NNC STREET SLIDE 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja B, 30.1.2012.

  1. mirage

    mirage 3rd gear

    Hirveen paljon oli viime vuoden tilastossa pyöriä ajamassa. En tiedä viittiikö tolla autolla tulla.. Eikö noille pyörille ole ihan niitten omiakin tapahtumia?
     
  2. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    samaa mieltä , kyl tän vois pitää ihan auto-pohjaisena tapahtumana , prätkille kyl riittää kaikenlaist huippunopeus-kisaa ym. vähä pidemmillä kentillä
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    Argh, ei pääse paikalle, reissussa tuolloin :-?
     
  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    No, ei niitä etelä Suomessa juurikaan ole.
    Tuskin on keneltäkään pois jos siellä pääsee mopotkin vetää autojen seassa? Ok, lineuppijonot Hyvinkäällä on välillä aika pitkät ainakin ap, mut iltapäivästä siellä on saanut yleensä ihan kaikki vetää riittävästi.
    Mielummin rajataan sit silleen et kaikki yli 11s. ajoneuvot jätetään portin ulkopuolelle ni johan alkaa jonot lyhenee, eikä katsojien tartte tylsistyä hitaista peleistä. :poff:
     
  5. mirage

    mirage 3rd gear

    Mä oon sitä mieltä, et pitäs olla joku tapahtuma, missä noit pyörii ei olis. Enkä ole ajatuksineni yksin. Pyörille on omia tapahtumia.
     
  6. laakkius

    laakkius Gearhead

    sopis mullekin... 8)
     
  7. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    niinpä niin , mut mitäs kun tapahtuman ilmoituksessa lukee ihan selkeesti KATUAUTOJEN KIIHDYTYSKISAT , EIKÄ LUOKKAJAOSSAKAAN OLE PRÄTKIÄ MAINITTU , EI SIELLÄ PITÄIS MUN MIELEST OLLA YHTÄÄN PÄRRÄÄ AJAMAS
     
  8. exoddus

    exoddus 3rd gear

    Samaa mieltä, ei noi pyörät juurikaan moisissa kisoissa innosta.
     
  9. Make.S

    Make.S Gearhead

    Ihan kiva niitä pyörien lähtöjä on katella, mun puolesta tulkoot.
     
  10. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Kertokaa mulle millä tavoin noi pyörät pilaa teidän mielestä noi kisat tai mikä niissä niin paljon ärsyttää? Ei oikeasti avaudu toi ahdasmielisyys millään tavoin?
    Enemmän luulis ärsyttävän siellä joku diisseli transit mikä ajelee 29s. aikoja tai jonkun mutsin vakiomondeo ketä käy kerran vetämässä ja jää sitten varikolle hengailee.
     
  11. laakkius

    laakkius Gearhead

    niissä ei vaan ole mitään mikä kiinnostaisi, en osaa sen paremmin asiaa perustella, mopot kiinnostaa kuin kilo paskaa...
     
  12. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Hyvinhän nuo on mopotkin sinne sekaan sopineet ja järjestäjäkin varmaan ottaa ihan mielellään vastaan mopo miesten tuomat rahat.
     
  13. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Hyvin ne on munkin mielestä siellä mahtunu ajamaan kun ei oo hirveitä määriä ollut. Mielenkiintosta nähdä miten nekin kulkevat 8)
     
  14. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Tollainen ISOlohko Hoss Boss olisi ihan kiva nähdä vartilla.

    Saakos tonne tulla ei katsastetulla kisavehkeellä?
     
  15. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Bracket luokassa ainakin voi ajaa melkein millä vaan
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Pelkät autot ei taida tollastakaan tapahtumaa elättää.
     
  17. laakkius

    laakkius Gearhead

    Ikävä tosiasia... :(
     
  18. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    älkää nyt vetäkö prätkämiehet/-myönteiset palkoja nokkaan(ajelen silloin tällöin itsekin) , lähinnä huvittaa se että kun ilmossa lukee:KATUAUTOJEN KIIHDYTYSKISAT , minä henk. ymmärrän tuon tekstin selvästi viittaavan ko.asian olevan myös näin
     
  19. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Vois tulla kuluttaa vanhat renkaat loppuun räkettiluokassa... :odroll:
     
  20. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Ääni miulta prätkille. Ne ei kauaa aikaa vie siinä samalla. Helppoja työnnellä letkassa ja nopeita vetäisyjä ja mukava katella, kun esim. itse lopettanut :)

    Luulisin täällä olevan MONTA JenkkiAUTO harrastajaa, jolla on myös prätkä, tai kaveripiirissä on.
     

Kerro tästä muillekin!