Peruttu: October Swap Meet Tampere (ent: Keitäs Tampereella swapissa?)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 29.3.2007.

  1. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Kylläpäs se Riztoreipas niin naama näkkärillä mjöörkurilla ajelee....
     
  2. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    jääty naama jo alkumatkasta tohon muottiin. :lol:
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Oot sä vaan nopee. Asken juteltiin ja nyt jo kuvat esillä 8)
     
  4. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    joo niin noi naisetki aina kehuu.. :rotfl:
     
  5. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Kotiin on selviydytty. Muuten ihan hyvä reissu, mutta kun piti myydä romuja niin myyntitulos oli hiukan pettymys :( Huonosti kävi kauppa. Niin, ja aamulla menomatkalla ajoin TAAS VAIHTEEKS peurakolarin :poff: Täälläpäin kun noita kyseisiä eläimiä on niin paljon että ei ole mitään erikoista että niitä välillä jää autojen alle..... No nyt on selvitty kotiin ja illalla Nokialle bileisiin :D
     
  6. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    On se Riztoreipas nopee. Vasta tultiin Mikkeliin vähän aikaa sitten ja nyt jo kuvat netissä.
    On jo näköjään 63 Mercury saanut jo katon takas päällensä. Onkohan hanskat yhä kädessä, kyselee reikähanska?
     
  7. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    piti ne hanskat vaivihkaa hävittää kun kyyditettävät moitti nössöks..niillä oli tosin alkon kemialliset villapaidat päällä.ja 20% verta alkoholissa :wink:

    nyt vaan odotellaan että pukkaako keuhkoputkentulehdusta vai peräti keuhkokuumetta.

    avoilu on aina jännää näin maaliskuussa.
     
  8. harri60

    harri60 Gearhead

    Joo, nahkahanskat. T-paita ja nahkarotsi, nehän riittää näin hienoilla keleillä +2 astetta. Tulihan kuittailtua :lol:
     
  9. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    8)
    No, tulihan käytyä kaikesta huolimatta, rahat meni eikä edes riittänyt! Olin jostain syystä niin pikkubudjetilla liikkeellä, yleensä Platulle menee muutama kymppi. Enkä sieltä muuta käy yleensä hakemassa kuin tervehdykset vanhoilta tutuilta..
    Nyt jäi kuitenkin kaikkee jännää käteen, esim. kesävanteet olssiin, uusi runkolaakerisarja ym niiden pakollisten matkalukemisten lisäksi..

    Hiukan myöhälle meni paluu kuten viimeisestä kuvasta voi päätellä.. :wink:

    http://public.fotki.com/Rinnewood/events/tampere-swap/
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Kiitos Rinnewood jälleen erinomaisista kuvista!

    Heti pari kysymystä heitän tähän eli onko kellään enempää kuvia tuosta mustasta Monacosta tai tietää sen olin paikan noin suunnilleen?

    Onko tuo liekkimaalattu Cadillac ollut aiemmin täällä kokkolassa?
     
  11. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mitään en tarvinnut ja kaks kertaa piti silti käydä pankkiautomaatilla ja pois lähtiessä oli lava täynnä tavaraa... Melkein meinasin yrittää aikoa ostaa sitä 1800 euron vaniakin... Crazy Cavan Coupe oli HIENO uudessa "suede"-maalipinnassaan!
     
  12. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Kiitos ja kumarrus loistavista kuvista 8)
    Ajattelin itsekin lähtee käymään tuolla,mutta kun huomasin että King of Foto on menossa tuonne ni ajattelin jäädä himaan :D
     
  13. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Häh..? :eek: Kuka king.. kyllähän se King of foto itse on nyt ihan suotta jääny kotiin!
    Olisithan Mopoilija voinut tuoda hieman tasoa näiden amatöörikuvatuksien lisäksi..!
    :wink:
    Kuten sanottua, aktiivinen amatööri korvaa laadun määrällä.. :lol: Eli taskupokkari on kätevä ku sillä voi lennosta napata otoksen sen kummemmin ajattelematta! Eli näin meilläpäin...
    :lol:
     
  14. DX

    DX Double Gearhead

    Ostit siis ne Camaron vanteet, bongasin ne kans, mulla on samanlaiset, syksyllä hankitut Caminoon, kumitkin jo päällä mut keskikupit täytyis löytää mokomiin. Jos läydät jostain niin ne on mun ja tästä ei väitellä. :rotfl:
    Ostitko hauskoilta pojilta olssin 3A kannet, oli nääs halvat, kuka tunnustaa.
    Mäkin ostin niiltä tarpeetonta rojua, kun oli niin hyvät myyntipuheet. :rotfl:
     
  15. kime2

    kime2 Gearhead

    Mopoilija ja Rinnewood ottavat hieman erityyppisiä kuvia!

