NYT TARVITAAN APUA LUPPEN PERHEELLE!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja simppas, 17.1.2010.

  1. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuosta valokuva-asiasta Fyyraan, eli uskoisin FHRA:n myöskin jossain vaiheessa kaipaavan kuvia menneistä tapahtumista. NYT EI kuitenkaan ole aika alkaa pommittaa FHRA:a kuvalähetyksillä, vaan annetaan rauha hoitaa ACS ja kilpailutapahtumat kunnialla. Syksymmällä sitten, olettaisin... kyllä Luppe ja Tapsa varmaan kyselevät.
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Uoti, en tarkottanut, vaan tarkotin ylipäätään näitä kaikkia kirjotuksia. Vapaa maa, jos tuntee tarvetta jotain lahjoittaa ja saa siitä hyvän mielen ni lahjottaa, jos taas ei tai peräti epäilee jotain vilppiä ja vilunkia, ni jättää lahjoittamatta. Ei se sen kummempaa kait tai toisesta parempaa tai huonompaa tee. Ehkä.
     
  3. repecab

    repecab 1st gear

    Turhat pulinat pois, ne auttaa ketkä kokee tarpeelliseksi, osallistuminen ei ole pakollista.
     
  4. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    40 000 tosiaan minimi mitä tässä kannattaa yrittää.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    En ole varma, mutta yli 35k puuttuu verottaja asiaan. Näin 6 vuotta sitten.
    OK turhat pulinat pois. Silti repeli jankuttaa. En ois tässä jutussa halunnut lukea negatiivisia aivopäästöjä. Tulihan ne sieltä saatana!
    Tuntuu että toi nimim tulipalo on eräs gusipää87 mikä saa asian kuin asian negatiiviseksi.
    Olen Lupen tuntenut jo 70 luvulta. Hänen oma positiivinen olemus varmasti auttanut avun määrään. Tsemppiä koko perheelle!
    Pitkä-Simo58 ja muut HaKiSän veljeskunnan ritarit ovat mukana ja kun täällä haastetaan niin kuin nuorten sävellahjassa radiossa aikoinaan niin haastan HuoRa:n kaikki vanhat pierut mukaan omalla katsomallaan tavalla.
     
  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ihan sama miten mukava tai ikävä asia, jotkut alkaa täällä kuitenkin vääntämään juupas-eipäs väittelyä. Kannattaisi hankkia oma elämä tai keskittyä vaikka kirjoittelemaan paikallislehden tekstaripalstalle jos on niin vaikeeta. Täällä OD:lla vois sitten keskittyä asiaan.
     
  7. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    kannoinpa minäkin korteni kekoon, pomon tarjoaman rokulipäivän johdosta :D
     
  8. bootsi

    bootsi Gearhead

    "Hapokasta"
     
  9. bblock

    bblock 3rd gear

    Nyt "suut sulki ettei hampi tipu".Keskustelu saanut oudon sävyn. Luulisin ettei Luppe perheineen kaipaa vielä tämän tapahtuneen lisäksi tunnetta olevansa "taakaksi" toisille jotka pyytettömästi haluaa auttaa. Nostaa myös mielialaa kun huomaa saavansa apua kun sitä tarvitsee !!!
     
  10. ateljee100

    ateljee100 1st gear

    Avustus lätee joka tapauksessa!

    Niin tai näin. Minulta lähtee maantaina paketti kohti espoota.

    En ole hirveetä kiirettä pitänyt, jotta ei varastoinnin kanssa tule ongelmia ja olen seurannut, että en lähettäisi hirveesti samaa
    kuin on jo lahjoitettu.

    Vaikka itse olen vasta rekistöröitynyt tänne niin olen säännölisesti käynyt sivuja lukemassa. Täältä kun löytää aina ajankohtaista tietoa vaikka mistä...

    FHRA on yhtä kuin Luppe ja Luppe on yhtä kuin Fhra...
    Missä autoalan tapahtumassa vain olen ollut niin aina on
    Luppe ollut itsekkin vähintään yleisönä.

