Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. rb

    rb Double Gearhead

    Okei........Laskemme tuon sarkasmiksi.. :odcool:

    Jotkut kai harrastaa sitäkin, mikä muiden mielestä on cool, mutta eiköhän tästäkin porukasta suurin osa ihan itse päätä mistä tykkää...
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Joo, aattelin henkilökohtasemmalla tasolla. Minä maksan ulkonäöstä tiettyyn rajaan saakka, en osta pelkkiä ominaisuuksia, tai enemmänkin ulkonäkö on yks niistä.

    Jos ero on se että saan 2d htn 30 000 ja tolpan 7000, valitsen tolpan. Mun cadillacin tapauksessa taas 2d ht oli halvempi mitä halvin vastaava tolppa......
     
  3. karra

    karra Double Gearhead

    Mielestäni ne ei ole samoja autoja, nehän on lisäksi ihan erilaisia käyttää. Ja toinen korimalli on halutumpi koska se on kauniimpi :odrazz: . Tässä mielestäni neliovisen tolpan ja 2DHT:n erot.
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mun trendi alkoi vuonna 1970, kun olin 6 vuotias, ja kotiin tuli Tekniikan Maailma. Se oranssin R/T Challen kuvan leikkasin huoneeni seinälle. Siitä päivästä lähtien on ollut suosikkiautoni numero 1.

    En kyllä challea vielä ole onnistunut omistamaan. 340 swinger, -69 ja -70 vette sekä -67 Mustang on tähän asti ollut. Mikään merkkifriikki en ole, enkä heitä oikein ymmärrä.
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Niinpä. Tuolla logiikalla naisenkin voi valita periaatteella että kunhan on alhaalta halki ja hengittää.
     
    päivystäjä, silirimpsis, FuryIII '71 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Niinpä. Neliovitolppa on kyllä parasta, heti STW:n jälkeen.:odcool:
     
    mikkis83 ja 59Kingswood tykkäävät tästä.
  7. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Oikein osuva vertaus! :)
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Etenkin kovapenkkisen STWn jälkeen:odcool:
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Riippuu autosta, mutta keskimäärin tyylikkäimmyysjärjestyksessä:
    1. Farkku (ht plussaa)
    2. 4d ht
    3. 2d ht
    4. Avo
    5. 2d tolppa
    6. 4 dtolppa

    Itellä on 1. ja 5., mutta silti se 5. on niistä ehkä tyylikkäämpi.
     
  10. rb

    rb Double Gearhead

    Makuasioista kinaaminen on turhaa, mutta esimerkiksi nettiautoa selaamalla voi saada kuvan siitä, että mistä korimalleista ollaan valmiita maksamaan...
     
    kimmok2014, Marklin ja Karpov tykkäävät tästä.
  11. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    omasta mielestäni avo on lähes poikkeuksitta rumin.

    alentaa arvoa omassa rankingissa, enkä näe itseäni kurvailemassa millään avolla..
    jotenkin sellainen juppifiilis tai joku muu egoismi paistaa kun naamaan hivellään aurinkorasvaa ja lähdetään takatukka hulmuten ja viikset vahattuna näyttämään varallisuuttaan köyhille - katsokaahan kurjat, tässä ajaa rikas!

    (tää oli erityisesti Herjelle :rotfl: )
     
    Herje ja wilburi tykkäävät tästä.
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Emmätiä mitä paskaa edes meinasin ja kirjotin.


    Ehkä haluan vaan rahvaan chevroletin vaihtaa taas johonkin ylempään konsernin merkkiin.
    Siksi ylenkatson kaikki dodgetkin koska nehän on ruskeitten kavereitten autoja kuten chevytkin.

    When better automobiles are built, buick will build them :odroll:
     
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Samaa mieltä tuosta, lisäksi menee niskat jumiin ja kaikki kuulee miten noloa musiikkia kuuntelee. Mutta ei se avoa rumenna tai olen sen vika. Niinkuin ei Camaron vika että sillä ajaa vaan parittajat :rotfl:

    Niinja avoista vielä että monet on parhaimmillaan katto ylhäällä.
     
  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mun mielestä oli vitun hieno fiilis ajaa vaimon kanssa kaivariin sivuputkilla varustetulla -69 manuaalivaihteisella avo vettellä ilman takatukkaa (kalju) kuumana hellepäivänä. Paljon mukavampaa kuin kaverillani, joka joutui ajamaan edellä prätkällä kypärät päässä vaimonsa kanssa.

    Ja mitä rikkauteen tulee, niin vetten arvo on noin uuden Honda Civicin luokkaa. Käyttöautona oli siihen aikaan 1986 Ford Orion.
     
    Peeaa tykkää tästä.
  15. rb

    rb Double Gearhead

    Ei se oo väliä.

    Helmikuu....... voidaan hyvin jauhaa paskaa.

    Henk koht tykkäisin omistaa vaikka 71 Cudan, 70 Chargerin, 61 New Yorkkerin, myös 59 Cadin, tai 58 kromi Oldsin, avona tietysti.

    Sattumoisin just nyt ei ole lompakossa niin paljon painetta, että mihinkään noista yltäisin, mutta saahan sitä silti haaveilla.

    Mutta helvetin hienoa, että jotkut ovat pystyneet toteuttamaan unelmiaan ja meillä muilla on mahdollisuus iloita sellaisen bongaamisesta Suomen niin kauniin, mutta lyhyen suven aikana....

    Kyllä se kesä sieltä taas tulee........... odottakaa vaan...
     
    jarona ja kimmok2014 tykkäävät tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin se on totta ettei se tosiaan muilta oo pois.

    Monissa asioissa haaveilu tai siis kova usko vie eteenpäin. Oon koittanu opetella että turha haaveilu vaan harmittaa.


    No amerikan raudassa sentään raha pysyy hyvin että kovakin sijoitus on aika hyvä verraten muihin harrastuksiin tai muun maalaisiin.
     
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Daa ... meiltä löytyy Ponu65:n kanssa tällä hetkellä tontilta kaikki muut vaihtoehdot paitsi 5.
     
  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Samaan sarjaan:
    Muutama vuosi sitten rakkaan Naiseni kanssa sunnuntaiaamuna seitsemältä Someron tiellä 442:lla katto alhaalla vesisateessa hirviä väistellen...
     
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    [QUOTE="Marklin, post: 3046306,
    442:lla katto alhaalla vesisateessa hirviä väistellen...[/QUOTE]

    Nyt tullaan kysymykseen, että mikä auto on rumempi/kauniimpi avona. Ja totta vieköön, mun mielestä coupet on kauniimpia, mutta hienolla kesäilmalla avo on aivan hiton hieno kokemus.
     
    renttu81, Mokaman ja Marklin tykkäävät tästä.
  20. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Motskari on kesäpäiviä varten
     

Kerro tästä muillekin!