nokivasara farmari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tuurna, 10.5.2004.

  1. tuurna

    tuurna 1st gear

    En löytäny kyseistä aihetta käsittelevää kohtaa. siis farmarin(vaikka caprice stw) nokalle 6.2 tai 6.5td kone keulille.
    Olisin kiinnostunut jos joku on tehny kyseisen rakennelman. Eli lähinnä onko hankala saada kilpiin,onko kulutus korkea(kuinka paljon vähemmän kuin esim. starcraft 1L/100km), verotvuoteen ja tietysti kulkeeko?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Luulis että kannattaa ottaa huomioon paljonko hyvä 6.2 kone maksaa. Jos maksat p:stä koneesta maltaita ja se laukeaa, niin bensalla olisit päässty halvemmalla..

    Eli laskin käteen ja laske realistisesti.

    Jos saat hyvän koneen halvalla, niin voi kannattaakin, mutta jos koneesi kilahtaa pian muunnoksen jälkeen...
     
  3. tuurna

    tuurna 1st gear

    No onhan tietysti noita 5.7 ja 5.7dx koneita,mutta ne taitaa olla aika paskoja. Joihinkin lava-autoihin on pistetty 3.5 ivenco dieseli kone. Varmaan mahtuis farmariinkin. Onko kellään tietoa et millanen toi spagetti-rotta dieseli on?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Unohda suosiolla.. Ja myös Nisun koneet. Tai osta sellainen jo vaalmiiksi 2.8 D + 5v muutettu naksutin. En vaan ymmärrä mikä pointti niissä oikein on? Eivät kulje mihinkään, enkä hirveää säästöäkään usko syntyvän..
     
  5. M

    M Gearhead

    Osta multa valmis dieselfarkku. Buick Electra Estate -86 6.2d pelkän HYVÄN koneen hinnalla. Ks. myydään amerikkalaiset.
     
  6. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    http://www.ks.iwn.fi/~psavolai/omat.htm
    Lue sivulta kommentit autosta ja mieti tekeekö 350DX:llä mitään vai ei.
    Voi olla, että teksti saattaa hiukan hypätä, kun olen tehnyt vaan päälle päivitystä buickin osalta. ELi jotain uutta sivulla ja samalla deletellä jotain pois. Oleelliset kohdat auton historiasta minun omistuksessa pitäisi selvitä.

    Ja jos kiinnostaa sen jälkeen niin myyntiosastolta löytyy myynti-ilmoitus, 1700€


    Tuohon 6.5TD:iin liittyen http://www.usacarclub.net/eyeball/viewt ... &forum=7&6
    _________________
    Epäsosiaalinen, epäsovinnainen virkamies
    Buick STW 350DX
    Toyota MS41L-projekti
    Suuret suunnitelmat, pienet tulot

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: toyopet 2004-05-12 15:35 ]</font>
     
  7. Olazabal

    Olazabal 1st gear

    Moi!

    Mulla on Buickissa 6.2d ja TH700 loota. Sanoisin, että pirun hyvä paketti ja aavikkoperälläkin jaksaa mennä tod. vaivattomasti isolla kuormalla. (2+2 hlö & 300kg).
    Jalkoihin en ole jäänyt, mitä nisulilla tulee tapahtumaan.
    Kulutus norm. matka-ajossa 8-9 l/100 km.
    Ahdin on vielä suunnitteluasteella.
    Ukolla on 6.5td van ja mitä sillä olen ajanut, niin kyllä se mutka pitää dieselissä olla putkessa. Eli voimaa ei ikinä ole liikaa.

    6.2 kone maksaa n. 2-3 k€.
    Kallista, mutta näillä ajoilla (tällä menolla 60000/v) kannattavampaa.

    Ja siitä 5.7:sta. Paljon ajettuja nähneenä/ajaneena on kyllä sekin hyvä kone, kun vaan huolehtii siitä.

    Mutta 6.2 on vaan aikalailla ripeempi...

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Olazabal 2004-05-12 16:11 ]</font>
     
  8. tuurna

    tuurna 1st gear

    Kattelin et jostakin kuorma-autosta turbo tai traktorista. Eli vaikka SEGA,HOLSET,GARRET ym.ym. Ei tulis hintaa nii paljoo ku jollekin switzerille, mutta ahdin on miltei turha jos ei oo cooleria, ja kun on turbo niin v8 konees pakoputki pitäis olla varmaan vähintään "3"!.
     

Kerro tästä muillekin!