NNC Street Slide -06

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja B, 5.3.2006.

  1. Jani426

    Jani426 1st gear

  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kisat oli hienot,kalustoa mukavasti,ilma oli melkeimpä täydellinen ja järjestelyt toimivat kuten pitääkin.

    Väliaikamusiikkia tosin voisi vaihtaa välillä...oli aika ykstoikkosta.

    Punotusta ja nahanluontia ei tarvitse harrastaa kun kisoja pystyi katselemaan mukavasti koko päivän varjosta radanvarressa olleen trailerin lavalta ja varikolla liikkuessa apua antoi riittävällä suojakertoimella (30+) varustettu aurinkorasva mallia for kidd`s 8)

    Kiitokset vain järjestäjille hienosta tapahtumasta ! 8)
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Nyt on reipas 327 kuvaa

    click
     
  5. Sarah

    Sarah 1st gear

    Iso Kiitos No Six Racing teamin Kiekulle ja Käkölle !!!!!!!!!!!!!!!!

    Kiekulle kiitokset auton lainaamisesta,auto sopi oikein hyvin tälläiselle aloittelijalle kokeilemiseen,nyt on vähän hajua siitä mitä tämä touhu on.
    Auto oli helppo ajaa,vaikka se vähän sutikin ja minä tonttu kämmäsin vaihteiden vaihtamisoperaation parissa vikassa lähdössä :D

    Käkölle kiitokset kärsivällisestä opettamisesta ja kannustuksesta,blondi kun olen niin kaikkihan ei kerralla voi sinne pääkoppaan mennä.. :rotfl: :rotfl:

    Mukille ja Artsille myös kiitokset varusteiden lainasta ja lahjonnasta,sekä kannustuksesta.

    Myös Red Black Racing teamille kiitokset hyvästä kahvista,neuvoista ja seurasta.

    Ja mopoilijalle hyvistä kuvista.

    Kaiken kaikkiaan jäi oikein hyvä olo ja mieli eilisestä päivästä,ilma suosi,paljon autoja ja ihmisiä paikalla.

    Ja niitä ketä en muistanut kiittää kiitos että tulitte paikalle

    :rotfl: :rotfl:
     
  6. triniemi

    triniemi Gearhead

    Olipas Mopoilijalla Amazonista hurjia kuvia, ei tainnu olla kaato kaukana? Millanen tekniikka tossa Volvossa on?
     
  7. SRV

    SRV 1st gear

    Eikös siinä ihan Volvon b18 pitkäl virityksel!! Etumaskissahan se luki.. :rotfl: :rotfl:
     
  8. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Niinnojoo, oikeestaan tolla kelillä ne tauot ei ollut yhtään liian pitkiä, moottorit kävi kuumina.
     
  9. askut

    askut 1st gear

    KIITOS KIITOKSISTA
     
  10. Gummisetä

    Gummisetä 3rd gear

    Kyllä, täytyy kiitellä hyvin edenneistä kisoista ja laadukkaista kuvista!!

    Chevellestäkin löytyi kaikki vaihteet iltapäivästä kun päästiin hiukan tutuksi laitteen kanssa.

    Tulipa sekin sitten selville miten lujaa kakkosella pääsee,,,170 ja rapiat, kierrokset oli rajoitettu 6600. :oops:
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    mukavat kapinat olivat..

    hienon sään olivat järjestäjät tilanneet..

    olipa taas vauhtia ja vaarallisia tilanteitakin :eek:

    mutta kiitos järjestäjille, ruoka ja juoma huolto pelasi. pääsylipun hintakin oli kohdallaan..

    jospa ensi vuonna pääsis itse ajamaan paikanpäälle...
     
  12. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Säikähdin pahanpäiväisesti, kun tuo Amazon oli lähteä lapasesta, mutta kuski sai kyllä pidettyä auton hyvin hanskassa. Olisi voinut tulla pahaa jälkeä...
     
  13. VesaR

    VesaR 1st gear

    Mahtavia kuvia!

    Ei kukaan videopätkiä ottanut?
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo, oli hyvä ja rento meininki. Ainoastaan yksi asia jäi harmittamaan, nimittäin se etten itse lähtenyt mukaan :oops: Sai nimittäin toi Vellamon Jarmo hiukan liian helposti ton D-ryhmän voiton. Uskoisin, että olisin kenties, ehkä, mahdollisesti saattanut kyetä laittamaan edes hiukan kapuloita hänen ja ryhmävoiton väliin. No, onnottelut kuitenkin voittajalle, hän on ne ansainnut 8)

    Muutenkin oli hyvä reissu, vaimoke otti ensiaskeleensa Streetracingin parissa ja hienolla aloituksella. Olen erittäin tyytyväinen hänen panokseensa ensimmäisissä kisoissaan, sillä 14,7 / 159 kmh on ekoihin kinkereihin loistava suoritus. Oma ensi kisani nimittäin sujui huimaan 18.535 aikaan loppunopeuden ollessa 120kmh luokkaa. KIITOKSET Kiekulle ja Käkölle auton lainasta, hyvästä seurasta ja kannustuksesta. KIITOKSET myös Mukille ja Artsis nimimerkeille ajovarusteiden sponssauksesta ja hyvästä seurasta myös. Kiitokset myös kelien järjestäjille, joilla taisi olla normaalia parempi päivä, sekä järjestäjille jotka ton kisan mahdollistivat.

    Ensi vuonna mä en kyllä tota voittoa Jarmolle noin helpolla anna :rotfl:
     
  15. Gladdys

    Gladdys 1st gear

    Lisää kiitoksia...

    Isot kiitokset sille pirteälle ja hymyilevälle :D kahvion tytölle jolla oli meille aamuvirkuille kahvia jo kahdeksalta aamulla... Pitkän ajon jälkeen piristi kummasti!!! KIITOS! :lol:
     
  16. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Komppaan Luigia tossa Vellamo asiassa!
    Oma emäntäkin tuumas tossa että "Miks toi Vellamo on tuolla aina ajamassa ku se voittaa aina?" No minä siihen että "Just siks" :D
    Jos toi Vellamon tiimi vielä kerrankin kopio kuvia omille sivuilleen kysymättä lupaani,ni voi olla ettei kuvia kummastakaan nitten autosta enää nettiin tule!
    Eihän ne kopiosuojattuja ole ,mut vois silti luvan kysyä!
    Ugh!Olen puhunut!
     
  17. Fastback

    Fastback Gearhead

  18. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  19. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    No enhän minä :)
    Moni on jo paikan päällä kyselly noista kuvista saako käyttää,aina on saanut!
    Noita netti/promo käyttöön tarkoitettuja kuvia tässä nyt tarkoitin :wink:
    Toi vette on muuten todella UPEE :eek:
     
  20. MaxDura

    MaxDura Gearhead

Kerro tästä muillekin!