    Jos ja kun tavaraa tulee varmasti kuitenkin liikaa ja sellaista mikä ei välttämättä jälki käteen miellytä tai sovi omaan sisustus tyyliin.
    Niin sen tavaran voi aina viedä SPR:n kirppikselle myyntiin ja sieltä
    osa myydyistä varoista siirtyy eteen päin vaikka ulkomaan kohteisiin.

    Tällä kaikella on tarkoitus saada normaali elämä pyörimään. Varsikin LASTEN!

    Olkaa positiivisia ja auttakaa kukin omalla tavallanne lähimmäistä.
     
  11. barfly

    barfly Gearhead

    tili kysytty.

    Ja osallistuttu.
     
  12. Hai

    Hai Double Gearhead

    Rompekauppa kävi taas tällä viikolla ja pienet peltiosat lähti Hämeeseen. Saatiin taas muutama kymppi pottiin. Kiitokset Parolaan.
     
  13. simppas

    simppas 1st gear

    Paketteja on tullut viikon mittaan monia, mikä on todella suuren kiitoksen arvoinen. KIITOS kaikille tasapuolisesti!
    Luppe perheineen on käynyt niitä hakemassakin jo muutamaan kerran. Huomenna viedään lisää tavaraa heille pakulla.

    Tsemppiä kaikille!
     
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Täältä myös iso kiitos Simppakselle homman organisoimisesta !

    Topickissa virenneeseen mietiskelyyn auttamisen tarpeesta ja kohteista liittyen haluaisin uskoa, että jokainen täysikäinen ja oikeustoimikelpoinen henkilö (joita uskon valtaosan OD:n nickeistä olevan) osaa varmasti itse kohdentaa apunsa ilman jeesustelua tai sen kyseenalaistamista.
    Olen itse kokenut tulipalon kodissa pentuna, joten kuvittelen asiasta jotain tietäväni.

    Meikäläinen ajelee ensi viikolla maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina Tampereelle. Eli jos on tavaraa, mikä on hankalaa postitettavaksi mutta mahtuu STW-Chevyyn (takapenkki taittuu), niin kulkeutuu mukana.
    Tarvittaessa heitä yv:llä tai soita 040 531 7320.
     
  15. barfly

    barfly Gearhead

    kuin myös organisoinnista iso kiitos.
    Ja hienoa huomata, että auttamishalua löytyy.

    Toivon Luppelle ja perreelle kaikkea hyvää.

    Ja vielä kerran kiitos organisaattorille.
     
  16. barfly

    barfly Gearhead

    Maahan kaatunutta maitua on turha surra.
    Itelle tuli mieleen toi sama, mutta onneksi se väistyi aika noppaan taa (se ajatus).

    Kun hätä on päällä, Jeesustelu ei auta, silloin auttaa just tän tyyliset topicit ja vapaaehtoisten auttamishalu.

    Ajatelkaa AINA itenne onnettomuuden kohteeksi, se auttaa laittamaan asiat tolalleen.
     
  17. barfly

    barfly Gearhead

  18. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Kuten myös kiitokset organisaattorille.

    Tovi sitten paiskattiin kättä toimiston & Luppen kodin raunioilla... Enpä toivo tuollaista kenellekään :cry:
     
  19. eka cadillac

    eka cadillac 1st gear

    Tilinumero pyydetty.

    Teen osaltani tilisiirron.

    Jos verottaja kyselee myöhemmin, niin maksoin vanhan velkani takaisin...
    (tuskin Luppe muistaa että lainasi aikoinaan minulle... :wink: )

    Hyvä Simppas että hoidat hommaa!
    Tällaista ei todellakaan toivo kenellekkään.

    Tavaraa saa aina, mutta muistot, lapsien valokuvat...

    Voimia Luppen perheelle!!!
     
  20. gmc63

    gmc63 1st gear

    Saisko tilinumeron?
     

Kerro tästä muillekin!