OD-Risteily VIII 5.1 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja apukuski, 29.8.2012.

  1. apukuski

    apukuski Gearhead

    Tadaa ja taas mennään. Tällä kertaa kokeillaan taas jotain uutta. Ajankohdaksi valikoitui Tammikuu ja laivaksi Baltic princess reittinä Helsinki-Tallina. Lähtöpäivä siis lauantai 5.1 18.30 ja paluu helsinkiin 6.1 sunnuntaina 16.30 Mahdollisuus myös maissa käyntiin Tallinnassa.

    Kaikki varaa itse hyttinsä TallinkSiljan kautta niinku ennenkin
    http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/tallink/

    Lähtijät vois laittaa taas nimiä tähän niin kokoan listaa:
    Apukuski+ :pinup:
    MansenJamppa
    Ventura389
    Batmobile+ :pinup:
    Jamant
    Fargo
    micu
    millamagia
    Camaro-89
    Natsitar
    Annie
    Frösä
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Ai se muuttu näin nopeasti. Eilen vielä mainostettiin 3.-4.10. samalla laivalla. Mitenkäs tommoinen muuttelu.
     
  3. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    Laitetaan vahvasti harkintaan..
     
  4. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Putte. Joutui vekslaamaan tuota ajankohtaa koska laivalla ei ollut 4-hengen hyttejä kuin pari ja luulisin ettei jengi halua matkustaa moista matkaa Luxus- tai Sviittihytissä :)
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Toi on varmaan totta. Mitäs sitä maksaa hytistä enempää kuin on pakko, kun ei siellä hytissä kuitenkaan olla kuin ehkä muutama tunti ja sekin nukkuen.
     
  6. apukuski

    apukuski Gearhead

    juu ei se marraskuun alku sopinu laivan puolesta. Liian hätäsesti täräytettiin mainos näkyville 8) Pahoittelut kaikille 26 henkilölle jotka ehti lukea :D
     
  7. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    No niin, pari hyttiä varattu, kannattaa nyt muuten varata koska ennakkovaraajan etuna+ jos omaat vielä Club One kortin saat B4 hytin kokonaishintaan 82 euroo, aika halapaa sanoisin! :D
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Hytti varattu, mukana ollaan....
     
  9. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Laitetaan harkintaan... Ainainen "lapsen"vahtiongelma jälleen.
     
  10. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Toivotaan että saat vahtiongelman reilaan ja pääset matkaan!
     
  11. Fargo

    Fargo Gearhead

    Vittu teidän kans.

    Mihi 2012 risteily jäi? Toihan on ens vuonna, onks siis -13 kaks OD-risteilyä? Mulla menee nyt vuorokausirytmi ihan perseelleen kun syksyl ei olekaan risteilyä. Ja sit jollai fuckin Siljalla ja tallinnaan.

    Kuka korvaa tän?

    Pakko kai sinneki on lähtee vaikkei mua yhtää huvita, oikeesti
     
  12. apukuski

    apukuski Gearhead

    Taivahan tosi muuten.. Tänä vuonna ei ookkaan risteilyä. Onneksi ei oo menty vuosiluvun mukaan risteilyjä nimeämään vaan järjestysnumerolla. Sillonhan tästä vasta soppa oiskin syntyny. :rotfl:
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Onks sillä välii, vaikka oliskin kaks samana vuonna, en mäkään oo ollu moneen kertaan mukana OD-risteilyllä, mutta nyt oon.... Juodaan hei Pete viinaa.... Ja ei se reissua haittaa vaikka mennään Ballinkilla ja ei sinne kaupungille oo pakko mennä, mä en ainakaan mee....

    Ei korvaa kukaan, jos korvais, niin mulle kans :rotfl: :rotfl:
     
  14. Fargo

    Fargo Gearhead

    Sit pitää tosiaa olla kaks risteilyy ens vuonna joista toinen saksaan ja toinen ruotsiin.

    Juadaan vaan viinaa, alotetaan jo perjantaina.
     
  15. homer

    homer Double Gearhead

    No ainakin nestemmäiset tuliaiset kannattaa hakea sataman viinakaupasta jos pää vaan kestää. Ensimmäinen on heti kun laivasta tulevan kävelyputken päässä.
     
  16. 0132

    0132 Gearhead

    perssuti soikoon inttiin ois lähettävä 7.1 niin kyllähän tuo houkuttelis, mutta ei ikä riitä ku rajana 21 :odroll:
     
  17. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Ei se ikä ole ongelma jos haluut lähteä..on sitä ennenkin ollu näillä reissuilla "holhoojia" :D
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Sua kutsuu kuitenkin nukkumatti viimeistään kello 10 :poff:
     
  19. 0132

    0132 Gearhead

    helevata jos nuo on oikeesti noin tarkkoja mitä tuolla sivuilla lukee, niin tän "valvojan" pitäis olla 30v täyttäny, sisko, veli tai aviopuoliso :odroll: kuka +30 menee mun kanssa naimisiin että pääsen mukaa? :poff: :poff:

    jos nyt oikein ymmärsin tuolta http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm
     
  20. Gamala72

    Gamala72 1st gear

    Siellä ollaan mutta toisesta syystä. Rokkirallin/romurallin palkintojen jako risteily on aina loppiaisena. Mutta kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
     

Kerro tästä muillekin!