Nyt saa elvistellä!Kuka on chopannut mitäkin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja B 49, 22.2.2003.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Taidan edelleen jättää tuosta omasta katon vakiokorkeudelle ja maalin kiiltäväksi.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Takalasi on Cuda/Challanger. Kun oli työn alla niin vähän kauhistelin. Valmiina nähdessäni olin äimänä. Tosi hieno!
     
  3. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Hitto, tommonen sämpylä-Capricehan on kuin luotu chopattavaksi. Vielä kun muuttas kaksioviseks niin vois tulla aika linjakas.

    Tuo ylempi esimerkki on tosin jääny aika pannukakuks.:lol:
     
  4. galaxie64xl

    galaxie64xl 3rd gear

    tuli joskus 90 luvulla chopattua 4d linkki capri vm55 muutettiin 2 oviseksi sedaniksi ehkä maailman ainoo 2 d sedan ois kiva tietää jos on vielä henkissä huono muistikuva on että lähti pohjanmaalle trailerilla huom eri auto ku herstin tekemä vaikka sekin on samassa tallissa ollut ja jotain pikku nippelii ois tallessa 55-56 linkkiin esim takaluukun kahvoja ym muuta turhaa
     
  5. bbford

    bbford Gearhead

    Kyseinen ´55 capri on kaverilla täälläpäin,se osti sen sulta joskus ehkä ´94-´95?,auto ei ole siitä kunnosta paljoa muuttunut,katto leikattiin irti ja siihen piti tehdä carson top mutta homma jäi kesken ja laite on seissyt siitä lähtien tallissa.Hommas se siihen Y-blockin ja jonkin tekniikaksi.
    Just yritin ostaa sitä kuukausi sitten. :)
     
  6. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    Volvo 142 ja ikää oli sillon 14v. Onnistu jopa ihan hyvin ja löytyy vielkin ladon nurkalta...
     
  7. viliz

    viliz Gearhead

    Löytyskö kuvia? kiinnostas nähdä. :odroll:
     
  8. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    Kyl siitä rojektikuvia tuli otettua ja vois tännekin laittaa kuhan muistais... :eek:
     
  9. kaasari

    kaasari 3rd gear

    mä choppasin Scanian katolla olevaa tuuliohjainta eilen pikkusen... huomasin liian matalan tunnelin vähän liian myöhään. kivikuorma kyydissä ja "liinat lukossa" luikui just ja just kiinni siltaan... :poff: pikkusen tuli naarmuja spoileriin ja kiinnikkeet anto vähän myöten joten siitä tuli nyt joku 7cm matalampi :rotfl:
     
  10. El C

    El C 3rd gear

    Joskus -70 / -80-luvun taitteessa kavereiden kanssa oli kimppatalli, jossa kaverin -64 Bel Air farmarista laskettiin katon etuosa n 10 senttiä siitä ovien takareunan kohdalta katon nuolimuotoa mukaillen. Näytti pirun hyvältä. Samalla muuttui 4-ovisesta 2-oviseksi. Myi kyllä ennenkuin valmistui. Sittemmin tuli jossain vastaan pirusti korotettuna.

    Mulla oli -66 Taunus 17m joka madallettiin yks viikonloppu pitämällä disco auton katolla. Myöhemmin siitä tehtiin avo...
     
  11. B 49

    B 49 Gearhead

    Päivitettyä listaa :D
     
  12. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Oon mä joskus haveillu choppaamisesta, mut en oo joko uskatanu, tai sit ei oo ollu muka varaa teettä/leikkuuttaa laseja. :(
    Dartin jälkeen työn alle tuleva Fury pitäis chopata kun käsky tuli korkeammalta taholta. :pinup:
    Ehkä about vuoden kuluttua odotettavissa runsaasti tyhmiä kysymyksiä overdrivelle. :rotfl:
     
  13. Herje

    Herje Double Gearhead

    Eikös siinä jo ole katko viivat valmiina :rotfl:
    eiku vaan saha ja rälläkkä soimaan :lol:
     
  14. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    älä jäykistele vua ota rohkasu ryyppy ja niinku mie joskus ja timantti laekalla vejät tuulilasista vähintää 15cm slaissin,sivu ikkunat veivaat samalle tasolle,tupakki ikkunat jostae plexistä tms.paska muovista joka ee nuarmuunnu,taka ikkuna helevettiin ja peep mirrorit kummalleki puolen,ja ikkunan karmit ikkunoiten piäle katto pellin kasaat siihe läjään keskeltä halkasemalla tae sit toesen kärryn koko kattopelti! :poff: nyt sielä mobilistit kavahtaa mut se miu belarus oljo valmiis huudettu ja katto oijottu pakkelilla ja sama linja jatkuu?!? :poff: :rotfl: :rotfl:
     
  15. Make.S

    Make.S Gearhead

    Oli kyllä kiva koittaa mitähän sattus tulemaan moisesta operaattiosta. :rotfl:
    Jos ostais vaikka halvan kuplan, ettei kovin korkeelta putoais tai tuhoais mitään arvokkaampaa.
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mä elvistelen oikeen kunnolla. Mä oon 203 !
    Mun ei tarvii sopata yhtään autoa ikinä :rotfl:
     
  17. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Jep jep. :) http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1717673.jpg
    Mutta ei taida lähteä tarpeeks jos noita viivoja pitkin leikkaa. :D
     
  18. Herje

    Herje Double Gearhead

    Meinasitko farmista ottaa siivun pois?
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    73 El Caminon... samalla muuttui avoksi ja myöhemmin romuksi :rotfl:
     
  20. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    eehä sitä koskaan tiedä..? :wink: riippuu inspiraatiosta,promilleista ja onko rälläkkään laekkoja? :poff: kunha sais ton jo syssyllä ostetun tekniikan siihe pellin alle ja muut kiireemmät hommat alta.. :oops:
     

Kerro tästä muillekin!