Nitro Nats 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 30.5.2008.

  1. Sittana

    Sittana 1st gear

    Se viime vuoden ruoka systeemi oli kyllä aivan loistava! Toivottovasti on tänäkin vuonna.. :odroll:
     
  2. mejole

    mejole 3rd gear

    Olihan viikko sitten tarjolla nakkikeittoakin.. joskin hinta oli vissin 5 euroa, mutta kyllä se varmaan sen kebabin voittaa..
     
  3. karu_pappa

    karu_pappa 1st gear

    Kebabbia, voiko sitä keltasta risellariisiä ja makkarapötkötavarasta veisteltyjä siivuja kutsua kebabiksi.... Ihmettelen lähinnä sitä ettei menny pakki enempää sekasin... Ja aikuinen mies ei tule tuollasesta "kebab" annoksesta kuin kiukkuseksi....

    Onneksi erään Promod tiimin kutsuvieras/VIP teltassa sai syödä kyllikseen...

    Voi pojat että oli hyvää...

    [img=http://img108.imageshack.us/img108/702/picture301im7.th.jpg]
     
  4. mejole

    mejole 3rd gear

    Anteeksi, että unohdin lainausmerkit tuon "kebab" sanan ympäriltä, mutta tarkoitus oli sanoa lähinnä, että siellä oli tarjolla tuota keittoa.. En kyllä itse syönyt mitään.. Yhden päivän nyt on syömättäkin.. Tämö siis katsojan näkökulmasta, joka pääsee illalla oman grillin ääreen...
     
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Juu, kyllä päivän alasterolla pärjäsi hyvin lihalörtsyllä (oikien hyviä) kahdella nakilla ja parilla jäätölöllä kun oli syönyt kunnon aamiaisen. Useampi päivä noilla eväillä voisi alkaa tökkimään.
    Tänään olin kattomassa sm-rallia ja erikoiskokeella oli tarjolla vain (jouho)makkaraa ja munkkirinkilöitä.
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    miten mä muistelisin että britillä olis tullu pari litraa öljyy kaukalolle mist se sit tuli ulos siinä mäessä?

    no, aivan sama, sattuuhan noita joka luokassa ja onhan se kiva että meilläkin on jotain tekemistä siellä.
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Viime vuonna lajittelu ajan saaneita kilpailijoita oli kaikkiaan 233 eli tälle vuodelle on tulossa lisäystä. FIA ryhmissä on tulossa nykytietojen mukaan kolme autoa emempi, mutta muutama potentiaalinen osallistujaehdokas tosin puuttuu listasta. Samoin kalusto on entistäkin rekka voittoisempaa eli ahdasta tulee kuten on tullut ennenkin. Ratavarikko tulee varmasti käyttöön ja mahdollisesti tiimejä joudutaan sijoittamaan jopa ympäri-ympäri radalle.
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Onkos lissaa kuskeja tullu? Lista nayttas olevan paivitetty 11. paiva.
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Eipä ole uusista kuulunut mitään, no ainahan niitä on tullut jopa jälki-ilmoittautuneina, joten kyllä määrä voi vielä muuttua. Tosin usein tulee myös peruutuksia, mutta yleensä vaan kansallisella puolella.

    Viime vuonna jäi yksi TMD tulematta, kun rekan veturi hajos niin, että eivät päässeet laivaan. Kovasti yrittivät viimeiseen asti saada veturia, kun kyselivät Suomesta asti vetoapua trailerilleen. Kaikeahan voi sattua.
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

  11. MR 340

    MR 340 1st gear

    Mahtaako vehe jo toimia ainakaan podissa ei päässyt ainuttakaan lähtöä vetämään vaikka oli kova yritys.
     
  12. luppes

    luppes 1st gear

    mutta Krister Johansson on ajanut jonkun aikaa nitro/alkkis dragsterilla.
    Santa Podissa ajoi jo vitosen puolelle.

    - Luppe -
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tokkopa toi Wilsonkaan on alittta Santa Podista tallilleen kuskannut ovet säppiin, ja sitten taas alastaron varikolla jatketaan- periaatteella? On se vissiin kuitenkin joskus aiemmin saanut jonkun vehkeen käymäänkin.
     
  14. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Joo sinne takamutkaan laittaa niin Putella rupee tossuista pinta hioutumaan ku hakee heitii. :D
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Ei kuulemma onnistunut vehkeen käynnistys lainkaan. Toivottavasti Kristerin neuvot on auttaneet.
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Mää pistän pojat juoksemaan noi kaukaisimmat lenkit ja tyydyn itte olemaan vaan alavarikolla.
     
  17. Kolina

    Kolina 1st gear

    Ai?
    Kyllä mä sain wilsoneiden huolista vähän eri kuvan,,, ja sitten kun olivat niinku hoganneet vian/viat tuli vettä koko loppu aika,,, sinänsä heidän kannaltaan hyvä, että vetta tuli, jos noita ongelmia olis joutunu vielä ratkomaan, nyt ei kukaan päässyt kovasti pisteissä karkuun,,

    Kyllä kilpurin pitäis nyt olla ok.

    Pari vuotta sittenhän "grumpy" mietti nitroihin siirtymistä, mutta testattuaan totesi että käy tylsäksi, kun ei ole vaihteen vaihtamisia sun muita, :rotfl: ja pitäytyi alkkiksessa,,, :rotfl:
    Tarkoitus oli että dave jr, olis alkanu ajaa alkkista ja isä pappa nitroa, mutta isi ei tykänny top fuel dragsterista, eikä poika tykännyt ajella alkkis putkella,,, joten..

    Niillä on tallissaan muuten ainakin kolme vanhaa dragsteria,, vähän ku seinä koristeena,, :lol:

    Oltiin joskus 2-3v sitten käymässä halloweeninä heillä.
    Ja heidän kodissaan laji näkyy myös vahvasti. tauluissa ja muutenkin sisustuksessa. Heillä oli ihan mielettömän upea ns. rautalangasta väännetty dragster pienoismalli, minä dragsteri fanina olin ihan myyty,,,,
    Oli hauska reissu, ja ne vanhat seinäkoristeet varsinkin jäi mieleen,,, ja tietty oli kiva nähdä se grumpyn voittama wally..

    Mutta grumpy siis toivottavasti pääsee vauhtiin alastarolla,,,
     
  18. Mrs Sippi

    Mrs Sippi 1st gear

    Putte!
    Mä vaadin sua sitten pysymään tän lupauksen takana. Mua et sitten sinne juoksuta! Nih!
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    No voithan sä ajaa sinne mopolla. :rotfl:
     
  20. MR 340

    MR 340 1st gear

    Mistas me sille mopo tehdään. Mun mopoa en anna sille kaatuu kuitenki ja rikkoo mun mopon millä mä sit ajan kun ei sit oo mopediakaan (skootteria) :argue:
     

Kerro tästä muillekin!