Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  2. rb

    rb Double Gearhead

  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tapsa 1 karpov 0
     
    Karpov tykkää tästä.
  4. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

  5. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Eikä vissiin menny ees kauheeseen polkuhintaan, tuossa Kyöstin lisäys ku oli vielä muutama päivä aikaa tarjousten tekoon:

    PS. Tarjouksia on tullut ihan mukavasti, kiitoksia.

    Jos haluat tarjouskisassa paalupaikalle, niin vähintään 34.000 e olisi tarjottava. Korotukset 1000 e välein (pienempää korotusta ei huomioida).

    Vielä 4 vrk aikaa jättää korkein tarjous ...

    Sen jälkeen tämä lähes ajamaton MoPar-harvinaisuus myydään eniten tarjonneelle uudelle omistajalle.

    Käviköhän niin, notta 33 k€ ensimmäisen, 33 k€ toisen... Ja 33 k€ kolmannen kerran, myyty moparlippispäiselle herralle takarivissä! :p

    Kähee auto käheeseen hintaan, tuskin enää tulee myyntiin vanhanliiton harrastajien elinaikana?
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Itte olen krooninen alihinnottelija, porukka yleensä käyny kattomassa jotain yksilöä minkä pitäs olla hyvä ja sitte tullu ostamaan sen mun halvimmasta päästä olevan ja sanonu että tää on paljo parempi mitä ne kalliimmat mitä ollaan käyty kattomassa.
     
    passerby tykkää tästä.
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Kävis kattomassa ni on hintansa arvoinen kyllä ;)
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Pertti K tykkää tästä.
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    mikkis83 tykkää tästä.
  10. DX

    DX Double Gearhead

    niin, onhan se hiton hienoa, kerran ruisinkista tulin öl camalalla, koitin yllättää kaverin varmarikarpiisin ja otin muutaman kilometrin vauhtia, leuka kojelaudassa mittari kiipes 180kmh nurkille, löin vinkan vasemmalle ja kaveri samaan aikaan saturaisesta lapun lattiaan,
    en saatana kerinnyt silläkään vauhdilla kuittaamaan ohitte, sinne se häipy horisonttiin muutamassa minuutissa,
    on se vaan reilu neljäsattaa kaakkinen 383 leppäkyljessäkin helvetin hieno moottori kun alustakin laitettu kuntoon, että sietää mennäkin.
     
    mikkis83, FuryIII '71, ImpJay ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Olen itsekin haaveillut Chevy stw sleeperistä, mutta se vaatii niin paljon rahaa, etten ainakaan itse sellaista voi toteuttaa ilman lottovoittoa.
    Mulla siis mielessä maksimaalinen kevennys, ja kova kone.

    Eli: lasikuitua puskurit, ovet, lokarit, konepelti, takaluukku, lasit polykarboniittia,ym.
    Sisusta pois kokonaan ja tummat "lasit", ettei sitä näy.

    Niin... Jotain tämmöstä olen kaavaillut, mutta ei ole varaa toteuttaa...
     
  12. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

    Impala SS:ään myydään alustaan putkitukivartta ja muuta racepalikkaa, nehän saattas sopia laatikkomallin Capriceenkin. Katsastuksen helpottamiseksi joku ~500hv SBC jonka päälle paistinpannu-ilmanputsari ja rouva katsastamaan auto. 4.11 perä ja loikkarilaatikko. Kori joku 80-luvun alkupään malli niin päästöistäkin selviää varmaan helpommin kuin joku 1990. Eihän siitä vielä kuurakettia noilla tulis tässä tuplaturbotettujen LSX:ien ajassa, mutta kun unohdetaan nopeammat harrastekamppeet ja sovitetaan auto Prisman parkkipaikan kontekstiin tavallisten Audien sekaan, niin oishan se jo oikeasti sleeper.

    Jatketaan tuolla: https://www.overdrive.fi/forum/threads/missae-kaikki-jenkkifarmarit.175725/page-382 :)
     
    12345678910 ja Marklin tykkäävät tästä.
  13. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    mikkis83 ja Marklin tykkäävät tästä.
  14. kimmok2014

    kimmok2014 2nd gear

    speedy tykkää tästä.
  15. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    passerby ja Karpov tykkäävät tästä.
  16. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Tästä hieroin kauppaa reilu vuosi sitten, hintaa oli karvan alta kympin verran vähemmän silloin...
    https://www.nettiauto.com/mercury/monterey/9944131 .

    Tai ainakin kaupan kohde oli saman värinen ja vuotinen, liekö noita montaa on liikenteessä, samanlaisia? Mutta ois näköjään pitäny tuo hankkia, ku noin hyvin arvoaan nostaa.
     
    isalmela tykkää tästä.
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ostin vuonna 1989 ekaksi jenkkiautoksi 1969 El Caminon. Ajoin rinta kaarella tallille. Kaveri tuli ulos kattomaan uutukaista ja kysyi että "Miks sää olet hevosenlähetysauton ostanut?"

    Sen jälkeen siirryin Moparin B-bodyyn.
     
    Bukero, onoff road, faffeli ja 12 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mopar - kun sinulla on heikko itsetunto :D
     
  20. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Hitto vieköön, hakisin heti pois jos ei ois jo tarpeeksi näitä vekottimia. Mun silmään aivan passelin näkönen vanhus.. :)
     
    Ismoskosmos tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!