Nyt on ainakin kapselit!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja TeeTee, 13.2.2003.

  1. TeeTee

    TeeTee Gearhead

    Kävin just äsken hakemassa postista alkuperäisen kapselisarjan tuohon mun '63 Dodgeeni. Jos ei autossa mitään muuta valmista vielä olekaan, niin nyt on ainakin kiiltävät kapselit!! :grin:

    Täytyy nyt vaihteeksi kehua osatoimittajaa, eli Annele Sahalaa. Tuossa loppukesästä oltiin puheissa Hämeen Mobilistien romutorilla Hämeenlinnassa ja siellä hän lupasi haeskella haluamiani osia jenkeistä. Vaikka en mitään ihmeitä odottanutkaan, niin silti nyt on helkkarin hyvät fiilikset. Kyseisiä kapseleita kun oli mun mielestäni tarjolla vain vuonna -63 ja vain halvemman mallisarjan kärryihin. 160 euroa sarjasta kohtalaisen hyväkuntoisia kapseleita ei mielestäni ole lainkaan paha hinta, vai mitä mieltä on arvoisa raati??

    Tuon vanhemman pariskunnan tapaat kesän suurimmissä tapahtumissa. Tiskillä näkyvissä pääasiassa kapseleita ja takavalon laseja. Linkki yhteystietoihin: http://www.saunalahti.fi/joanna1/
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ei paha. Mä tosin toin pari vuotta sitten kaverin Dodgeen kapselit HupCab-Annielta Atlantasta, tais maksaa $60 sarja. Eli kyllähän tuosta myyjällekin jotain jäi mutta silloinhan kauppa on onnistunut kun molemmat ovat tyytyväisiä :smile:

    Annele on tosiaan ollut mukana kuvioissa ehkä pidempään kuin kukaan tämän foorumin käyttäjistä ja osia löytyy mitä ihmeellisimpiä. Kaikki ei todellakaan ole esillä romutoreilla joten kysykää!
     
  3. 67

    67 1st gear

    :grin:
     

Kerro tästä muillekin!