NITRONATIONALS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 4.6.2009.

  1. mafo

    mafo 3rd gear

    Smeds ajoi kyllä pro stockissa silloin, sillä on vielä tallin seinällä oven kuoret missä on mustat renkaanjäljet...

    Ja kyllä mäkin olin silloin kauhajoella, ja vielä ajamassa...
     
  2. edu k

    edu k 1st gear

    Anders ajoi SA.ta ensin sillä keltaisellaan ja se Vainon Juhan after nine monza oli -87 minulla, ostin sen sinä talvena kun oli tullut päätös että street altered ryhmä loppuu ja tulee pro stock. Eli pro stockin ajaminen alkoi Suomessa -87, ja Jaffulla oli tarkoitus että ajaa lajittelut pikkulohkolla ja eliminaattoriin vaihtaa 500.sen mutta radat ei oikein pitänykkään ja kävi niin kuin kävi.
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Smedsin monza oli kait ex Sarlin-Bremer-Hakkarainen, et kaks niit oli. Jaffun tarkotushan toteutu. Kumpikin monza on kadonnut kisaradoilta, mut vissiin kumpikin edelleen olemassa ja Suomessa? Muutenkin noita vanhoja kilpureita on ihan turhan paljon jossain hämähäkin seittiä keräämässä, radoille sieltä!
     
  4. -31

    -31 Gearhead

    Jompikumpi Monza meni Mannosen Raimolle ja Super Comppiin. Se meni myöhemmin Ruotsiin ja kaatokohan ne Hurrit sen?
     
  5. edu k

    edu k 1st gear

    Onhan noita vanhoja aika paljon pölyttymässä, suurin ongelma on oikeasti runkovaatimukset. Liian vähän putkia ohutta putkea etc. Pari vuotta sitte näin oman vanhan monzan ja aika monta pitää vaihtaa, varsinkin pääkaari on nois vanhois vähän hentoa nyky säännöille ni on ehkä liika hankalaa ..
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, ruåttalaisethan on ton hoitaneet sillee jollain tavalla tyylikkäämmin, et noi runkomuutokset koskee vaan uusia vehjeksiä. Eli vanhaa kalustoa ei tarvi päivittää kun runkosäädökset tiukentuu. Eihän se tekemätön paikka ole niitä putkia vaihtaa, mut joskus käväs mielessä et kuinkahan paljon parempi oikeesti tollasesta vanhasta hyvin tehdystä pro rungosta tuleekaan kun joku Helmine valovirtamigillä hitsaa sinne joihinkin kohtiin puol senttii paksumpaa putkee.
     
  7. shmot

    shmot 1st gear

    http://www.kingracing.com/gossip.php
    "It is also an extremely interesting and challenging event for the teams, with the restrictions on the track preparation at Alastaro due to it’s location on a major aquifer resulting in a tricky track surface teams to tune for. What seems to be a degradation in the undulations on the track this year compounded the issue and led to some spectacular riding and crashes in the both car and bike classes."

    "However, whilst negotiating one of the aforementioned track undulations on the pass King broke a supercharger drive shaft and it meant that his event was over."
     
  8. jaatsa58

    jaatsa58 1st gear

    15 vuotta tuli käytyä fhran kisoissa.etenkin istumakatsomon hinnoittelu tökkii
    muutenkin väliaika ohjelma on et joku keulii pari kertaa ja se siinä.vertaa esim ruotsin ja englannin kisoihin niin fhra on ihan pelle porukkaa.en tarkoita näitä vapaaehtoi työvoimaa.no porin suunnalta ei pariinkesään 20 päinen porukka oo enää kisoissa käynyt.kyllä rahalle täytys saaha enemmän vastinetta tai hinnat kattoo kohtuulliseksi
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Ei muija antanu jouluna? Vai mistä moinen purkaus keskellä talvea??? :poff: :poff: :poff:
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    No, ehkä kuitenkin parempi talvella, ni josko jotain parannettavaa vaikka onnistuis jo ens kesäks? Mun mielestä totta myös, että väliakaohjelmaan ei ole juuri panostettu, samoin kokenut tiedotuksen noissa auriotilanteissa taukojen kestosta ja tilanteesta puutteelliseks. Mitkä sitten on resurssit jne. ja löytyykö esimerkiks jotain tauotonta höpöttäjää ja näyttävää ohjelmaa ylipäätään, sitähän ei tiedä kun ei oo kerrottu.
     
