OD Risteily IV 4.10

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja apukuski, 13.7.2008.

  1. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Näillä näkymin tulossa ollaan... siis minä + 1.
     
  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Vieläköhän olis tilaa laivassa... :odroll:
     
  3. jaketin

    jaketin Gearhead

    ei muute kuin netissä tekemään varausta. tästä risteilyltä ei kannata jäädä pois...
     
  4. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Ei perkele pääse, tajusin just että olen luvannu mennä siskokullan kolmekymppisille just 3 päivä, heh sieltähän olis tietty mukava lähteä laivaan... :rotfl: harmi vaan että on toisella puolella suomea ne bailut ettei taida päästä mukaan reissuun. Voi paska!!
     
  5. apukuski

    apukuski Gearhead

    No toihan on vasta 4. päivä illalla tuo lähtö elli hyvin kerkee :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  6. apukuski

    apukuski Gearhead

     
  7. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Ei vaan painin omien sivupersoonien kans siitä kuka makaa laverilla ja kuka lattialla.. Todennäköisesti käy vielä niin että minä häviän :poff:
     
  8. *Natsitar*

    *Natsitar* Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  9. chevy76

    chevy76 1st gear

    Kiitoksia..Mä selasin monta sivua taaksepäin ainakin, enkä löytänyt tietoa, niin ajattelin sitten kysyä suoraan..Yleensähän nää tallinna risteilyt lähtee länsisatamasta, mut eix tää Xprs lähte vikinginä katajannokalta..En löytänyt tätä tietoa vikingin sivuilta..tai sitten mä olen vaan sokea pöllö.. :rotfl: :poff:
     
  10. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    Olet sokea pöllö... :rotfl:

    Näin siellä lukee:

    Helsinki: Katajanokka
    Viking Line liikennöi Helsingissä Katajanokan terminaalista.
    Osoite: Katajanokanlaituri 8 (Mastokatu 1), 00160 Helsinki
    GPS: System WGS84: N/lat 60°09,841', E/lon: 24°58,113'
     
  11. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    HUOMIOIKAA:

    Lähtöselvitys avataan Helsingissä aamulla 1 t 45 minuuttia ennen laivan lähtöä ja illalla 2,5 tuntia ennen lähtöä ja suljetaan 10 minuuttia ennen lähtöä, jonka jälkeen alukseen ei enää ole pääsyä.

    Terminaalin lähtöselvityksessä matkalippu (liputtomassa matkustuksessa varausvahvistus tai varausnumero) vaihdetaan matka-, hytti- ja arvokortteihin, jotka ovat voimassa ainoastaan kyseisen matkan ajan. Käyttämättömiä matka- ja arvokortteja ei lunasteta takaisin. Henkilöllisyys on pystyttävä todistamaan vaadittaessa.

    Ilman autoa matkustavan matkustajan on oltava lähtöselvitetty viimeistään 30 minuuttia ennen laivan lähtöaikaa. Suosittelemme terminaaliin saapumista viimeistään 50 minuuttia ennen laivan lähtöaikaa.
     
  12. Jenni4x4

    Jenni4x4 1st gear

    Stangi hei, kuinka ison hytin sä varasitkaan :eek:
    Pojat pojat... myö ollaan hävitty tää peli - mie nukun kohta jossain puhelinpöydän alla (vaimikäsenytoli) ja Stangi hattuhyllyllä :rotfl:
     
  13. chevy76

    chevy76 1st gear

    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :eek: :eek: :eek: :eek: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff: :poff: :poff: :poff: :poff:
     
  14. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    Ai te meinaatte NUKKUA??? :eek: :eek: :wink:
     
  15. Jenni4x4

    Jenni4x4 1st gear

    No ei...... Minä ainakin aion tanssia jalat kipiäksi :lol: (jakatellateidänryyppäämistä)
     
  16. *Natsitar*

    *Natsitar* Gearhead

    :oops: jonkun on nukuttava laivalla ku kotona ei saa nukkua... :rotfl: :rotfl: no jos nyt ei ihan kumminkaan... pitäähän sitä olla todistamassa toisten toilailuja... :poff: :poff:
     
  17. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    Niin kun nyt et pääse autolla karkuunkaan...
     
  18. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    Nuku matkat.... :rotfl: :rotfl:
     
  19. apukuski

    apukuski Gearhead

    Itse henk.koht joudun nukkuun ainakin osan menomatkasta.. on varmaan edellinen yö töitä.. :odroll:
     
  20. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    ainakin tähän jyväskylään asti.... :poff: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!