NITRONATIONALS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 4.6.2009.

  1. 4551859

    4551859 1st gear

    Eikös nuo pääsyliput ole samanhintaisia kuin viimekin vuonna? Ainoa mikä on noussut on tuo leiriytyminen? Veikkaan, että suurin osa porukasta (ainakin viikonlopun) tulee alueen ulkopuolelta, joten tuo leiriytymismaksu ei vaikuta kävijämäärään niin paljoa. Minulle kisoista tulee Fyyran puolelta yhtä kalliit kisat kuin viimeksikin. Majoituksen olen hankkinut ennenkin toisaalta.

    Sää vaikuttaa varmasti ainakin pitkämatkalaisten suunnitelmiin, ainakin minulla, jos Mette lupaa sadetta ei kehtaa ajella turhan takia paikalle.
     
  2. hejo

    hejo 1st gear

    Näyttääpi varsin hyvältä tuo Nitrojen "esiintyjä"lista tuolla Fhran sivulla.. :lol: ja kun kelit vielä pysyisivät ennallaan ni kyllä olis ihmisen hyvä olla. 8)
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Komialta näyttää. Nitrodragstereita mahtuisi varmasti varikolle lisääkin... Missä esimerkiksi ruotsalaiset?
     
  4. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Hienolta näyttää:

    - 5 suomalaista TF:ssä (9 yhteensä, muutamia tunnettuja nimä kaipailee...)

    - 8 suomalaista PM:ssä (23 yhteensä)

    - 6 suomalaista STTF:ssä (18 yhteensä)

    - 5 suomalaista TFB:ssä (11 yhteensä)

    :eek: ... näillähän ajaisi SM-kisaa muissakin SM-kisoissa koko kesän ... :eek:

    Lisäksi:

    - 2 suomalaista TMD:ssä (10 yhteensä, 4 nitrovaparia! 8) )

    - 1 suomalainen TMFC:ssä (4 yhteensä... ??? Mitenköhän luokan käy ???)

    - 2 suomalaista PS:ssä (11 yhteensä, pääosin ruotsalaisia)

    - 3 suomalaista PSB:ssä (7 yhteensä, ... mistä saataisiin pari muuta mukaan, jotta tulisi karsintaankin kisaa ? )

    ... sitten

    - 4 suomalaista COMPissa (8 yhteensä, eli loput 4 ruotsista)

    Tämä miellyttää minua, sillä olen aina ollut suuri COMP fani, eritoten noiden turboputkien... harmi että ne tapettiin kokonaan pois... toivottavasti palaavat kuvioihin piakkoin! 8)

    - 10 suomalaista ja 2 ruotsalaista kirittäjää SC:ssä!

    - 5 suomalaista SG:ssä (9 yhteensä, 2 Norjasta ja 2 Ruotsista)

    ... taas voisi ajaa SM-kisaa myös muissakin SM-kisoissa. !!! ???

    - 10 suomalaista S/SS:ssä ja 5 ruotsalaista kirittäjää...

    - 13 suomalaista SGB:ssä (16 hteensä, eli 3 ruotsalaista kirittäjää 8) )

    + paljon muita kisailijoita eri luokissa... hienoa, että myös Juniori luokissakin on kansainvälistä väriä mukana!

    ... eli hienot kapinat on tulossa... tulis jo ensi viikko ! 8) :) :D

    T. Rami
     
  5. sippimies

    sippimies 1st gear

    En kyllä käsitä miten comppi tapettiin ? .
    Käsittääkseni sääntöjen mukaan comppi tappoi itse itsensä
     
  6. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Niin varmaan joo itsarinhan se teki :eek: :mad: :mad:
     
  7. homer

    homer Double Gearhead

    - 1 suomalainen TMFC:ssä (4 yhteensä... ??? Mitenköhän luokan käy ???)

    Eivät kai nuo sm-kisojen säännöt em-ryhmissä päde? Voisihan se olla ukkojen ilmeet näkemisen arvoiset kun ilmoitettaisiin että turhaan tulitte suomeen asti...
     
  8. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Moi,

    Minun kommentti liittyi enemmänkin siihen miten luokan käy FIA tasolla, sillä noita alkkisfloppereita on aika vähän muissakin kisoissa!

    T. Rami
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Seuraa comp.nu ja nitroz.se. Sounds like WAR!
     
  10. 4551859

    4551859 1st gear

    Mitenkä on ku aikataulussa lukee näin EM/UEM ryhmien lajittelu klo 13 ja 17. Elikkäs meinaako tämä noiden isompien vehkeiden ajoja? Muistelen että viime vuonna olisivat ajanu 3 kiekkaa lauantaina. Onko laman takia pudotettu 1 kierros pois?
     
