Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Weijari

    Weijari Gearhead

    Takalasi pois ja umpiosa + joku skuuppi tilalle. Noi lasit on vähän pystyssä kun kattoa on levitetty. Siksi vissiin näyttää hassulta.
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Katotaan kauanko revit riemua sen passatin myynnistä, kun joku kahjo siitä pyyntisummasi maksoi :D

    Jos joku pitää tollasta isuzu chevyä 3k arvosena ilman leimaa niin aamen!
     
    Pertti K tykkää tästä.
  3. timuli

    timuli Gearhead

    Raahessa Suzu-autossa tuommoisen punaisen kerran näin,oli muistaakseni chevy ja aika karu laite,work truckin on ylellisempi...
     
    passerby tykkää tästä.
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Parikin 80-luvun Isuzua omistaneena voin todeta, ettei tuo muistuta mitään Isuzun mallia.
     
    passerby tykkää tästä.
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Pääosa myymistäni autoista on mennyt ilman tinkimistä tai marginaalisella sellaisella. Tosin en ole niitä täällä kauheasti mainostanut niin ei ole karpovit pääseet repimään riemua.
     
    riviera56, Inlinee ja Mokaman tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Hinta ei välttämättä aina ole ollut halvimmasta päästä mutta ilmeisesti hinta/laatu on vakuuttanut.
     
  7. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Karpov alkaa kyllä oleen kuuluisa. Nykyään kun muutaman harrastaja kaverin kanssa pähkäillään ongelmia, niin joku jossain kohtaa heittää,"pitäskö kysyy karpovilta".:rotfl:

    Tauskin kuvako sillä onki? Hyi hitto!:wc:
     
    Inlinee tykkää tästä.
  8. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  9. passerby

    passerby Gearhead

    No joo, en mä voikaan tietää mihin se B10 feikki-chevy perustuu mut outolintu joka tapauksessa.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    monelle suora puhe on arka asia tai hinnasta huomautus.

    En mä mikään huutokauppakeisari ole mikä aina tarjoaa puolet pyynnistä kun pyynnistä. Mun mielestä vaan varsinkin harrastepuolella on hinnat aika perseellään.

    10v olen nettiautoa ja myyntitouhua seuraillut välillä itsekin osallistuen ja aika tiukka kuva on muodostunut hintatasosta ja sen kehityksestä erilaisten vehkeitten osalta.


    Ja kukaan tuskin joka multa on auton ostanut, on valittanut kalliiksi eli elän kuten opetan. Aina se on mullekin sopivan hintanen auto löytynyt. Varmaan olisin jäänyt ilman jos hintatietoni olisi ollut vituillaan?
     
    mikkis83 ja wilburi tykkäävät tästä.
  11. tapsah

    tapsah 2nd gear

    Niin, onhan se huomattu että et edes puoliakaan mistään pyynnistä tarjoaisi, saati maksaisi, eli aivan oikeassa siinä olet.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Höpö höpö paskaa.

    Jostain se tapsa aina ilmestyy :D

    90% autoista mitä olen ostanut, olen maksanut väh 80-90% pyynnistä.
     
  13. rb

    rb Double Gearhead

    Mutta ei hinta voi olla ainoa määräävä asia.

    Varsinkin vanhemmassa kalustossa auton kunto voi olla aivan mitä tahansa A ykkösestä karmeaan rytökasaan ja ainakin minä lasken paljon sen päälle, että minkä kuntoisen kamppeen mä sillä rahalla saan.
     
    Pertti K, Charger´69 ja isalmela tykkäävät tästä.
  14. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Samaa mieltä. Harrastajia on monenlaisia. Kyllä 50 vuotta vanhan saman mallisen auton hinta voi hyvinkin vaihdella 5000€ aina 50000€ riippuen auton kunnosta. Tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka arvottavat laitteita halvimman mukaan. Logiikkahan toimii esim. 10-15v vanhoissa Corolloissa oikein hyvin. En nyt lähde arvelemaan sen kummemmin, mutta ajelisivatko käyttiksenä sellasella sitten...
     
    Charger´69 tykkää tästä.
  15. -tl-

    -tl- Gearhead

    Tuo GMC B10 näyttää tuon campperin alla aika pieneltä, mistä varmaan nuo izutsu viittauksetkin on lähtöisin mutta tuohan on okeasti full size GMC, pari metriä leveyttä ja pari metriä korkeutta.

     
    passerby tykkää tästä.
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ite veikkasin aiemmin Ford Rangeriksi.
    Toi ylempi video: Vittu, mikä appelsiinipinta punaisessa osassa.:eek:
    Parempia pintoja on maalattu ihan pihallakin! Mitä nyt muutama ötökkä maalipinnassa.:oops:
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No tottakai mäkin sen kunnon kuvista ym katon. Täällä vaan alkaa jeesustelu kun joku koin syömä katiska on 5k ja menet sanomaan, että puolet liikaa pyynnistä.
     
  18. -tl-

    -tl- Gearhead

    Siis tuota kokoa vaan tarkoitin... Ei tietoa mille alustalle tehty.
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    monelle se hinnasta huomautus on vähän kun henk. koht. tontille menemistä vaikka hinta oliskin ihan hullu. ehkä siksi pahastus.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja sijaisloukkaantuminen on täällä se juttu. Harvoin on osunut kommentti myyjän silmiin.
     

Kerro tästä muillekin!