Nyt se lähti lapasesta, Kiekun tuleva kiihdytin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Käkö, 24.11.2005.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    [​IMG]

    Pientä laittoo, pikkuvikoja, heleppo korjaa...
     
  2. Kieku

    Kieku 1st gear

    Ai vai että lapasesta :lol:

    Tosta pitäis tulla isona Duster........



    .....joku moottori olis kiva yllätys :rotfl:
     
  3. kartsa

    kartsa 1st gear



    :lol: Eikös käkö vois työntää :rotfl:
     
  4. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    .....joku moottori olis kiva yllätys :rotfl:[/quote]



    :lol: Eikös käkö vois työntää :rotfl:[/quote]


    Kuutonen ?? 225 ???
     
  5. Kieku

    Kieku 1st gear



    ...... Noh, olin kyllä ajatellu MOOTTORIA :D ja Street D:tä :D


    Big Block or No Block :lol:
     
  6. Kieku

    Kieku 1st gear

    ..... muuten kai kyllä, mutku ekat 60ft pitäis saada parannettuu :rotfl:
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onnea uudelle Autolle!
    Iso virivirimotti (sorry Käkö, ei slantti vaan V8!) ja manuaali niin olet Kieku tervetullut meidän Äijä Kerhoon. :D

    _______________________________________________________
    ÄIJÄT AJAA MANUAALILLA!
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mutta mit vittua!?!? Siinähän on vain kaksi ovea?!?! :rotfl:

    ______________________________________________________
    ÄIJÄT AJAA MANUAALILLA!
     
  9. Muki

    Muki Gearhead

    Saatte oldsista tankin lainaksi ensi kaudeksi jos kelpaa. Sehän on sellainen oikein rallimallin tankki. Mahtuu kyllä sinne Dusterinkin konttiin.
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, se tuntu aika kiihkeeltä. Onneks renkaissa oli sen verran vähän ilmaa ja työntäminen raskasta, ettei ihan heti kirvonnut kintaasta. Nyt vaan ekana pari paikkaa, huolella nippuun, Arskasta motti valluun, vallusta tohon ja kesällä treenaamaan. Kantsii muistaa, ettei meidän köyhien köyhän ei kannata tehdä muuta kuin kunnolla ja hyvää, muuhun meillä ei oo varaa.
     
  11. always bb

    always bb Gearhead

    Kantsii muistaa, ettei meidän köyhien köyhän ei kannata tehdä muuta kuin kunnolla ja hyvää, muuhun meillä ei oo varaa.[/quote]


    opittu on (toivon mukaan)
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    HEMI!
     
  13. HEMI

    HEMI 1st gear

    NO MITÄ? :rotfl:

    No juu komeesti kiiltää jo nyt vaikkei oo valmiskaan vielä.......kiva kun on tulossa uutta kalustoa radalle 8)
     
  14. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Noista ovista,niin se maalaus mistä oli puhe.

    ps niin ja streeeeeet DEEEeeeehen.
    pss näyttäis olevan hopea tuleeko nopea
    voi ku meni runoks
     
  15. kartsa

    kartsa 1st gear



    :eek: ny mä se hokasin...olis mulla valiantissa joutava 170+3 lovinen manuaali
    se oliskin tallilla siinä vieressä.KÄVISKÖ :rotfl:
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    No just niin... :cry: :rotfl:

    Joku italiaano sano kerran:"i think täd if tö kaar häv ä tuu doors it mast bii italian meid änd ounli italian meid kaar is tö ferraaarii"

    Notta se on sitte varmaan verrari... :rotfl:
     
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    No totta moosees Street DEEEeeeehen, jos se musta olis kiinni niin kyllä toi A-ryhmä olis hulppee... :rotfl:

    Juu, on hopia ja yhtä nopia kuin äijät ja pimut jotka sitä työntää... :rotfl:

    Ja se maalaus, jos sen sais valmiiks ennen ekoja kisoja... :wink:
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Aijuu, nythän mä hokasin, se olis siinä pauttiarallaa sinisessä KAKSovisessa Valiantissa, niinku tasan...

    Mä luulen et Kiekun riemastumisella :argue: ei olis minkään valtakunnan rajaa kun se näkis et me oltais omin pikku kätösin tuupattu slantti siihen...
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ahaa, vai tällasta täällä salaa suunnitellaan meidän Chevykuskien kiusaks. No perskuta, pitäsköhän pikuppiin nyt sit vetää vauhtiraidat, laittaa sproileri vai isommat pakoputkenpäät ettei ihan jäädä jalkoihin :wink:
     
  20. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    [​IMG]

    Harvinaista herkkua vuodelta 2005, KIEKU sompaa 2-ovista a-koppaa,
    tätä se mun uneni ties ??
     

Kerro tästä muillekin!