O.B-koppasen polkimet #OSTETTU Tee Tee.ltä"

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja ss-65 2d coupe, 6.2.2012.

1. ss-65 2d coupe

ss-65 2d coupe 3rd gear

kytkin ja jarru poljin -68 chargeriin hakuses.on jo nippu A-bodin,mutta jos löytyis B-koppasen niin ei tarttis mitään virityksiä tehdä.....

2. cuda69

cuda69 Gearhead

minä voisin "ostaa"takas ne yhet polkimet :rotfl:

3. ss-65 2d coupe

ss-65 2d coupe 3rd gear

joo,"myyn" takas ku löytyy B-koppasen omat,niin ei tarvis alkaa noista jumppaan....

4. MJF

MJF Gearhead

Hih, aivan niinku olisin joskus Eskolle sanonut ettei A- ja B-koppasten polkimet sovi ristiin :lol:
    Josta tulikin mieleeni että tarvii penkaista yks nurkka olisko sinne jääny -64 Dodgen pedaalit.

5. ss-65 2d coupe

ss-65 2d coupe 3rd gear

toivottavasti B-koppasen.....

6. ss-65 2d coupe

ss-65 2d coupe 3rd gear

oon menos masin tallille taas jossain vaihees,niin cuda69 voinko jättää masille vai tuutko sinne myös? ja mulle tuli toinenkin sarja A-koppasen polkimia,joten sun pitäs katto mitkä haluut....toivottavasti MJF löytäis polkimia......

7. MJF

MJF Gearhead

Monenlaista muuta törkyä löytyi V8/automaattiswapista, mutta polkimia ei oo vissiin vaihettu :(

8. cuda69

cuda69 Gearhead

Voit jättää Masille ja käyn mutkan Kokkolassa kun menen seuraavan kerran Nivalaam.

9. TeeTee

TeeTee Gearhead

Kuusnelkussa taitaa muutenkin olla erilaiset polkusimet.

Mulla oli -67 Coronetin polkimet purettuna, vaan en nyt just äkkiseltään muista onko vielä tallessa. Koitan katsella laatikoista.

Täällä odottelee toi lämppäriyksikkökin vielä...

10. ss-65 2d coupe

ss-65 2d coupe 3rd gear

just joo...oon tulos tos maaliskuun alus (2-3 vko) hakeen osia sulta,moparhepulta,uspartsilta,mapalilta....joten sorry,ku kestää,mut jos polkimet löytyy,niin isoo`++++++ja paa hinta-arviota polkimista,sillä nehän käy suoraa!!!!!

11. TeeTee

TeeTee Gearhead

12. mapal

mapal 3rd gear

polkimet

täällä tarvittais kanssa b-bodyn(69-charger)polkimet,on uudemman a-kopan polkimet sitten ylimääräisenä,jos löytyy.....
    www.nostalgiamotors.fi

Kerro tästä muillekin!