öljy määrä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mikuu84, 21.1.2008.

  1. mikuu84

    mikuu84 3rd gear

    paljonkohan menee g20vaniin moottoriöljyä 6.2 kiisseli
     
  2. raceman

    raceman Gearhead

    tais mennä 6.5litraa
     
  3. HRTP

    HRTP Gearhead

    6.5TD:ssä menee ainakin tuon verran mutta mulla on semmonen mielikuva että mun omaan 6.2dieseliin meni öljyä jotain 7-8l suodattimen kanssa kun viime syksynä/talvena semmoisen omistin,mutta eiköhän täältä kohta joku muu senkin tilavuuden paljasta... haullakin voisi kyllä löytää jos viitsisit etsiä...aiheesta ollut aiemminkin juttua täällä :odroll: :wink:
     
  4. RB-440

    RB-440 1st gear

    Voihan öljyn lisäämisen alottaa niinkin, että eka täyttää sen uuden suodattimen, panee paikalleen ja kaataa koneeseen neljän litran kannun. Sitten lisää tikun mukaan, litran tai puolikkaan tai varttilitran, mitä nyt hyvällä arvauksella arvelis vielä puuttuvan.
     
  5. Anssi Koljonen

    Anssi Koljonen 1st gear

    Mulla meni 6.5l.
     

Kerro tästä muillekin!