Peruttu: October Swap Meet Tampere (ent: Keitäs Tampereella swapissa?)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 29.3.2007.

  1. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Siis meinaan noita toisia kansia..niistä yksistä se tallifrendi sai jo koko teivon raikaamaan..
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Rinnewood! En olis teistä uskonut :poff:
    Mut lohdutuksen sanoja:"ei se sen koko,mut se miten sitä käyttää :rotfl:

    Totta,antaahan tämä tekniikka mahdollisuuden mut kun ei osaa laittaa niitä es koneelle et jollakin ois opettamisen paikka mulle laittaan noita kuvia tännekin!
     
  3. DX

    DX Double Gearhead

    Löytyi näemmä kuvien sun muiden puutteelle ihan kelpo selityskin, me ollaan enimmäkseen tumpeloita. :rotfl:
     
  4. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    ..no höh,.. jos mä oon itte suunnilleen pystymettästä lähteny ja oppinu puolivahingossa jotain nii tottamooses kuka tahansa voi samaan pystyä..?!

    Pitäskö tänne oodeelle laittaa ihan oma osio miten kuvaa ja filmiä saa nettiin vailla isompaa ongelmaa..siis että uusille tumpeloille voi antaa kallisarvoisia vinkkejä miten toimia..?!
     
  5. kime2

    kime2 Gearhead

    Jep,laitapa!
    Joskus kun ois itelläkin tarvetta liittää kuva tarkoittamaansa asiaan kun sanoin on joskus vaikea kuvailla ja mites se vanha lausahdus menikään...
     
  6. DX

    DX Double Gearhead

    Kaikenlaiset opastukset on tarpeen, vielä jos sais söpön mikrotukihenkilön painelemaan oikeita nappeja niin tämähän sujuis kuin kesäyön valssi.

    Tuhat sanaa kertoo vähemmän kuin tuhatyksi sanaa, näinkö?

    Vai, yksi kuva kertoo enemmän kuin ei kuvaa laisinkaan. :lol:
     
  7. kime2

    kime2 Gearhead

    Söpöjä mikrotukihenkilöitähän valmistunee taas tänä keväänä eli ei muuta kuin niitä bongailemaan ja ilmoitukset vaikka tuonne "mitä bongasit liikenteessä"-osioon tai sitten niitä voi mainostaa deittipalstalla :rotfl:
     
  8. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    :lol: Juu, tukihenkilöt :pinup: ois ollu kohallaan, ainakin kotimatkalla! :poff: oisivat voineet tukea ihan vaikka fyysisesti :wink:
     
  9. ere

    ere Gearhead

    Tulipa oltua fyysisesti läsnä ja kaikesta päätellen missattua jotkut kannet?
    onneks ne muistaakseni oli 3a (77-80 350)kannet eikä 3 (-66 330) jotka olis ollut ne mitä olin hakemassa, humalaisen tuuria.
    onneks oli kamera mukana ettei jääny pelkkää romua kotiin tuomisiks

    http://public.fotki.com/ERE/tampere-kevt-swappi/
     
  10. DX

    DX Double Gearhead

    Vielä kansista, siis ne molemmat parit jotka pongasin oli 3A 350 saastekannet 75cc palotiloilla ja pienillä venoilla.
     
  11. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Käytyä tuli ja jotain tuli ostettuakin :rotfl: Aamulla 8 aikaan oli perkuleen kylmä mut päivällä olikin jo mukavan lämmintä 8)
     
  12. Nappula

    Nappula Gearhead

    Toi Teivo on muuten Ylöjärvellä.
    Kivaa oli ja päivän suurin vastoinkäyminen koettiin kun huomasin pitkän jonotuksen päätteeksi olevani jonossa josta ei saakkaan hotdogia mutta aina ei voi voittaa.
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Vessajono, VOI PASKA. :wc: :rotfl:
     
  14. kime2

    kime2 Gearhead

    Hyviä kuvia oli myös virittäjä ere:kin ottanut,onneksi otit kameran mukaan!

    On tämä kauheeta,kun joutuu noita "rakkaan" naapurikaupungin miehiä vaan kehumaan :rotfl:
     
  15. SQ

    SQ Gearhead

    Joo, paikalla oltiin ja avoautokausi avattiin :eek: Ihan todistetusti kun näköjään olen kuvassa http://public.fotki.com/Rinnewood/event ... 04400.html jos toisessakin http://public.fotki.com/ERE/tampere-kev ... g3253.html :)

    Ensikertalaiselle swappi oli kyllä hieno kokemus ja tavaraa jos jonkinlaista tarttui mukaan. http://public.fotki.com/OskuH/camaro/img6022.html http://public.fotki.com/OskuH/camaro/img6007.html
    Tiedä sitten mitä kaverit tykkäs kun kotimatkalla oli Corollan kyydissä kavereiden seurana niin yksi taka-akseli kun Camaron takalasikin... :rotfl:

    Suuret kiitokset grillikyydityksestä! Äijäburgeri oli asiaa ja Voortin kyydissä hauskaa. Kylmä? Eei, olihan mulla aurinkolasit lämmittämässä 8) Selvinpäin olin (olin olin!), sitä vaan ei kukaan koskaan usko... :rotfl:
    Onneks oli se takapenkin tyyppi, oli sitten meidän romillet keskimäärin kuitenkin asiatasolla. :eek:
     
  16. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

  17. SQ

    SQ Gearhead

    Onneks ei ole möökjuurissa isompi peili... :odroll:
     
  18. Mr J

    Mr J Gearhead

  19. Qjet

    Qjet 1st gear

    Hieno atmosfääri ja hyvä meininki. Löytöjä omistukseen laidasta laitaan : " Tätä mä oon aina halunnu " ja " Tuskin tulen ikinä tarvitsemaan... tuskin kukaan toinenkaan... " Iso Kiitos myös järjestäjille !
     
  20. etna

    etna 1st gear

    Taisit porintiellä tulla vastaan kun palasin kaveria hakee :D
     

Kerro tästä muillekin!