  11. enzo

    enzo Gearhead

    Äsh.
    Met ollaan vaan surkehia... Jokkut panee kaikki tonninsa, jokkut satojatonneja suveen ja tulee ihan paska shou..

    Kukaan ei mee minneen ja räkiksen etuvetositikka on sikapaljon siistimpi.. :p

    Eli mappi-ööö.

    Rokkia tosin sais olla radalla illalla, varsinkin jos satelee.
    -Kovat kuuluttajat on hieman harvassa. Pitäs olla pätevä, osata laji, omata se kultainen ääni, välttää lässytystä kun joku burnaa taikka on veto meneillään ja ennenkaikkea ei soittas paskaa musaa. Reetua ei viisun viisua, eikä ihan niitä samoja muitakaan kun on jo 30v siel kuunneltu.
    -Heviä ois helppo soittaa, koska se on paskimmillaankin parasta.. :rotfl:

    Aijoo, meiliä tulemaan jos sattuisi olemaan yhtäkkinen tarve sponsoroida hieman meitin nitroautotouhua..
    -On lähes pakonomainen tarve päästä kirkastamaan tähtihetki, joka on liki ainoota missä on tässäelämässä pärjännyt, eli Englanninmestaruushopea pitäs kullittaa.. :mad:

    Kunnes Tierp toisin todistaa, niin meitin kotiradalla on kaikenmaailman sählinkiä kansalle, jos vaikka sattuukin satamaan.

    http://www.santapod.co.uk/e_easter.php
     
  12. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    no se ohjelma selviää taas ens kesänä. olishan se kiva, jos joku esittäisi fyyralle voivansa jotain tauko-ohjelmaa järjestää. kyllä meille on kelvannu mopon keulimisetkin. olisko jaatsa58lla kenties jotain mielessä?
     
  13. VSOP

    VSOP Gearhead

    Noooh.... kun toiset kiukuttelee ja jääp kotio, niin meille muille jää paremmin tilaa katsomossa ja siellä sun täällä sukkuloida :rotfl:
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Täytyy kyllä todeta, ettei se poisjäänti kyl esimerkiks viime kesänä näkynyt, ja kisat on muutenkin onneks sujunut niin, et toi tauko-ohjelman tarve on ollut suht vähäistä. Muistaakseni. Mut vasta seuraavana kesänähän se näkyy kuinka hyvä edelliskesän kisa oli.
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nyt se näkyi jo talvella :p




    Toi jaatsan teksti vaan oli vähän koominen kun yhtäkkiä puskista ruvetaan "kehumaan" yli vuoden vanhassa topikissa edellisen kesän kisoja...
    Päivän polttava aihe siis jossain päin :mad:
     
  16. MR 340

    MR 340 1st gear

    Hattaraa, ongintaa ja humppaa...........!!!!!!!!
     
  17. Quest

    Quest Gearhead

    Tauon ohjelmattomuuden tarkoitus on saada kisakansa laahustamaan Fyyran rekalle krääsän ostoon :rotfl:
     
  18. VSOP

    VSOP Gearhead

    Tauolla voi niinkus vaikka vaellella varikolla... paitsi ne, joilla pyrstö painaa niin, ettei voi kun istua sen päällä...
     
  19. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Jos jollain hirveen paljon ylimääräistä rahaa, eikä tiedä mihin pistää, niin vois antaa vaikka meitin tiimille.

    Olis tossa takaraivossa sellainen omituinen tarve todistaa, että löytyy maailman nopein '79 Olds Delta 88, tosin löytyy jo Suomen nopein. :lol:

    Nyt köyhänä tuli ostettua jo Pontiacci, saas nähdä mihin tää lama vielä johtaa... :odroll:
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Mulle noi tauot tulee melkein tarperseeseen.
    Kiva melkein keretä syömään ja juomaan jotain,tosin iltaisin paikataan vajeet,jos silloinkaan 8)
     

Kerro tästä muillekin!