Peruttu: October Swap Meet Tampere (ent: Keitäs Tampereella swapissa?)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 29.3.2007.

  1. Joe Massey

    Joe Massey 1st gear

    Mäkin olin. Unohdin käydä aamulla pankkitomaatilla, joten ei ollu käteistä :mad: . Mut onneks ei ollu mitään mitä ois välttämättä tarttenu ja jäi krääsäkin ostamati...jejejee.
     
  2. [RM]

    [RM] Gearhead

    juu,tulihan siä käytyä.. 8)
     
  3. Mr J

    Mr J Gearhead

    Jep, tuli käytyä pikaisesti aamupäivällä. Napakka syyssää, mut parempi kylmää, valoisaa ja kuivaa kuin vähän lämpimämpää, pimeetä ja kosteeta.

    Tuolla muutamia kuvatuksia, lisää tulee kun kerkee asentaa...

    http://picasaweb.google.fi/Kuvatodellis ... erSwapMeet
     
  4. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Teivo

    :-? Tulipas käytyä- aivan turha tapahtuma!!!! Ylihintaista romua ja krääsää vaan tarjolla todella tympeä tapahtuma ..ja on aina ollut! :mad: Olis sen sisäänpääsy vitosenkin voinut lahjoittaa vaikka jollekkin pulsulle ni olis menny hyödyllisempään käyttöön. :wc:
     
  5. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Tuli käytyä, paljon oli tavaraa ja tuttuja.
     
  6. F250

    F250 Gearhead

    Joo, käyty on, ostin levyjä.
     
  7. Erppa

    Erppa Gearhead

    Re: Teivo

    Kukas sun muroihis on aamulla lirauttanu?

    Mä en yleensä lähde romutoreille mitään ostamaan , enkä suutu vaikkei mitään löytyiskään.Enempi nämä on niitä joka vuotisia juttuja missä käydään koska siitä on tullut tapa,makso liput sitten vitosen tai kympin :soosoo:
     
  8. PauliP

    PauliP 1st gear

    Siellähän oli ihan hvyin tavaraa ja hinnatkin kohdallaan. Ainakin niissä mistä itse olin kiinnostunut. Ostoksiakin tuli tehtyä.
     
  9. fire

    fire Gearhead

    kerrankin tuli ostettua tavaraa vähän enempikin , niin tarpeellista kuin tarpeetontakin :)
     
  10. Qjet

    Qjet 1st gear

    Edelleen hyvä tapahtuma ! Taaskin tuli hankittua molempia lajeja : 1) Tarpeellista heti 2) Tarpeellista, jolle ei näköpiirissä käyttöä eli ... Mun kaikki vitoset menivät todella hyvään käyttöön. Kiitokset lisäksi järjestäneelle seuralle !
     
  11. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Taas tuli käytyä, niin kuin joka kerta alusta asti...

    Eka kerta kun en mitään ostanut. Mutta kotiin tullessa oli auto ja kärry täynnä osaa!
     
  12. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Re: Teivo

    Samaa mieltä Erppan kans.
    Mää olin tälläkertaa myymässä romuja niinku keväälläkin. Itse asiassa romut meni paremmin kaupaks nyt kuin keväällä ja sain vissiin tuplasti enemmän rahaa. Ostoksia ei juuri tullu tehtyä, ei oikein löytyny semmosia tavaroita mitä etsin. Mutta jatketaan sitten etsimistä. Hyvä reissu tuo oli ja näki kauempaakin tuttuja ketä ei kovin usein tule törmättyä. Keväällä taas. Kyllä se 2 lauantaita vuodesta pyhitetään kyseiselle tapahtumalle, löytyi sitten mitään tai ei.........
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    käytyä tuli,tosin ei löytöjä tullu ku ei oikee tarvetta...
     
  14. Lutra

    Lutra 1st gear

    Kävin hakemassa vertaistukea. Uskottelin paikalla olevan vielä sekopäisempiä harrastajia kuin itse olen.

    Vertaistuki oli hyvä, autot eivät levitoi riisuttuina ainoastaan meidän porukkatallilla :rotfl: ja viiveitä projekteissa, haasteita ja budjetinylityksiä....
     
  15. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

  16. slantman

    slantman 3rd gear

    käytyä tuli, on kans tullu tavaks käydä vaikka ei olis tarpeita.. tuttuja näky taas kerran
     
  17. tammercity

    tammercity Gearhead

    No voi p...... !!!
    En muistanu koko swappia :mad:
     
  18. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tulijhan tuolla käytyä, vaikka elellisenä yönä jäi yö unet aika vähäiseksi. Ja tuon univelan aiheuttamana ostin MOPARin!!! Onneksi se on on vain 1:25 mittakaavainen.
     
  19. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    kotoa lährettäessä aamusella hyvä ajo keli mutta mitä etelämpään saavuttiin niin lunta ojan penkat täynnä, enivei hyvää tavaraa taas tyrkyllä (kiittää ja kumartaa) ei muuta kun see juu ja botnia swap miittiä odotellessa.
     
  20. Ahis

    Ahis Gearhead

Kerro tästä muillekin!