Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. bblock

    bblock 3rd gear

    Jos olisi irtorahaa niin hakisi pois ja potkisi itse ennen pihasta lähtöä & jättäisi kattovinyylin myyjälle :poff:
     
  2. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    jäisi kyllä kysymättä multakin.
    ei yleensäkään tuon tapaiset ilmotukset herätä mielenkiintoa.
     
  3. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Huomaa, että sisäkuva vuodelta 2007....
     
  4. tammercity

    tammercity Gearhead

  5. Patsi

    Patsi 3rd gear

    Ja mittarilukema on varmaan jotain tähtitieteellistä.
     
  6. fisu

    fisu Gearhead

  7. Panze

    Panze 3rd gear

  8. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Saksassa alle satkun ajettu 5.7. Diesel farkku vetokoukulla ja toimimattomalla ilmastoinnilla...Se, ken hakee, tarjonnee yhden mäyriksen vinkistä...saksalainen laatikkokin kelpaa...

    http://www.ebay.de/itm/1980er-Chevrolet ... 4ab10edad6

    Jarrut vaan toisessa päässä, mutta rohkea suomalainen ajanee sen silti kotiin kesärenkailla... :D
     
  9. fisu

    fisu Gearhead

    "Myy johtamisessa 1980 Chevrolet Caprice Classic DIESEL ESTATE!

    todennäköisesti yksi harvoista harvinaisia ​​alkuperäiset Euroopassa! Vuosi 1980!

    Moottori toimii hyvin ja siirto vuorossa hyvin.

    On 5,7 litran V8-dieselmoottori!
    Mittarilukema on vähennetty mailia!
    sähköinen takalasin
    1 omistaja Itävallassa vuodesta 1980
    Toimia ilman ilmastointi (ei nestettä sitä)
    täydellinen täydellinen auto!
    Auton jarrut vain eteen niin pickup perävaunu olisi hyvä idea tai minä toimittaa.

    Erinomaisen pohjan PERINTÄÄ tai ennalleen kunnostus!

    Auton Olen esitteli Dekra selkeä lausuma H-hyväksynnän saadakseen.

    Mikään hyväksyntää H-away, jos:

    Takana jarrujärjestelmä on korvattu linjat
    Edessä oikealla ajovalojen
    Rust reikä-pilarin (pieni 2Euro)
    Aikuinen
    Sky roikkuu alaspäin aineeksi ja ne on kiinteä
    Omaperäisyys on aina saatavilla!

    H hyväksyntää, Chevrolet maksaa vain 192 € ja 80 € vero vakuutus joka vuosi!

    Minulla ei ollut aikaa palauttaa auto ja niin minä annan hänelle raskain sydämin hyviin käsiin!

    Yksityinen myynti tapahtuu ilman vika vastuuta ja ilman takuu!
    Kuljetus voidaan järjestää 300 € Valtakunnallinen !"

    thanks google :rotfl:
     
  10. tammercity

    tammercity Gearhead

    Sen verran tapellu tuon googlen kanssa että kannattaa ihan suosista kääntää kaikki tekstit englanniks.. tulee hiukan järkevämpää tekstiä lukea..

     
  11. T5

    T5 Gearhead

  12. jallu81

    jallu81 3rd gear

  13. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Jahas...Lohjan Laatu-Auto mennyt konkkaan. Tuollaista en tiennytkään.
     
  14. jallu81

    jallu81 3rd gear

    ylläri oli mullekkin..ja autojen sammalpeitteistä päätellen jo jokin aikaa ollu puoti kiinni...

    itse meinasin mennä la sinne ihmettelemään...
     
  15. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Onhan niistä vanhemmista Lantikoista osa maannut puun alla vuosia, mutta olen aina ymmärtänyt ne vain jonkinlaiseksi rekvisiitaksi.
     
  16. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Jaa, näkyyhän siellä olevan suht' harvinaista kalustoa, MG ZT V8 yksilöitä sekä Rover 75 V8..
     
  17. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Itsellenihän osui silmään tuo polkuauto tuolta kulkineiden seasta ;)
     
  18. juko7

    juko7 Double Gearhead

  19. umpio

    umpio 3rd gear

    Joo. Tuli itsellekin ihan puun takaa tieto. Mikähän Liukkoselle tuli...

    Bongasin hra NRO-33:n tuolta autojen joukosta; on meikäläisen vanha Range. Jösses kun iski taas ikävä vanhaa uskollista kohtaan :cry:

    Autossa ei ollut mitään vikaa kun tuon kävin muutama vuosi sitten vaihtamassa saksalaisen insinöörin ihmeeseen (kauppa, jota olen katunut joka vuosi useaan otteeseen). Ihan mielenkiinnosta seurailin auton vaiheita, että jos vaikka joskus vaikka ostaisi sen takaisin... Ilmeni, että auto on jäänyt liikkeen pihalle seisomaan, koskaan en sitä nähnyt myytävien autojen joukossa, ja liikenteestäkin se oli poistettu yllättävän pian. Eli ei ollut ilmeisesti tarkoituskaan myydä. Syytä en tiedä; Rangessa olisi ollut kulkupeliä pitkäksi aikaa...
     
  20. Kurko

    Kurko Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!