o: '68 chargerin quarterpanels

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Roadster34, 10.2.2012.

  1. Roadster34

    Roadster34 Gearhead

    Eli '68 Chargeriin tarvitsisi uudet takakyljet. Muillekin peltiosille voisi olla käyttöä. 0400-165344
     
  2. Windsor

    Windsor Gearhead

  3. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    ehdottomasti AMD.n tavaraa kannattaa käyttää ja saa uspartsin kautta.voisin laittaa kuvaa mun chargerista (-68) kun on talven aikana vaihdettu taka kylkee,takakontin pohjaa ja ohjaamon lattia pellit....siis jos annat sp.osoitteen vaikka yv.nä
     
  4. Roadster34

    Roadster34 Gearhead

    Joo, AMD:ltä meinasin ottaa, ajattelin vain oisko niitä jollain suomessa. Pitänee kysyä US-Partsilta, itse jos tilaa tulee rahti ym. kuluja aika paljon... Voihan kuviakin laittaa: tommi.aikaa@ramo.fi
     
  5. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    AMD-peltiä

    Pistä mailiin listaa osista.

    Mä kun välitän myös AMD-peltejä nykyään.

    Terv.Kari Koivisto p.0500-726383
     

Kerro tästä muillekin!