No se jousitustyypin muutos..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Capri26i, 18.2.2003.

  1. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Niin, kasimakasiinin mukaan nyt sitten sallittais jousitustyypin muutos. Nopeesti lukiessa en hokassu että onko se luvanvaranen vai muutoskatsastettava?
     
  2. wolfman

    wolfman Gearhead

    Kasissa ei ainakaan lue miten tuo asia olis. Lukee vain että voi käyttää eri tyyppistä jos muut muutoksen ehdot täyttyvät. Äkkiseltään tulis mielikuva että olis muutoskatsastettava??! Viisaammat voi korjata jos olen väärässä. Tuli vaan tossa mieleen että ex-harrasteautossa oli takana lehtijouset SEKÄ coil overit toki ne jouset siinä iskarin ympärillä oli aika hennon näköset mutta kuitenkin. Niin ja auto oli b-body mopar.
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

  4. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Escoissa, varsinkin F-ryhmä, tuo slipper tyyppisten lehtijousien esiintyminen johtuu vain ja ainostaan F-ryhmän säännöistä. Niissäkään ei sallita jousityypin muutosta, sen sijaan lisäjousia saa asentaa. http://www.ralli.net löytyy lisää keskustelua escojen takajousituksesta ja niiden sääntöjenmukaisuudesta.

    Kadulle kannattaa laittaa tästä lähtien vain coilevereita mikäli pykälät tadella ovat kuten ne ymmärsin, eli jousityyppi vapaa mutta muutoskatsastettava.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Tero_s 2003-02-18 22:12 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!