    Hyviä ovat kummankin ottamat kuvat,Mopoilijalla hiukan taiteellisempia ja Rinnewoodilla kansanomaisempia ja mä kun en oikein välitä noista taidejutuista niin pidän noista Rinnewoodin ottamista kuvista :D

    Tämä ei tarkoita sitä ettenkö katselisi noita Mopiolijankin kuvia ja siellä on aivan huippuluokan kuvia verrataan sitten vaik niihin ameriikan arvostettuihin kuvaajiin joiden nimiä ei nyt tule mieleen kovinkaan tarkasti mut eikös yx oo joku Ray?

    Se näissä kahdessa valokuvaajassa on myös hienoa että ne asuu aika eri puolilla suomea ja aina melkein on jompi kumpi tapahtumissa paikalla,Kiitos!
     
  16. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tuota.. Kiitoksia Kime vaan mutta.. :oops:
    Mulla taas sellainen näkemys että, tuota kuvan ottoa voi harrastaa niin monin eri tavoin.
    Viime kesänä Vaasan finaalikisoissa kun Mopoilijan kanssa "vertailimme putkiemme paksuuksia ja pituuksia" niin jäin tolla pokkarilla auttamatta kakkossijalle.. :lol:
    Mopoilijan kuvissa näkee selvästi että kyseessä on vakavasti kuvaukseen suhtautuva harrastaja jonka pelkkä kuvauskaluston arvo ylittää moninkertaisesti meikäläisen harrasteajoneuvokaluston arvon!
    Ja tilanteiden talteenoton onnistuminen näkyy myös kuvissa joista normi amatöörifilmaaja voi vain haaveilla.. Eli siinä vaaditaan taitoa, kokemusta ja sitä kuuluisaa "silmää"..

    Digitekniikka ja netti antaa jokaiselle mahdollisuudet tarjota yleiseen jakeluun runsaasti kuvia. Suurin ihmetys itselläni on vain että missä kaikkien muiden kuvat ovat?! Itselläni taitaa vain olla alhaimmilla tuo kuvien julkaisun raja eli omasta sensuurista menee läpi kaikki kuvat jotka eivät (toivottavasti) loukkaa ketään! :wink: ..oli se kuvan laatutaso sitten mitä vaan..! :rotfl:
     
  17. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Heh, joo nuo camaron vantehet jäi käteen kun hinnastakin päästiin jonkinlaiseen sopuun.. Ai keskikupit? no siks niihin varmaan saikin hiukan alennusta..?! Ihan asiallisen tyyliset viispuolavanteet sellaiseen kantti kertaa kantti autoon ajattelin..! :lol:

    Siis ootko ollu ostamassa olssin 330 koneen 3A: kansia? Tallikaverin nokan edestä ne oli kuulemma lähteny ja herra oltsmopiili siitä kiroili meille heimoveljille jälkeenpäin..!! Siis juu ei, en oo ostanu mitään kansia! :wink: Kuulin kyllä asiasta hyvinkin äänekkäästi tapahtuneen jälkeen!
     
  18. PauliP

    PauliP 1st gear

    Hyvää kamaa myynnissä taas ja hinnatkin kohdallaan. Tai sitten nuo meidän perheen harrastuskohteet vaan on niin edullisia :odroll:

    Siis mitä tuuria? kaverilta hajosi Vanin perä eilen, tänään Swapista sopiva perä 10€. Kyllä on edullista on, elämä on!

    Mutta mitä vittuase pitkätukkahuumehörhö oli siellä myymässä jotain Liettualaisia Natsikamoja, hakaristihihamerkkejä ja kaikkea muuta sontaa? Minä en halua jenkkiautoharrastuksen takia tulla rinnastetuksi moiseen paskaan. Tuli taas tänään hyvä dokumentti Teema:lta, Maailma sodassa, Stalin ja Hitler...:argue:

    Kattois nuokin harrastajat Blues Brothers:n (sen ykkösen).
     
  19. DX

    DX Double Gearhead

    Kyllä minäkin yritän opetella kameran mukaan ottamista, eikä siinä vielä kaikki, kun joku vielä opettais mulle näitten värkkien käyttöä, että saisin muokattua kuvat sopiviksi ja vielä jonnekin näytille, korostan, minä olen antinörtin esikuva. :oops:

    Rinnewood
    Juu, semmosia kansia tarkoitan, meinasin tehdä heräteostoksen, mutta tulin järkiini kun ei näillä näkymin ole tarvetta moisille.

    Lyön vielä vähän lyötyä, siellä oli myynnis toisetkin 3A kannet ja ihan hyvät, muutamalla kympillä, kaveri joka niitä myi ei tarkkaan tiennyt minkä koneen ne on. :oops: :rotfl:

    PauliP
    Ja mitä se yks myyjä mouhos niinkuin tuomiopäivää olis julistanut, no se tekee sitä aina, ei yllättänyt. :rotfl:


    Siitä mä olen yllättynyt ettei 6.2D kannet menneet kaupaksi, luulis että ne olis menny hetipian.
     
  20. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    No onneks itellä ei oo mitään käyttöä moisille kansille.. :odroll:
    Toista se on tallikaverilla jolla on tollanen 330 motti takoakselilla vailla kansia.. toivotaan ettei kukaan kerro sille mistä kaikesta kivasta on taas jääny paitti..
    :lol:
     

Kerro tästä muillekin!