Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  2. kippis

    kippis Gearhead

    hetkone... katotaankohan me samaa ilmotusta ?
    siis jos 255885.7km ajettu, 1995 vuosimalli auto on lähes uusi ... mä olen ku klapilla päähän lyöty. tolla periaatteella lähes kaikki vanhat romut on uusia =)
     
  3. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    passerby tykkää tästä.
  4. timuli

    timuli Gearhead

  5. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Tuohan on hieno!
     
    jariha tykkää tästä.
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ilmoitus korkeintaan on hieno.
     
  7. ramman

    ramman Double Gearhead

    riviera56 tykkää tästä.
  8. Larry

    Larry Double Gearhead

  9. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    ÄÄh...:odroll:vanha kunnon mailit "vahingossa" kilsoiksi -kusetus. Melko ehjän näköinen silti, tinkihousut jalkaan...
     
    passerby tykkää tästä.
  10. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Jaahas. Pitkäaikanen omistaja kun tästä vihdoin luopui, ni toivottavasti ei nyt joutuis kiertopalkinnoks, kun vissiin vuoden (vai kahden) sisään ainakin jo toistamiseen myynnissä....
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  11. fxsts

    fxsts Double Gearhead

  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    palontie ja miguelo tykkäävät tästä.
  13. ramman

    ramman Double Gearhead

    Joo. hieno buicula eikä ole sitä saatanan punasta blyyshiä sisällä niiku "suomikustomeissa"
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toiset tykkää autossa valkosesta nahasta/vinyylistä, itse inhoan.
     
    passerby tykkää tästä.
  15. jariha

    jariha Double Gearhead

    onks tää catsin vanha?
     
  16. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    On.
     
  17. jariha

    jariha Double Gearhead

    no prkl, tästä on sen kanssa keskusteltu?
     
  18. ramman

    ramman Double Gearhead

    Oranssia pitkää karvaa mielummin ?:D mut joo. Ei sen sisustan tarvi nahkaa olla, mutta jossain vaiheessa tuntu, että kaikki autot cadillacista corollaan oli vedetty sillä punasella plyysiillä. Semmonen sutenööripunanen lyyssi ei vaan oiken sovi mihinkään laitteeseen tänäpäivänä. Ja täähän on siis vain minun mielipiteeni. jokainen saa sisustaa autonsa ihan miten huvittaa.
     
  19. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jep. Makuasioitahan nämä. Mun mielestä tuon aikakauden kärryssä pitää olla joko musta tai valkoinen nahka/vinyylisisusta merkistä riippumatta.
     
    Charger´69 ja isalmela tykkäävät tästä.
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!