Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. spike

    spike Gearhead

    Itsellä ollut vastaavanikäinen tahoe ja siinä se kyllä muuttaa laatikon käytöstä aika paljonkin. Ei vaihda yhtä herkästi ylös ja mielestäni ei lukitse turbiiniä missään nopeudessa. Vaihtaa myös mielestäni jämäkämmin.
     
    karra tykkää tästä.
  2. julmajari

    julmajari Gearhead

    Selvä homma, kiitos.
     
  3. NUS-50

    NUS-50 Gearhead

    Juuri noin se toimii. Vetää joka vaihteella paljon ylemmäs kierroksia ennenkuin vaihtaa.
     
  4. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Tämmönen diesel-Dodge oli Lil Red Express Truckin kanssa vierekkäin Aro Yhtymä Autokeskuksen hallissa 80-luvun alussa. Kumpikin ajamattomia ylivuotisia ja kummallakin täsmälleen sama hinta. Lil Redin saattaa kuvitella vielä olevan olemassa, mut tehdastekoinen dieselversio olisi kyllä harvinaisempi.
     
    Fuselage tykkää tästä.
  5. Rane 66

    Rane 66 Gearhead

    Kaverilla oli tommonen diesel ja vielä turbolla. Oli varmaan jälkiasennus? Kulkua oli kumminkii kohtuullisesti.
     
  6. Isamu

    Isamu Gearhead

  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Oli jo vähän sivuttu. Vikalukijalla pytty selville. Tulppa irti, kamera sisään onko seeti irti ja mäntä palasina :D Vai joku edellä mainituista. Tosin antaako firma kattoa?
    Minustakaan hinta ei ole paha, ellei ole muutakin rikki tai hajalla.
     
    Isamu tykkää tästä.
  8. Isamu

    Isamu Gearhead

    Joo, nyt muistin tuosta olleen juttua täällä kun kommentoit.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  10. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Tämä on kuin topicista "löytöjä maailmalta". Jonkun mielestä ollut niin hyvä löytö, että on kannattanut rahdata USA:sta Suomeen. Ilmoituksessa lukee "tulva-auto". Harmi ettei ole sisustasta kuvia, kun jo tuo konehuone kuva näyttää siltä, että autoa on varastoitu merenpohjassa. Aika vähän tuosta edes harvinaisempia avokorin varaosia saisi kun kaikki on enemmän tai vähemmän pa$kana. Alusta ja tekniikka sama kuin "taksimallissa", joten niiden kysyntä voi olla aika vähäistä. Kieltämättä tyylikäs automalli. Ehjänä.
    https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/14752887

    Ilmoitus mallia "tietäjät tietää". Edistäiskö myyntiä jos kirjaisi ilmoitukseen edes jotain tietoja mahdollisia heräteostajia varten? https://www.nettiauto.com/reynard/923/14756548
    Huhun mukaan joku ajeli tuollaisella joitakin vuosia sitten Etelä-Suomesta Keski-Suomeen. Pääsi perille. Ei tullut pysäytetyksi. :odbiggrin:
     
    Topsa-, karra, Peeaa ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 3rd gear

    Tuosta Mesestä saisi ainakin harrasteauton mitä saisi varmaan tulevaisuudessakin harrastella mielin määrin:) Minkähänlainen biotooppi noissa penkeissäkin asustaa jos Amerikan tulvissa pitkäänkin uinut:rolleyes:
     
  12. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead



    Saanen olla erimieltä , hyvä aihio ja erittäin harvinainen ja noiden hinnat on koko ajan nousussa. Ja harvinainen harrasteauto millä käy myös joka päiväinen ajo.
     
  13. speedy

    speedy Double Gearhead

  14. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Saa aina olla eri mieltä. :) "Erittäin harvinainen" on suhteellinen käsite kun pelkästään mobile.de sivustolla on W124 cabrioita myynnissä noin 230 kappaletta. Hinnat alkaen kunnossaolevana 10000 euroa. Joten ei ehkä kannata tulvauitoissa mukana olleesta kolariautosta melkein 7000 euroa maksaa. Jokainen tietysti tekee oman päätöksen siitä mitä haluaa harrasteestaan maksaa.

    Saksassa W124 cabrioletin hinnoittelu vaikuttaa olevan aika vahvasti jobbarien aikaansaama, eikä perustu todelliseen markkinakysyntään. Yksityset myyvät hyväkuntoista 15000 eurolla, jotka nekin samat autot ovat varsin kauan myynnissä. Autoliikkeet, jotka pyytävät 25000 - 30000 euroa näyttää myyvän niitä samoja autoja ikuisesti. Joten ei näytä näiden todellinen markkina-arvonnousu tässä tilanteessa kovinkaan merkittävältä. Tietysti jos jaksaa pitää autoa myynnissä 10 vuotta, niin tilanne voi muuttua.
     
    Muokattu: 14.12.2024
    Catiska, karra ja Peeaa tykkäävät tästä.
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    eeko tykkää tästä.
  16. KohtalainenPaja

    KohtalainenPaja 3rd gear

    taunusstyle tykkää tästä.
  17. NUS-50

    NUS-50 Gearhead

    Mites toi kun huutomerkkien määrä on maksimoitu ilmoituksessa, käykö kauppa paremmin vai mikä siinä on ideana? Onko kokemusta tästä???!!!!
     
    Solvent ja eeko tykkäävät tästä.
  18. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Vielä ku terästää ilmotuksen laittamalla: "En tiedä hintaa, saa tarjota. Ei kuitenkaan pakkomyynnissä!!!"
    Niin avot!
     
    Seevu ja eeko tykkäävät tästä.
  19. MudMax

    MudMax Gearhead

    taunusstyle tykkää tästä.
  20. Riku Rotten

    Riku Rotten Gearhead

    Kuvissa mielenkiintoinen yksityiskohta on kuulosuojaimet takapenkillä, mahtaa olla aika äänekäs ajossa ainakin sisällä autossa.
     

Kerro tästä muillekin!