Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. bbford

    bbford Gearhead

  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  3. FA18

    FA18 3rd gear

    Niin, ketä kiinnostaa,kun on myytävänä camaro,classic-chevy,cuda tai challenger autoja :rotfl: :odroll:
    nimimerkki:eek:ma lehmä ojassa
     
  4. napa

    napa 3rd gear

    mä tilaan heti tuolta "korisarjan" :p
     
  5. calkemp

    calkemp Gearhead

    Tuo mersu pick-up on kyllä hieno livenäkin mut näinkö mä hinnan oikein :eek:
    No myyjähän saa pyytää mitä haluaa
     
  6. 455STW

    455STW Gearhead

    60-luvun farmarien hinnat ovat kohollaan... :eek:
    Nettiauto id: 898089
     
  7. sampop

    sampop 1st gear

    Ku vaan ei laikkaa tai laita isolohkoa...

    ....Tommosta hain itekin silloin joskus.
     
  8. Polara

    Polara Gearhead

    ...Kyllä oon nyt jo vähä hämmästyny. Selasin tuossa netti(vaihto)auton sivuja ja sattu eteen semmonen swingeri. Noo, hintaa vanha satatuhatta. Eipähän siinä mitä ajattelin, onhan tuo sentään 340:llä. Haluttu tekniikkahan se on. Katselin siinä niitä kuvia ja yllätyin taas... Sohvapenkki, rattikarahka, itsetehty keskikonsoli ym. tuninkia... eikä kuvaa edes konehuoneesta.
    Jotenkin tuntuu että tässä yritetään sillä harvinaisella tekniikalla rahastaa...
    Eihän se tyhmää ole... :odroll:
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Siis tässä olis kivan oloinen Impala 8)
    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=912438
    Olis tommosenaan kiva katulelu ja eihän tota edes raaskis tosta yhtään muuttaakaan :D Tuskin edes pestä jos siinä on vielä Meksikon hiekat pinnassa :rotfl:
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Hieno Impala tosiaan! Itse olen aivan hullaantunut noihin La Carrera Panamericana -juttuihin...
     
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Joo, ja se neljä-nolla-ysi... (huokaus)
     
  12. -nikke-

    -nikke- Gearhead

  13. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ..onko joku Vallågra volvo eksynyt suomeen (vai mikä hitto se paikkakunta oli ruotsissa missä ne teki joskus 80-90 luvuilla tommosia custom-volvoja)
     
  14. Cuda

    Cuda 1st gear

    Noi ei ole nettiautosta vaan ovat myytävänä rapakon takana. Vaikka vähä, eli puolet, menee otsikon aiheesta ohi niin ennemmin tähän kun kokonaan uuden otsikon alle.



    Järkevänhintainen -70 454 Vette:

    http://www.cars-on-line.com/27008.html

    Ja melkosen edullinen Mustang (kattolinjastaan huolimatta):

    http://www.cars-on-line.com/26301.html




    Noissa vaan näytti hinta olevan noille autoille melko edullinen. Vaikka ottais huomioon rahdit ja verot. Vinkiksi vaan jollekin autoja Suomeen tuovalle.
     
  15. freeride

    freeride Gearhead

    oho..ext.cab scotikka..eipä oo tommosta tullu ennen vastaan..missähän toi on teetetty,jyväskylässä lukee ilm.mutta missä sielä? ja oliskohan nykyään enää mahdollista? http://tinyurl.com/n8znf
     
  16. Stance

    Stance Gearhead

    Aika komea ja komean hintainen Barracuda Ebayssa! Alempana sivulla hyviä kuvia projektista.
     
  17. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

  18. 455STW

    455STW Gearhead

  19. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Joo en minäkään tossa oikein nää GS.ää, elli sitten kyse ole jostain rallirattipaketista täyskoppaiseen. Oli jo ennen maahntuomista nettiautossa ilman kuvaa GS:nä myynnissä 5000€ hintaan. Itse ihmettelin halpaa hintaa, mutta nyt en, kun tuo ei ole GS sellaisena kuin ymmärretään. Pitkään ton pyynti oli se 5000€ . Hitsattavaa kuulemma on jotain.. Eli varmaan jossain 1500-5000€ se totuus lienee löytynee - tai mitäpäs minä mistään tiedän.

    Mutta toi ihmetyttää: " THIS IS CAR FROM USA. IF YOU WILL BUY IT , YOU WILL HAVE TO REGESTER IT IN FINLAND.CAR IS BUICK SKYLARK 455 GS. CAR RUNS AND DRIVES GOOD, NEED NEW PAINT AND SOME RUST REPAIR. BEST OFFER. PLEASE CALL FOR MORE INFO.tajous,vauhto."

    Ei tuo todellakaan ole edes Skylark eli A-body. Saati GS? Mitkähän miss match paprut tossa oikein on?
     
  20. vader

    vader 1st gear

Kerro tästä muillekin!