Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Karmee paska. Nää vitun viritelmät vie aina pohjaa viranomaisten silmissä vakaassa harkinnassa tehdyistä teoista ja laitteista.
     
    ImpJay tykkää tästä.
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sehän näyttää ihan Volkkarilta, kyllähän sillä kehtais ajella.
     
  4. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Mulla tuli heti takapäästä passatti mieleen, mutta toki kehtais.
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Siitä en tiedä, mutta mulle tarjottiin joku aika sitten tollasta vaihdossa: https://www.nettiauto.com/ford/coupe/9549141

    Toi toinenhan on kyllä ajokuntoinen, mutta tässä on V8 luvat. Hinta oli 5000€ silloin.
    Saahan noihin projekteihin rahaa uppoamaan, mutta mun mielestä ihan asiallisen hintainen oli.
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Hyi yök. En noista uudemmista kyllä mitään ymmärrä, mutta itse olisin laittanut tän vähän samaan kategoriaan, kun jonkun 300m rysyn, joita saa jo tonnista ylöspäin.:p
     
  7. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    viikinki75 tykkää tästä.
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    isalmela tykkää tästä.
  9. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Hienoa että lokasuojissa on Buickista tutut holet, olik ne glory…sori, eiku port ne olikin.
     
    Pertti K ja miguelo tykkäävät tästä.
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  11. manha

    manha Gearhead

    No tätä mullekkin tarjottiin,mutta Ruotsissa itse valmistettu runko,mukaan -38 paperit (tais olla lättislaput) ja loppujen osien metsästys,EHKÄ helppoon projektiin ei oikein silloin innostanut.Mutta hyvän kaupanhan kaveri siitä tais vääntää,kun nykyinen myyjä joutui hiukan hintaa korottamaan...;)
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tietääkö/muistaako joku tän historiasta? https://www.nettiauto.com/ford/f150/9963889

    Jäin miettimään, et onkohan sama vehje, mikä oli ehkä 98-99 paikkeilla Lohjan Muijalassa autohuij... eiku jobbarilla myynnissä? Kävin sitä sillon kattomassa, ja kiinnosti kovin.
    Sillon vaan perät oli eri välityksellä. Kiinnostus väheni, kun ei voinut nelivetoa käyttää.

    Ei ole tätä ennen (muistaakseni) osunut silmään täysin samanlaista.
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijai ton korin fordson aina ihana. Oli saman kopan broncco mulla muinoin.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  14. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Korjasin..
     
    Karpov ja viikinki75 tykkäävät tästä.
  15. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mulla oli seuraava. Eli third generation. 351 HO koneella.
    Tollanen: [​IMG]
     
    Muokattu: 21.9.2018
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ai hitto, kun repesin:D P100:D:D

    Nyt kun pystyin taas vakavoitumaan, niin onhan noihinkin laitettu Cossun tekniikka. Ja omasta mielestä mielummin tollaseen, kun perus Sierraan.
    Remix alkuperäisestä: :D
     
    Muokattu: 21.9.2018
    mikkis83 tykkää tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei tuokaan huono.
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Carpenter, manha ja 0132 tykkäävät tästä.
  19. manha

    manha Gearhead

  20. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Ulkonäkö antaa vähän liikaa vinkkejä, ettei kaikki "ole kohdallaan"; etupyörät liian ulkona ja saisi olla hieman matalampi keulasta. Joskus oli Wheelsnatseissa Barkarbyssä Saab 63 MonteCarlo: sen kakstahtinen käyntiääni oli melko auktoriteettisen kuuloinen, melko terävä verrattu vaikka warreen.
     

Kerro tästä muillekin!