  11. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Moi,

    Älkää nyt ottako palkoa nenään siitä minun COMP kommentista... Anteeksi jos häiritsi se, että ilmaisin oman mielipiteeni!

    Ei ollut tarkoitus sohaista ampiaispesää! ... Olen vain ollut ja olen vieläkin COMP fani... 8)

    Eritoten nuo pienikuutioiset "Turbo" kopit/putket tekivät siitä erittäin mielenkiintoisen minun mielestä. ... on hienoa, että esim. Eloranta jaksaa vieläkin paahtaa mukana (vaikka yleensä muissa kisoissa OL:n alla).

    - Ne olivat IMHO se tekijä joka teki Eurooppalaisesta COMPista erilaisen esim. Amerikkalaiseen COMPiin verrattuna... oli hienoa nähdä Eurooppalaista innovaatiota... 8)

    T. Rami

    Hyvää kesää kaikille ja "Drag Racing on Parasta Paikan päällä!"
     
  12. SC 285

    SC 285 1st gear

    Jos en pahasti väärin muista, niin aikataulullisista syistä kaks kiekkaa... Näin muistan kuulleeni jossain kokouksessa.... Korjatkoon joku parempimuistine....
     
  13. GT429

    GT429 3rd gear

    Onko tietoa sveitsin pojasta Urs Erbacherista, ei ole ainakaan ilmottautunu, eikä ole Nhra kisoissakaan kesällä mukana, pitääkö pekkasia???
     
  14. VSOP

    VSOP Gearhead

    Ihan presiis samaa olen ihmetellyt ??? :eek:
     
  15. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niinhan se meni etta perjantaina 2 kiekkaa ja lauantaina 2 kiekkaa.
    Tuntunu olevan se 3 kiekkaa paivalle liikaa naissa ''ammatti''piireissa :odroll:
    Tossa lainaus kisamainoksesta FHRAn sivulta:
    Aikataulu

    Torstai 10 - 18

    Perjantai 10 - 18 EM/UEM ryhmien lajittelu klo 12 ja 16.

    Lauantai 10 - 18 EM/UEM ryhmien lajittelu klo 13 ja 17.

    Sunnuntai 10-17
     
  16. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Urs ei aja Alastarossa.
    Seuraavat kisat on Mantorp ja Hockenheim,sit back to USA.
    Lexillä varmaan samanmoiset suunnitelmat?
     
  17. VSOP

    VSOP Gearhead

    Kiitos tiedosta, ko.herrojen ajoa näkee sitten vasta heinäkuun loppupuolella, jos sentään Mantorpiin tulevat.
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tommosta EuroDragsterilla:
    http://www.eurodragster.com/news/news.a ... e21#june21

    Eli vetaa euroopassa talla kaudella 2007 mestaruusautolla, mutta missa, sita ei tossa mainittu.
     
  19. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    we can confirm now for Sweden and Hockenheim. Container will leave this Fryday to Europe frm Baytown TX. Lets race in Europe for a couple of races and then send back to USA.

    Noin kirjoitteli Urs naamakirjassa.
     
  20. enzo

    enzo Gearhead

    Wrooommmm...

    :mad: No onhan tuolla aivan järjettömät festivaalit tulossa.

    Hiukan harmi tuon flopperiosaston vajaus ja autoja kuitenkin on ukoilla jonkunverran ihan elävänäkin talleilla ympäri Eurooppaa.
    -Mutta ensivuonna sinne on taas tunkua, kun jotkut kypsyy, kun ProMod kaavioon pääsy on niin kovan takana niinkun muihinkin kaavioihin. :rotfl:

    Hillitön shou, kelit ja rata kohilleen, tunnelma kattoon, 75000 katsojaa ja kaikki ennätykset uusiksi. ( :odroll: Jos rata kestää ja läskit pysyy penkissä, niin) TMD euroopanennätyksistä jompikumpi ainakin menee uusiksi, todennäköisesti molemmat ja toinen sais jäähä ainaskin Suomeen... Sama lienee myös PM osastolla.

    Kaikki tutut vaikka korvasta kiskoen messiin ja liput salkoon.
    -Jotenkin hassu kutina, että kelien ollessa myötäiset, ei ole koskaan menty Alastarolla niin kovaa, kun mitä ulkomaannelävät ja paikallisetkin on meinanneet.

    FIA round 2 ja Gonngggg.
     

Kerro tästä muillekin!