Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. Luoppis

Luoppis 3rd gear

Jos lähtöhinta on tarpeeksi alhaalla niin varmasti tulee paljon huutoja alkuvaiheessa. Ja varsinkin jos minimikorotus on sopivan "pieni" niin saa vähän semmoista urheilujuhlan tuntua kun nokitellaan muutamilla kympeillä.

isalmela ja karra tykkäävät tästä.
  2. teddy99

teddy99 Gearhead

isalmela, Larry, wiwwe ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. Malossi

Malossi 2nd gear

4. kippis

kippis Gearhead

esmi tykkää tästä.
  5. teddy99

teddy99 Gearhead

Näyttää olevan samaa kuin edellisen sivun Nissan ilmoituksessa, jota kommentoin. Eli ei kai tässäkään ilmoituksessa ole tarkoitusta myydä autoa? Kunhan vaan kaipaillaan huomiota sille, että tällainen auto löytyy tallista. Ja myyjä tässä onnistuikin, kun nyt overdrivellä myynti-ilmoituksesta puhutaan. :odcool:

"Kokeilumielessä myynnissä kun tätä ei tuu käytetty kun muutaman kerran vuodessa, ei kiirettä myydä,"

Niinpä.

6. musta pässi

musta pässi Gearhead

"Kokeilumielessä myynnissä kun tätä ei tuu käytetty kun muutaman kerran vuodessa, ei kiirettä myydä,"

Vanha kansa on tavannut sanoa että ”kaikkee kannattaa kokeilla paitti siskoonsa ja kansantanhuja”. Siinä vanha kansa ei maininnu autonmyyntiä edes siinä kokeilumielessä. Muutenkin jos on aikuinen mies?kysymyksessä niin auto on tai ei ole myynnissä. Kaikenlainen muu oheistoiminta ja eestakas veivaaminen on sitten muitten hommia, saatana.

Peeaa ja Petri R. tykkäävät tästä.
  7. Petri R.

Petri R. Double Gearhead

Minä olen miettinyt kans, että mitenhän nämä auton myymisen kokeilijat ovat sitten ottaneet sen, että auto oli myynnissä? Miltähän se tuntui ja jäikö sellainen fiilis, että auton vois ehkä oikeastikin joskus myydä vai riittikö pelkkä kertakokeilu sitä lajia?

f34, klunssila, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  8. kalikkapalikka

kalikkapalikka 3rd gear

teddy99 tykkää tästä.
  9. Ftw-

Ftw- 3rd gear

isalmela tykkää tästä.
  10. oceanic7

oceanic7 Double Gearhead

11. Ftw-

Ftw- 3rd gear

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/12132481
    "Itse olen koulutukseltani ajoneuvoasentaja, jos se ostajan mieltä lämmittää"
    "Mittaristossahan on myös öljymäärä mittari"
    No joo,kyllähän sen öljynpaineestakin näkee kun öljyä on tarpeeks vähän..

teddy99 tykkää tästä.
  12. teddy99

teddy99 Gearhead

https://www.nettiauto.com/volvo/740/12337465
    Siis mikä on vakionopeudensäätimen turbokytkin..?
    Silloin kun tuo auto oli uusi, niin pikkupoikien suosikkisarja TV:ssä oli Ritari Ässä. Siinä Michael Night ajeli Kitt autollaan ja kai teki jotain muutakin. Michaelin autossa oli Turbo boost kytkin koelaudassa, jota painamalla auton sai hyppäämään. Siis Kitt ei ollutkaan ainoa automerkki, johon sai tuon varusteen??

Jos kerran noin vähän ajettu Volvo, niin miten tuo voi olla noin pahasti lurpahtaneen näköinen? Käytetty varmaan liikaa vakionopeudensäätimen turbokytkintä????

isalmela tykkää tästä.
  13. viikinki75

viikinki75 Double Gearhead

Isamu tykkää tästä.
  14. viikinki75

viikinki75 Double Gearhead

Jos katsoo nimeä ja paikkakuntaa, niin luulen olevan joku käännöskukkanen, ehkä?

Mä en huomannut mitään erikoista"lurpahtaneisuutta"?

Paitsi jos tarkoitit että toinen takavalo on ilmeisesti vaihdettu, ja toinen ei.

Muokattu: 21.8.2021
  15. Isamu

Isamu 3rd gear

Tässä on just tasan sen tyylinen ilmoitus joita minäkin olen manannu eri suuntiin.

-Huonot kuvat CHECK
    -Minimaaliset tiedot CHECK
    -Stnan kova hinta CHECK

Perus jenkkimyyjän tekemä ilmoitus siis... Vielä kun lukis "helpolla museoon" tai "kokeilumielessä myyntiin"

16. hartsa69

hartsa69 Gearhead

Näköjään luettu kommentteja täältä ja poistettu myynnistä. Hinta oli kai 27 t?. aika spesiaali mallihan tuo on.
    Maailmalla näkyy hintapyynnöt olevan 15 -29 t dollaria, tiedä sitten onko sieltä katsottu mallia.

Muokattu: 21.8.2021
    viikinki75 tykkää tästä.
  17. rotax

rotax 1st gear

Mikä oli pyynti kun on näköjään poistettu myynnistä, vai löysikö
    valkotakkiset sen?

18. Stang_81

Stang_81 Double Gearhead

Orggis ahdettu. Ei mikään täysin tavallinen merkkuri.

19. oceanic7

oceanic7 Double Gearhead

Ei 03-04 Marauderia ole saanut tehtaalta ahdettuna. Tuokin on vin-koodin mukaan 302heppainen vapari.

20. paja1

paja1 Gearhead

Miten niin? Siinähän luki että myynnissä vaan hetken aikaa. :poff:

musta pässi tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!