tuolla tarkkuustasolla tekee, niin aikaahan se ottaa väkisin.
    https://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=157324
     
  2. isalmela

    isalmela Gearhead

    Tuolle on kyllä aivan laumana kilpailevia ostajia jonossa, toivottavasti on puhelin ollut juuri laturissa
     
    Inlinee ja Challenger Rtee tykkäävät tästä.
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Juu-u, ihan samat aatteet. Osa-autoks tuost saattas olla jollee kel samanmoinen. Kävi vaan mielesä ko katteli kuvia, et saattas olla jonnimoine työmaa tuol pohjas jos tuosa seisonu.. :rolleyes:

    Ku ei se muualtakaan iha priima koriltaan meinaa ole.
     
  4. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    @isalmela

    Mimmones peli tuollane Lincci oli harrastaa? Onko siihen osat kuin kiven takana. Pikkuhiljaa alkaa kahen turvaistuin-ikäsen kaa tuo kaksovinen coupe maistua ööö... paskalta omalla tavallaan.

    Tommone Mark V Lincci ois meinaan jo jotain..
     
    isalmela tykkää tästä.
  5. isalmela

    isalmela Gearhead

    Tämmöiselle älyämättömälle mekaanikolle kaikki on tietysti liian vaikeita. Osia löytyy, neuvoja löytyy, auto on ominaisuuksien puolesta aika upea. Vittumaista oli painia alipainevuotojen kanssa. Paljon toimii alipaineella: lamput, pyyhkijät, lämmityslaite ym. Kyllä mulla sitä Lincolnia ikävä on!
     
    Inlinee tykkää tästä.
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Mimmoset sisätilat tuollaases o sisältä? Minunki 2d coupe on iso, mut sisätilat pienemmät ko työmatkaKIimAssa, Ceratossa.

    Jännä juttu.. Oon tehny perän, lootan, ja koko koneen uusiks, ja myt ku se on valmis, ja on poltellu sil nakkia ja ajellu lastentaudit ulos, niin... :rolleyes:
    Ehkä se rakentelu on enempi mun juttu o_O
     
  7. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Ja ihan rehellisesti harmittaa kun aikoinaan vaihettiin emännän kansa moottoripyörä jenkkiautoon, koska emäntä ei tykänny matkustaa pyörällä.

    2d coupeha sitä tuli laitettua, vaan vähänpä sitä 6 vuotta sitte arvas et tarvis joskus sovittaa turvaistuimia, ja vielä selkä menosuuntaan. Nyt ollaanki taas vähä tilantees et ei taas koko perhe pääse kulkemaan, kun kaks penkkiä tarvis olla, ja kuskinpenkille ei vaan yksinkertasesti mahu ratin välii turvaistuime kaa:(
     
    leivonharri ja isalmela tykkäävät tästä.
  8. SK-

    SK- 2nd gear

  9. T5

    T5 Gearhead

  10. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Millä perusteella tää on korinvaihto?
     
  11. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Selvästi alunperin ollu taunus!
     
    Lowry tykkää tästä.
  12. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Tiedätkö vai oletatko ?
     
  13. T5

    T5 Gearhead

    Muistaakseni alunperin myynti-ilmoituksessa näin ilmoitti. Meni jotenkin näin: "vaikka tämä onkin korinvaihto, niin silti ajat Chargerilla" tms. Toki jos muistan väärin, niin käden nostan virheen merkiksi.
     
  14. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ainakin valmistenumero on WP29G2, eli 1972 Charger SE 318 ja rekisteröity Suomeen -99.
     
  15. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Olisko ollut tämä Challenger

    https://www.nettiauto.com/dodge/challenger/12023527
     
  16. T5

    T5 Gearhead

    Piti ihan lähteä facea perkaamaan ja ilmeisesti olen erehtynyt autosta!

    Ja tämähän se oli. Ilmeisesti vaan vaihtuu kalusto niin nopsaan, että sekoitin autot keskenään.
     
  17. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Tätä myytiin korinvaihtona "CHALLENGER" tolla tekstillä keväällä 2021

    Challenger Kouvola 30.08.2014

    [​IMG]
     
    T5 tykkää tästä.
  18. lucky74

    lucky74 3rd gear


    Myyjän nimen perusteella vanhanaikasissa luovareissa ei ehdi edes muste kuivua kun on jo auto naamakirjan myyntiryhmissä myynnissä mielenkiinnottomana tuotteena. Minä ja me muut köyhät kutsutaan sitä bisnekseksi....
     
  19. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Tuo farkku ei kyllä ollut muistaaksein kuin 305 koneella. Joku prosenttihässäkkäkin autos oli, siks esmes perä oli paskalla välityksellä. Kun ei voinut vaihtaa. Useamnan vuoden kytännyt tuota autoa aina aikaajoin jos jostain pulpahtas näkyville. Ois vaan hieno. Vielä varmari...
    Ainoa "isokasi" 2satku joka tehty vuosia si taitaa olla tuo nimimerkki volvo 5,7 auto. Jokunen muukin löytyy mut yks oli ainakin jollei kaksi fordin pikkulohkolla ja näitä rover himmeleitä nyt sitten tietty jokunen.
     
  20. isalmela

    isalmela Gearhead

    Sisätiloissa leveyttä riittää, kuusi mahtuu kyytiin. Minä olen 178 cm pitkä, mun taakse mahtui turvaistuimet selkä menosuuntaan. Jos oot selvästi pidempi, käy sovittamassa. Tavaratila on valtava, hyvä lasten kanssa retkeillä.
     
    Inlinee tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!