O: Levyjarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja manha, 29.12.2010.

  1. manha

    manha Gearhead

    Olisko kenelläkään jäänyt talliin "ylimääräiseksi" classic chevyyn käypäsiä levyjarruja?Mielellään 2" droppaavilla spindeleillä.
    Ei tosin olis jenkkilässäkään pahan hintaiset,on vain tälläiselle maallikolle tuo tilaamis puuha vähän vierasta... :oops:
     
  2. jus57

    jus57 Gearhead

    Eikös noita löytyne ihan US partsin hyllystä?
     
  3. manha

    manha Gearhead

    Joo löytyy ja kaveri siellä laski mulle hyvän tarjouksen,vähän toista tonnia...

    Tuolla taasen hintaa 449 taalaa http://www.classicperform.com/Store/195 ... BK-D12.htm
    US-partsin satsiin ois tullu viellä pääsylkkykin,mutta siltikin taitais jenkkilästä tulla halvemmalla...
     
  4. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  5. human62

    human62 1st gear

    ON uudet ylimääräiset levyt laitoin YV:nä numeron.

    Mulla on kyllä oma pääsylinteri alkuperäinen tehostettu, ilmeisen harvinainen, ja jos se ei toimi ni sit ajan riskillä.

    "jarrut on hidaste"
     
  6. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

  7. romuarnold

    romuarnold 1st gear


    :eek: Hö, mitä ihmettä! Onpas hinta pompsahtanu, tai sitte on tosi kallis pääsylinteri. Mä ostin pari vuotta sitten US-partsilta täydelliset 2" pudottavat etunavat, sarja ei sisältänyt pääsylinteriä, hinta oli noin 500€.
     
  8. manha

    manha Gearhead

    Olisko joku innokas vetämään kimppatilauksen tuolta?Kyseisestä firmasta löytyis muutakin tilaamisen arvoista...
     
  9. jus57

    jus57 Gearhead

    Eikös tuo nimim.JJU kaupittele just tuommosta sarjaa?Ostaisin jos mulla jo ei ois levyjä edessä.
     

Kerro tästä muillekin!