Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. pptalo

    pptalo Gearhead

  2. Inlinee

    Inlinee Gearhead

  3. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Aika kallistakin vaihdokkia voi tarjota Chrysyyn kun maksimi on 5000 tonnia.:D
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ite kaupittelin viime kesänä 11sekuntin Valianttia samaan rahaan mitä oli silloin mennyt varttimailin 11.980.
    Ei tarvinnut hengitystä pidättää että olis puhelin soinut.
    No meni sitten ilman konetta lootaa ja taka-akselia kaupaksi.
    Ja ei ollut silloin enää edes myytävänä :poff:
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Yhtä hankalia kuin muutkin C-bodyt. Etupään ohjauksen nivelet yms on sit omia vs C-body. Imperial on muistaakseni jonkun 2 tuumaa pidempi akseliväliltä kuin C-bodyt.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  6. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    SK- tykkää tästä.
  7. Ace66

    Ace66 3rd gear

  8. Ford67

    Ford67 3rd gear

    Rahamiehille olis kulttuuriteon paikka, ostakaa ex-Keke Rosberg Lambo Suomeen! Pyynti vain:

    € 643,500.-


    Joskus 15 vuotta sitten, Euroaikaan kuitenkin, bongasin tämän myös myynnissä. Pyynti oli murto-osa tuosta, olikohan 150k€ tai sinnepäin. Olis kannattanut ostaa, mutta eipä ollut takataskussa silloin(kaan) moisia summia.

    https://www.autoscout24.com/offers/...dtidx=7&cldtsrc=listPage&searchId=-1159114941

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    viikinki75, FUKK, Stang_81 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. Lowry

    Lowry 2nd gear

    https://m.nettiauto.com/oldsmobile/cutlass/12129028?vifAdCount=5&vifNav=Y

    Olds/GM tietäjät: onko tämä nyt Cutlass S, vaikka keulassa on 442 lätkä? Vai jotain ihan muuta? Trafin tietojen mukaan VIN alkaa 5:lla ja sillä numerolla ei löydy googlella mitään tietoja, kun ilmeisesti Oldsissa VIN pitäisi alkaa kolmosella?

    Jonkun decoderin mukaan V6 Cutlass S, jos vaihtaa ekan numeron kolmoseksi.
     
  10. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Mä en nyt tiiä, oletko katsonut kuvasta vai kirjoittanut tekstiin hiukan pieleen, mutta keulassa lukee 455, ei 442. Että siinä mielessä kyltti sopii siihen, mitä ilmoitus sanoo, mutta mulla taas ei tiedot riitä tuon VIN-asian arviointiin.
     
  11. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  12. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Näköjään olin katsonut keulan numerot väärin, mutta 455 siinä näyttää tosiaan lukevan. Varmaan Trafin tiedoissa on virhe, koska jos ekan kolmosen vaihtaa vitoseen, niin sitten saa ihan järkevän tuloksen kun lyö Googleen Oldsmobile VIN decoder, eli 1969 Cutlass S kutosella. Tosin ei kai noissa vielä mitään V6-koneita ollut, vaan suoria kutosia(?).
     
  13. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    1967 on (ehkä) ollut vielä se 225 cid V6 saatavilla, sen jälkeen chevyn 250 cid matkalaukku.
     
  14. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Fuselage tykkää tästä.
  15. Hai

    Hai Double Gearhead

  16. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Varmaa taas perinteisesti laitettu tyylillä "Ku otteessa lukee niin"...
    Muutenkaan en tajua miksi ei voi laittaa tietoa enempi autosta. Toki soittaa voi ja kysyä mutta vähentäis varmaan sitäkin että ei tarttis myyjän punastella luurin päässä sitä, kun ei osaa yksinkertaisimpiakaan tietoja antaa
     
  17. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

  18. Lowry

    Lowry 2nd gear

    Tätä ihmettelen aina itsekin, kun parhaimmillaan autot on vuosia myynnissä ja kuvaus on luokkaa ”tehty remonttia ja on hieno”. Ja sitten tietysti vielä ne sankarit ketkä ei tiedä edes hintaa myymälleen tuotteelle...
     
  19. TimoN

    TimoN 3rd gear

    Joskus Mersufoorumilla keskusteltiin yhdestä autosta, jota myytiin 3,4 -litraisena, vaikka oli paperien mukaan 3,0. Siihen tuli sitten (nähtävästi) auton myyjä sitä puolustelemaan ja muun varsin värikkään kommentoinnin ohessa mm. kertoi, että autoon on AMG pajalla vaihdettu sellaiset kiertokanget, jotka lisäävät iskutilavuutta, ja siksi ei näy päällepäin.

    Että olisko tossa Monacossa sama homma?
    Hekoheko:p
     
    karra ja Inlinee tykkäävät tästä.
  20. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Jospa vaan perinteinen elimenluovutus 440/727 korvattu 318/904 ja papereihin vaan jäänyt/jätetty myyvempi konekoko.
     
    Peeaa tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!