NNC Street Slide 2005

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja B, 11.5.2005.

  1. Smith

    Smith 3rd gear

    Hiton hyvä idea ja saa kannatusta....mutta kenellä resursseja järkätä tollanen?
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Olis muuten pikkasen jytinää pohjanmaalla kun kaikki kilpurit vetäis letkassa porista kauhajoelle ja sieltä vaasaan ja pisin siirtymä sitten kalajoelle... :D
    Ja paikalliset bensakauppiaat taputtais käsiään... :D
     
  3. Foxxy

    Foxxy 1st gear

    Mukana tuossa kilvanajomallissa :D
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Heh. Kuulostaa hyvältä.
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Mitä mun nyt pitää tehdä, miks aina mä? :-? En mä päässy Hyvinkäälle, kun piti Moparmeetissä ajaa Daewoolla kahdeksikkoa Mopareiden ympärillä. No, Siitarin Barracudalle ei mahtanut mitään, mut sillä onkin 17" nullit. :p
     
  6. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    :) No ei silleen että aina sä, muttakun, viimeks puhuit... miten olis tollanen malli? Siis jos, ja jos... Katoppa mäkin, jos vaan pystyn jotenkin, oon valmis vaikka jeesaamaan järkkäämisessä, noinkin mielenkiintoisen asian eteen!
     
  7. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Mä olen heti mukana tossa mopemanin "hot rod style" ideanpoikasessa _o/
     
  8. Ezzy

    Ezzy 1st gear

  9. timppa

    timppa Gearhead

    Ja piuhoja irrottaessa voi ihmetellä että eikös nämä yleesä ole tuhdimpaa ainetta ja mutterilla kiinni...


    Ihan ymmärrettävää että lasten kanssa liikkeellä olevat poistuvat aiemmin. Ja monet ovat jo niin hyvin viihteellä aamusta alkaen, että pitää ajoissa lähteä vaihtamaan "humpparonttoset" jalkaan ja tanssimaan masennus pois... mutta silti väkeä on erittäin vähän lopussa. (Tietysti itsellä ei ole hallitusta asettamassa kotiintuloaikoja...)

    Mutta eipä varikollakaan ollut enää, kuin muutama auto kaaviota ajaneiden lisäksi...


    Mopemanin kisaideaan liittyen:
    -sponsorit olisi tietysti kielletty (jopa mahdollisten tuning-autojen poppisponsorit maalattava yli)
    -siirtymät ajettaisiin "keskinopeus" eli tiettyä aikaa ei saa alittaa ja tietyn ajan jälkeen tulee kymmenyksiä tai sadasosia "sakkoa" drag-aikaan... tai no idea tuli selväksi...

    Ai se oli se Siesta kun päästi ne öljyt. Se paukahdus tuli nähtyä ennen poistumista pullakojulle... Mutta olenko ihan väärässä vai ajettiinko vielä yksi lähtö ennen kunnostusta vai aiheuttaako aurinko ja unenpuute optimaalisen harhakuvan??

    Pitäsiköhän kiikalassa repäistä ja ottaa osaa Streetmaniin... Pitikös siellä ajaa streetmanit eri parkkiin kuin kilpaluokat?? Todennäköisesti kyydissä on taas omat ja (Ranchero-)Pasin työkalut...
     
  10. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Muistaiskos kukaan miten Datsun Horizoni kulki? Ihan vaan mielenkiinnosta...
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, siis toi siirtymä pitäis ajaa "letkassa" normaali liikenteessä vetoauton johdolla ja taka-auto perässä; ken joukosta jää putoaa pois. Startti ja katsastus pitäis olla jollain bensiksellä. Sinne tultais tankki tyhjänä, tai tankki tyhjennettäis siellä omiin kannuihin, ja tankattais siellä kakkua mittarista sen verran mikä riittää siirtymään ja kisaan, periaatteessa siis sen jälkeen ei autolle tehtäis muuta kun ajetaan. Bensiksen pitäjän varmaan sais sponssaamaan ainakin omakustannehintasella bensalla? "Rata" vois olla lisätasotukseks ehkä "luonnonolosuhteissa", hyvinkää tyyppinen pidoltaan? Enää puuttuu järjestäjät.
     
  12. VesaR

    VesaR 1st gear

  13. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    jep,mä oon heti tuossa mukana myös.
    vihdoinkin oikea real streetkisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    järjestäkää joku pliis.....
     
  14. Ezzy

    Ezzy 1st gear

    voin toimittaa kyllä täydelläkin resoluutiolla, jos vaikka omasta kärrystä joku haluaa kuvan printtikelpoisena.


    niin ja kiitokset 8)
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ne on itseasiassa viidessä eri osavaltiossa ne skabat. Eli siirtymätaivalta todellakin tulee. Suomessa pitäis vetää aina koukkaus inarin kautta että sais yhtäpitkät siirtymät!!! :D

    Mutta ideana toi olis ihan jees, mukana ollaan jos joku tollasen järkkää!
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

  17. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo ton tapanen luokka mitä mopeman ehdotteli olis aika hyvä.

    Nyt menee ehkä ohi aiheen mutta......
    Ite olen totaalisen ihastunu tohon enklantilaisten street elminator ryhmään.....
    http://www.streeteliminatoruk.com/
    http://www.worldstreetrace.tk/

    http://www.silverfoxracing.org.uk/

    http://www.fbracing.co.uk/

    Andy frostin kotisivut(makken tuttuja muistanko oikein?)
    http://www.redvictor1racing.co.uk/

    Andy kertoilee
    http://www.jimmybiggstv.com/yourway/Hol ... 202005.wmv

    Eli karkeesti autojen pitää toimia huoltsikkabensalla ja katukumit(ei taida olla leveyttä rajattu) koneilla ei ole muistaakseni rajotuksia eli 700cid tuplaturbo mosatkin ois sallittuja :lol: änkkärit pitää olla ja pitää olla rekisterissä, paperit kunnossa(eli katuautoja)en nyt oo varma että oliko aika rajattu siten että alle 7.50 ei saa mennä(hannarit) :lol: ja kaikilla autoilla sama minimi paino(2500lbs jos muistan oikein) eli ei erikoskohtelua sillä saralla moponmoottoreilla ajavilla :wink:
    mutta suomessa ei tietysti pystys ihan noin radikaaleja autoja tekee mitä noilla eklantin hepuilla on. Kunnon ultimate street car luokka 8)
     
  18. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tuolla Mopoilijan kuvissa näkyi jotta "Uholan veljesten limusiinikin" oli käynyt taas stripillä :D Muistaaks kukaan siitä miten mahtaa nykysin kulkea?
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jep, sain auton omistajalta jo tietoa yksityisviestinäkin :wink:
    14 pintaan meni ja kuulemma hiukka epäonnistuneilla lähdöillä. Kiva peli 8)
     

Kerro tästä muillekin!