nokka-akseli valinta ford 351w/394 stroker turbo koneeseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mururua, 15.10.2008.

  1. mururua

    mururua Gearhead

    Kuka perskutti pystyisi ammattitaidolla ja kohtuu kustannuksin laskemaan mulle nokka-akselin jottei menis ihan mettään.
     
  2. Paisu

    Paisu 3rd gear

  3. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Tai sit vaan otat kontaktia täkäläisiin osadiilereihin ja pyydät heiltä tarjouksen custom-nokasta. Ja voihan noista tiedoista ihan täälläkin avautua... :odroll:
     
  4. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

  5. mururua

    mururua Gearhead

    351w/394 turbo stroker

    351w lohko (0.04), alakerrassa tukikeikko, ala ja yläpäässä arp pinnapultit, tasapainotettu proben alakerta, kansipahvit cometic, kannet afr 205nitrous exhaust,
    nostajiksi olin ajatellut rhoads v-max hydrauli rulla nostajia joten rullanokka, kierrokset olin ajatellut rajoittaa n.6000-6200, koneeseen tulee yksi turbo, välijäähdytin, max ahtopaine voisi olla ehkä 0.6-0.8kg, auto mustangII n.1200kg ,perävälitys ei vielä tietoa, ahteiston välitykset 1 2.84, 1.55, 1.00, 0.70
    pakoventtiili 1.6
    imuventtiili 2.08
    poraus 4.04,
    stroke 3.85
    rod lenght 5.956
    männän monttu 30cc
    puristus-suhde 8.77:1
    pakohormit 1 7/8

    jotain ehkäpä unohtui
     
  6. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Re: 351w/394 turbo stroker

    Kiitos mutta valehtele tästä vasta konttorilla :rotfl: Ilo alkaa kilosta vai mikä se nyt oli
     
  7. laakkius

    laakkius Gearhead

    Re: 351w/394 turbo stroker

    http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=2029

    Tässä esimerkkii moisesta nokasta:

    http://www.theturboforums.com/projectca ... arinfo.php

    Turha on liian kireetä nokkaa ahdettuun laittaa kun miedommillakin pärjää...
     

Kerro tästä muillekin!