Nitro Nats 29.6-2.7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 69camaro, 11.6.2006.

  1. raggar

    raggar Gearhead

    Ekaa kertaa olin alastarolla kattomassa ja kyllähän ne nitrovehkeet teki vaikutuksen.

    Lipun hinta kyllä hirvitti: perjentaina tultiin, eli ostettiin koko viikonlopun lippu 50 eurova. Sitten vielä kinuaavat 2-kynppiä per lärvi siitä että ollaan omassa teltassa yöt! Ei helevetti sanon minä, kyllä sais olla vähän halavempi tuo lippu, ihan meitä köyhiä ajatellen.
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Vaikeuksien kautta voittoon! Tai siis ensimmäisen kierroksen häviämiseen mutta on kuitenkin loistava fiilis 8) Kun tossa toisessa topicissa käsitelty öljypohjaongelma oli saatu ratkaistua, heitettiin auto kärrylle, kamat kasaan ja Alastaroon.

    No sitten katsastukseen kun se oli vielä puoli tuntia auki. Olo siellä oli kuin normaalin käyttökorollan katsastuksessa, sillä erotuksella vaan että tosta ei voi viedä kilpiä :lol: "Pientä" vikaakin löytyi, esim. ohjaustanko irti. No heti kahden aikaan yöllä löyty Lahden Timpan linkkarista sopiva vastakappale stafille jolla se saatiin sitten korjattua puoli kolmen aikaan yöllä ja eikun jännittämään aamun uusintatarkastusta. No olihan se nyt sata kertaa parempi kuin mitä se ennen katsastusta oli, tarra tuli ja sit alettiinkin valmistautumaan klo 10:00 ekaan kierrokseen. Olis se ollu oikeesti vaarallinen, onneksi on katsastus.

    Perjantain eka veto oli ihan läpiajo vaan, 23.2 @ 86, toiseen lähtöön otettiin jo burnis ja vähän kaasua, 14.6 @ 125. Lauantaina oli tarkoitus lähteä transbrakea vastaan mutta eihän se nyt enään viivalla toiminut vaikka varikolla aamulla testattiin joten jalkajarrulta lähtö 12.3 @ 158. No transbrake oli helppo korjata, juotettiin piuha takasin ja laitettiin siihen vedonpoisto etten potki sitä enää irti kun änkeän ohjaamoon. Sunnuntaina sitten odoteltiinkin 11.50 indeksi ikkunassa aika kauan, klo kahteen asti kunnes käsky tuli lineuppiin. No nyt transbrakekin pelas, otin jotain 3500rpm lähtökierroksia ja lähdin sata-amppeerin perään "huimilla" 1.2 sekan reaktioilla (jaa se vihree palaa jo), en ihan saanu kiinni mutta taas parani oma paras aika, 11.15 @ 192.

    Vähän toi nilkan suorana pitäinen vielä on hankalaa. Vaikka kuinka päättää että nyt sitten vaihdan vasta kun valo vilkahtaa ja ihan rohkeesti vaan loppuun niin väkisin se sieltä kevenee kun vauhdit kasvaa.

    Koko viikkoon ja viikonloppuun ei voi olla kuin tyytyväinen ja kiitokset Peetu, Tomi, Iskä, Late, FHRA:n porukka, Lahden Timppa, Tumppi, Luigi & co, Räikkönen ja monet muut jotka tässä unohdin. On tää vaan joukkuelaji jos mikä.

    Saakos Mopoilija sun kuvia käyttää omissa promootioissa? Laatutavaraa taas.
     
  3. Dervish

    Dervish 1st gear

    Tuossa omat setit
    http://www.partanen.net/gallery/index.php?cat=44

    Kieltämättä oli vähän pihalla kaikesta, ja nitrot.. perkele..
    Tulipahan sitten menetettyä se poikuuskin kiihdytyskisojen katseluun.

    Suuri kiitos FHRA väelle ja etenkin Hanskille !

    - Sami Partanen .
     
  4. ThunderRacing

    ThunderRacing 1st gear

    On se nyt pee....kele jos ilmat saadaan järjestettyä vuosi toisen jälkeen tähän malliin mitä ne nyt on ollu, niin mikä jumala tarttettais siihen että se pusikko kaatuis siitä keskeltä rinnettä?????????????
    :mad:

    Tosin ens vuonna ei oo enää tätä onkelmaa, nimittäin mulla on sitte saha mukana, ihan aito huuskvarna.
    Ja tämä tarina on tosi! :rotfl:

    Ja ne taulut, voisko ne joskus toimia...
     
