Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

1. Peeaa

Peeaa Gearhead

Juurikin se! Tiedätkö tapauksen?

2. Swinger71

Swinger71 Double Gearhead

Se on ollut minulla kohta 26 vuotta.

Seevu, Peeaa, kippis ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. Peeaa

Peeaa Gearhead

Sehän on Suomiauto, alunperin 318/ 904. Vaihdoin siihen 360/ 727 82-83 talvella ja kirkkaan punainen väri vaihtui metalliviininpunaiseen. Onko se toi sun profiilikuvassa oleva peli, vaikka rekkari ei täsmää?

4. Swinger71

Joo se on tuo profiilin auto. Tosiaan oli rekkarilla NN-668 minulle tullessaan ja keltainen väriltään. Rekisteri vaihtui kun se oli jonkin aikaa poissa kilvistä kun koitin sitä rakennella.

5. teddy99

teddy99 Double Gearhead

Tämähän on yhtä jännittävää, kuin se TV sarja, jossa etsitään yhteyttä kadonneisiin sukulaisiin. Tässäkin tarinassa oli onnellinen loppu. ex-NN-668 on edelleen elossa.

LehtinenA ja Swinger71 tykkäävät tästä.
  6. Vallu 426

Vallu 426 3rd gear

Mikä ovissa on vikana?

7. LUM-1

LUM-1 Gearhead

noitahan ei oo sovitettu sinnepäinkään, raot heittää ihan perkeleesti ja vänkärin ovi alaosa useita millejä liian ulkona

8. jykä hyvinkää

jykä hyvinkää Gearhead

Mun mielestä tuon hintaisessa Camarossa ei sais ovien raot olla mitä sattuu.. Apparin puolen ovi irvistää aika paljon, eikä kuskin puolen oven välit ole sen paremmat.

Seevu ja Ford67 tykkäävät tästä.
  9. Ford67

Ford67 Gearhead

Erikoista, kun muuten suurella rahalla tehty ja ulkonäköön panostettuo_O. Ei maailman temppu olisi saada kohdalleen, jos ei runko/kori mutkalla. Sekin tuolla hinnalla luulis jo oikaistuksi.

Seevu tykkää tästä.
  10. Weijari

Weijari Gearhead

Ei tossa istu konepelti ja takakulmatkaan. Näissä restomodeissa tulee aina mieleen huonosta istuvuudesta se, että onko kori / runko tarpeeksi jäykkä / kunnostettu vastaamaan uusia suoritusarvoja kuin muu tekniikka. Jos ei, niin koko idea restomodista mun mielestä häviää. Nykyisillä Epoksikiteillä ja maaleilla kun saa muodossa pysymään mummon vanhan pitsiliinankin.

Seevu tykkää tästä.
  11. LUM-1

LUM-1 Gearhead

513 heppanen LSssä mulla on omassa -68 Camarossa 763heppanen BBC ja luukut istuu, on saanut monoa slikselillä 10 vuotta ja istuu vieläkin

Seevu tykkää tästä.
  12. tapsah

tapsah 3rd gear

kiinan pellit??

13. Solvent

Solvent 3rd gear

En tiiä onko toi nykyään enää mikään erikoinen juttu, että tavarat on made in China.
    Samaa tohelointia, joskus jopa pahempaakin tullu vastaan "proudly made in USA" osissa kuin kiinantuotteissa...

Isamu tykkää tästä.
  14. tapsah

tapsah 3rd gear

lähinnä sitä hain että käsittääkseni tommoseen camaroon saa uuden tarvike koko kopankin, luukuista puhumattakaan varmaan monelta valmistajalta

Solvent tykkää tästä.
  15. Peeaa

Peeaa Gearhead

Laita mulle sun yhteystiedot. Yritin lähettää sulle yksitysviestin, mutta tuli joku herjaus että viesti ei ole kelvollinen...o_O

16. Swinger71

Laitoin yksityisviestin.

Peeaa tykkää tästä.
  17. oceanic7

oceanic7 Double Gearhead

Isamu tykkää tästä.
  18. Harri S

Harri S Double Gearhead

Aika hyvin tämän kokoiseksi maaksi kun nytkin nettiautossa on samaan aikaan 5kpl 454SS pikkareita myynnissä.

leivonharri ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  19. oceanic7

oceanic7 Double Gearhead

Isamu tykkää tästä.
  20. LUM-1

LUM-1 Gearhead

Kerro tästä muillekin!