Nitro Nationals 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Jackal, 19.6.2007.

  1. mejole

    mejole 3rd gear

    Jos se oli niin nopea, ettet ehtinyt ottaan siitä kuvaa.. Noi Nitroputket kun on niin hitaita.. Sori oli ihan pakko..
     
  2. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Olipa taas kiva reissu :D
    Olihan mulla siellä General Majoitus joka tosin hiukan häpesi Vipottajan Vip majoitukseen :rotfl:
    Eikä tuossa vielä kaikki kun meillä oli aivan Pro Catering :poff:
    Kunnia ja kiitos kaikille joille se kuuluu.
    Tosiaan olin hiukan ihmeissäni kuinka nopeasti rata saatiin kuivattua Sunnuntaina :eek:
    Uusi kuivuri on todella nopea vanhaan verrattuna,sunnuntaina molemmat työntouhussa.
    Rata porukka teki muutenkin hienoa työtä ja saanee Pro porukankin kiitokset.

    Kuviahan minä siellä tietysti olin ottamassa ja tapaamassa jo tutuksi tullutta porukkaa.
    Moni näköjään ihmettelee miksi olen tuon vesileiman kuviin laittanut?
    Syy on tähä aivan selkee,kuviani pyörii ympäri netti avaruutta ilman minun lupaani.
    Pelkästään tuo maili osoite tuossa kuvassa ei näköjään riittänyt,koska se leikattiin kuvista pois :mad:

    Nyt olis sitten kuvatuksia näkösällä kuten Mika112 on näköjään jo huomannut :D
    http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+200 ... s5-8.7_07/

    Ps:Kiitos vielä kaikille jotka on olleet mukana hienon kisan järjestelyissä.
     
  3. kaasua

    kaasua 1st gear

    kuva meidän perheestä ja mun tuijotuksesta :lol:(ps kuvassa esiintyvä mies ei ole sukua... tiettävästi)
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kieltämättä ja peukunnostot järjestelyille!

    Btw, onko tää sarjaa "idiootteja liikenteessä"? :D
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Olipahan taas Mopoilijaltakin tosi komeita kuvia ja PALJON. Kiitoksia niistä jälleen kerran :D
     
  6. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Osuit asian ytimeen!
    Sunnuntain paluumatkalta kuva heti radalta poistumisen jälkeen.
    Siinä ainakin 4 autoa veteli aika haipakkaa ohi hätävilkut päällä :eek:
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Siinähän näytti kiirehtivän se radiosta tuttu honda-mies.
     
  8. mika112

    mika112 1st gear

    pakko oli surffailla ku kerran meistäkin niitä kuvia olit räpsimässä......ja tervetuloa toistekin sinne maaliviivalle
     
  9. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Lueskelin hurripalstalta että Nixxon ja Hansson oli diskattu. Oliko tämä joku takasiipihässäkkä vai mikä?
     
  11. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tuolla kisoissa panin merkille että useilla katsojilla oli tuollaiset käsiohjelmat. Missä niitä jaettiin vai pitikö sellaisen erikseen käydä ostamassa fyyran kioskilla?
    Ainakaan 70€ lipunhintaan tuo ei sisältynyt... :-?
     
  12. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Oli niitä siinä fyyran myyntivaunussa mut en katsonut maksoiko noi.
     
  13. Jasca

    Jasca 1st gear

    Makso kax einoo.
     
  14. Dervish

    Dervish 1st gear

    2 EUR on ainakin kanteen painettu hinnaksi..

    Harmi vaan kun ko. ohjelmassa ei ollut edes sitä alustavaa aikataulua että millon mitäkin ja missä järjestyksessä ajetaan jos kaikki pelaa kukaan ei rasvaa ja keli on hyvä.

    ainiin...
    Perjantain kuvat -> http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=235
    Sunnuntain kuvat -> http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=236
    Lauantai viel tuloillaan...

    - Sami Partanen .
     
  15. Fireball

    Fireball Gearhead

    Ihanaa olla etuoikeutettu. Ohjelma lähetettiin etukäteen kotiin eikä kokoaikalippukaan maksanu kuin 25,-

    Yksi hyvä syy jäsenyydelle.
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, mä oon jo tianannu kilapilja-jäsenmaksunkin takaasin kun on tullu käytyy jo kolmessa kisassa turistina :D
    Jaa että mix mulla kilapilja-jäsenkortti on?
    Ihan vaan varmuuden vuoksi, jos vaikka Kieku suivaantuu ja pistää mut ajamaan niin ei tartte sit enää muuta hommata ku lisenssi... :rotfl: ja auto... ja ajopuku... ja kypärä... ja...
     
  17. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Jep jep näinhän siinä kävi 8)
    Mut tosiaan sitä ihmettelin ettei siinä läpyskässä ollu mitään alustavaa aikataulua eikä oikein mitään järjestystäkään.. toki ne tais kyllä näkyä fyyran sivuilta ?! muttei oo tossa autossa nyt just nettiä 8(
     
  18. winman2007

    winman2007 1st gear

    Kanasen Jamille

    KANASEN JAMILLE
    SUURKIITOS jälleen kerran huippuselostajalle joka tietää asiasta mistä puhuu
    ja kertoo meille tyhmillikkekin lajin salat, historiaa ja viihdyttää

    kiitoksia
     
  19. triniemi

    triniemi Gearhead

    Juu Jamille kiitoksia myös multa, hyvää korollajuttua tuli muutamassakin lähdössä ja on niille naurettu kun otettiin lähtöjä kotivideolle :lol: Niin ja tietenkin muutenkin alkaa vuosien kokemus ja tieto kuulumaan, en mä ainakaan ketään muuta parempaa tohon hommaan keksi.
     
  20. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Jamiiii !!!!!!!

    Jami is heart beat of finnish Dragracing !
     

Kerro tästä muillekin!