  5. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  6. SS-454

    SS-454 Gearhead

  7. Jza

    Jza Double Gearhead


    Joo, sitä stanan pusikkoa on eräskin kironnut (vai tarkoititko sitä siinä sillan kohdalla?). Olis parhaita katselupaikkoja muuten, mutta onko ne perhanat jättäneet sen tahallaan siihen ettei se sillan edusta puuroudu ihmisistä?

    Onko muuten tietoa, että koska töllöstä tärähtää joku kooste näistä kinkereisä?
     
  8. latari

    latari Gearhead

    kiitos

    Kiitokset mopoilialle tosi hyvistä kuvista!

    PRO/ET 1303
     
  9. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Johan oli aikaisemmissa linkeissä loistavia otoksia, varsinkin mopoilijan kuvat ihan ykköstavaraa..! Kun oli itellä myös kuvausvälineitä mukana niin kai tänne mahtuu yksi kuvakulma (amatöörikokoelma) eli meikäläisen fotot siinä järjestyksessä kun ne on otettu..sen tarkemmin erittelemättä:

    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... staro2006/

    Oli kaikenkaikkiaan hieno neljän päivän viikonloppu säiden, seuran ja kaikenmaailman oheistoiminnan puolesta.. Terveisiä vaan kaikille vanhoille ja uusille tutuille joihin törmäsin/tutustuin tälläkin reissulla!!
    :D
     
  10. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Jep hienot kisat ja kelitkin taas kohdallaan. Kiitoksia taas vaan fhralle kisojen järjestämisestä ja tietysti myös kilpailijoiille niihin osallistumisesta. On se vaan hienoa katsella varikolla noitten pro-tiimien työskentelyä, siinä ei turhia liikkeitä juuri tehdä.
     
  11. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

  12. Inssi

    Inssi 1st gear

  13. Kirsi

    Kirsi 1st gear

  14. Dervish

    Dervish 1st gear

  15. sampop

    sampop 1st gear

    Häiritsikö jotain muuta sunnuntaiaamun aikataulun muutos?

    Vähän yllätyin kun TF:t ajo jo kun saavuin paikalle (toki pikkuisen myöhässä kuten aina).

    Keli oli hieno ja viihdettä riitti koko rahan edestä, vaikka eka promod- ja topparikierros tuli siis missattua.
     
  16. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    olipahan reissu 8)

    ainut päivä kun en missannut ensimmäisiä ajoja, oli sunnuntai... taisin olla ekana oottelemassa siellä, 6 rupesin nukkuu penkalle, kun heräsin nii eikö ollu koko valli täynnä väkeä :rotfl: :poff:
     
  17. avo-65

    avo-65 1st gear

  18. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Pe illalla jäi TF aika-ajot hiukan vaiheeseen muutaman pahemman rasvauksen tähden joten la aamulla homma jatkui siitä mihin oltiin jääty edellisenä iltana...
    Ja lauantai aamulla saikin sitten kaikkien aikojen shokkiherätyksen.. :mad: :eek: :rotfl: Topfuelit täräytti niin että tuntui että teltta heittää volttia ja olin pystyssä jo ennenkuin olin herännytkään..! Olo tais olla muutenkin sellainen että oli valmiiksi kuula päässä ja pieninkin risahdus olisi riittänyt tuottamaan kuningaskuvotuksen!
    :wc:
    No, lauantain tämä mies toimi ihan vesivoimalla joten sunnuntaina oli ihan pirtsakkana kun heräsi nitrojen räppäämiseen joskus puoli kymmenen aikaan. Kaverikin soitti silloin sopivasti, oli tulossa päiväkäynnille, että "joko siellä ajetaan?" -vastasin vaan että joo tuolla vedetään jo burniksia.. Kiipesin siitä samantien vallin päälle ja totesin että eihän täällä oo vielä ketään/mitään.. :eek: Kuului vaan niin voimakkaasti toppivehkeiden lämmityskäytöt sieltä varikolta että koko tienoo tärisi..! :rotfl:
    Näkipä ainakin sunnuntain ajot ihan alusta lähtien! 8)

    kyllä tuo autourheilu vaan on hieno laji..! :D
     
  19. triniemi

    triniemi Gearhead

    DX:stä onki ollu jo paljon hienoja kuvia, mutta eihän niitä ikinä liikaa ole. Jos joltakin löytyy kuvia jossa se edes vilahtaa, niin niitä otetaan kiitollisena vastaan. YV:llä tai sähköpostilla, molemmat löytyy tosta alta.
     
  20. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kumpi voitti maaottelun leirintäalueella Suomi vai Viro.

    Ja ja SUURKIITOKSET eräälle Moparilla kisaavalle tiimille juomahuollosta varikon ja line-upin puhdistuksen aikana KIITOS.
    ps oon III velkaa
     

Kerro tästä muillekin!