Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    ot. eilen pakokaasupäästöjen jälkitarkastus valmiilla lapulla(10e) 28e...tota hommaa varten kannattas perustaa konttori?
     
  2. Larry

    Larry Double Gearhead

    passerby, AnHie65, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Tuosta ei puutu ku vanhanliiton riisselikone ni täyelline työmatka-piilofarkku :cool:
     
  4. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    ^ melko roadkill hengessä menty lomareissu:cool:
     
  5. -tl-

    -tl- Gearhead

    ramman tykkää tästä.
  6. Larry

    Larry Double Gearhead

  7. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

  8. litres

    litres Gearhead

    Inlinee, palontie ja Peeaa tykkäävät tästä.
  9. tammercity

    tammercity Gearhead

    No mutta ota huomioon, että kun capricen laittavat museorekisteriin, niin hinta pompsahtaa rajusti ylöspäin :poff:
     
  10. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

  11. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

  12. marko84

    marko84 2nd gear

    Tänään tuli käytyä katsomassa/ajamassa 2kpl Corvetteja vm: 75 & 85. Jäi kyllä niin paskanmaku suuhun. Autot ei vastanneet ilmoituksia juuri ollenkaan. Näköjään museoon saa tänäpäivänä mitä vain purkkavirityksiä ja "huippuyksilötkin" kittipalloja joissa jokapuolella kaikennäköstä laitettavaa.
    Molemmat persdynolla dynotettuja joissa +100-150hv liikaa ilmoitettu...
    Niin ja eihän sitä huomaa jos vaihdelaatikko huutaa enemmän kun jokkisauton suorakytkentä jossa öljyä on ollut viimeksi vuonna kivi ja keppi...Aamen
     
    Muokattu: 19.8.2018
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Olikos toinen just se musta mitä jotkut jopa puolusteli?
     
  14. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    Aika huima väite että saa museorekisteriin vuoden päästä. Oikeasti vuonna 2021!
     
    Pertti K tykkää tästä.
  15. marko84

    marko84 2nd gear

    2016 museoitu, mutta autossa madaltava alusta, sähköt tehty abicoilla joita ei edes yritetty peitellä, ovipahvit yms kiinni troniceilla joista puolet puuttuu, eli reikiä siellä täällä, verhoilut roikkuu, töötti napilla jalkatilassa, samoin kun sähköflekti, mankka vaihdettu, joka komponentti merkkaa alleen jossa öljyä, laatikko huutaa, kiihdyttäessä perästä ravistaa. Näistä mistään ei myyjä puhunut mitään.
    Vanha auto joo, ymmärrän et laittoa voi olla.
    Mut ei ny heti tuu mielee et tälläsiä "just" museoidussa autossa. Niin ja lisäksi vakkari ja ilmastointi ei toimi, nämä kyllä kerrottiin jo puhelimessa...
    Sitä voi jo joku inssi katsoacet onko auto enää edes museokelpoinen...

    Toista taas mainostettiin "huippuyksilönä"
    Pohjat tehty miten sattuu ja sen näki maalipinnan läpi monesta kohtaa.
    Luukkulamppujen painehässäkkä rikki, lamput ei nouse.
    Osa mittareista ei toimi kabiinissa, verhoiluja puuttuu,
    Merkkaa alleen, konepellin kiinnipitolaite puuttuu/rikki, pitkätvalot ei syty, subbari takaluukussa jone ei targapalat mahdu, venakopan huohottimissa vapaavirtaus suodattimet, yks pakosarjanpultti oli just tippumassa... Kuulostaako "huippuyksilöltä"
    Toivottavasti kukaan muu ei aja näiden takia 600km turhaan...
     
    Muokattu: 20.8.2018
    Pertti K, palontie, passerby ja 1 muu tykkäävät tästä.
  16. Catiska

    Catiska Gearhead

    Kun täällä on asiantuntijat koolla niin tehdäänkö sotasuunnitelma valmiiksi jos autoni joudun myymään. Meni lusikat jakoon joten riski on huomattava.

    Kyseessä on siis -70 Dusteri. Koska tekniikka on selvästi keskivertoa raikkaampaa ja normaalia kalliimmalla tehtyä, kannattaako myydä rullaava kori ja tekniikka erikseen?

    Tai nostaa nykyinen tekniikka autosta pois ja istuttaa joku vakio pikkulohko normaalin manuaalin tai automaatin kera tilalle.
    Samoin perän ja takatuentojen tilalle vakiorautaa. Oikeastaan samaan syssyyn ohjaus ja jarrutkin vakiokuosiin?
     
  17. marko84

    marko84 2nd gear

    Myyt sen mulle sopuhintaan sillä nykyisellä tekniikalla
     
  18. chevyjussi

    chevyjussi 2nd gear

    Itselläkin on ollut joskus sellainen illuusio, että museoauto on ns. varma ostos. On vaan sekin kuva nyt hälvennyt, koska varsinkin etelässä tuntuu saavan nykyisin melko rysiä mr kilpiin.
     
    palontie tykkää tästä.
  19. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Marko84. Jos on näistä Corveteista jossain myynti-ilmoitus, niin laita linkki tänne. Olisi hyvä, että muutkin osaisi varoa tämän tason myyjiä, eikä muiden tarvitsisi ajaa 600 km turhaan. On nimittäin itsekin tullut tehtyä ihan turhia reissuja, kun myyjän näkemys on olut "hieman" toinen kuin todellisuus. Osa myyjistä kun on niin pällejä että luottavat siihen, kun kerran ostaja saapuu niin kaukaa, niin kyllä se ostaa sen silti vaikka puhelimessa kusetankin ostajaa silmään.
     
    Pertti K ja passerby tykkäävät tästä.
  20. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Offtopic kokonaan, mutta miten muijan lähtö vaikuttaa autokokoelman ylläpitoon? Aika harvalla meistä muija makselee harrasteautoilun laskut... Ainakaan minä en ole koskaan tavannut sellaista naista.
    Pistätkö vastavuoroisesti samalla logiikalla muijan vaatekaapin tyhjäksi myyntiin kirpputorille?
    Eli älä edes pohdi Dusterin myyntiä, vaan cruisaa entiseen malliin. Naisia on maailma puolillaan lauloi Aknestik aikoinaan, Dustereita sen sijaan paljon vähemmän.
     
    mikkis83 ja tsipi tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!