Ohjauksiskunvaimennin??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja jviirret, 7.3.2004.

  1. jviirret

    jviirret 1st gear

    Onko tuommosessa k20 pick-upissa vakiona tuota ohjauksen iskun vaimenninta? US-Centerin hinnastossa sellainen on myynnissä, mutta mulla ainakin on sen näköinen viritys että ois lisätty jälkeen päin. Kiinnikkeissäkin on paikka kahdelle, mutta paikoillaan on vain yksi. Voiko aiheuttaa mitään vaurioita muihin ohjauslaitteisiin jos otan pois? Meinaan ku viime katsastuksessa käskivät vaihtaa, tai ottaa pois jos se ei siihen kuulu.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miksi ei saa lisätä jälkikäteen ohjausiskaria? taitavat höpistä omiaan..
     
  3. jviirret

    jviirret 1st gear

    Tarkoitti mun käsittääkseni sitä, että jos siinä semmoinen pitää ollaa niin sen pitää olla kunnossa. Oli nimittäin aika ruman näköinen :smile: No, nyt otin pois ja ei tuo ainakaan vielä pahalta tunnu ajaa. Saas nähdä sitte uraisemmilla/monttuisemmilla pikkuteillä...
     
  4. hietala81

    hietala81 1st gear

    munkin autosta tuo on poistettu ja ei se pahemmin käsille lyö, keveneehän samalla. :wink:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin käsittääkseni sitä EI saa ottaa pois jos se on siellä alunperin ollut, vähän kuten kallistuksenvakaajat. Finlexistä löytyy jos etsii.
     
  6. jviirret

    jviirret 1st gear

    Niin, tuota se katsastusmieskin meinas. Mutta takaisin tuohon alkuperäiseen kysymykseen: Onko tuossa K20:ssä tuota alunperin vai ei? Tuota tietoa ei kai löydy finlexistäkään?
     
  7. NokiLotja

    NokiLotja 1st gear

    No ainakin -85 k10 sellanen löytyy, eikä oo mitenkään rävelletyn näköinen joten saattais uskaltaa olettaa, että se on siinä ollu tehtaalta asti, tiedä sitten mitä tää tieto nyt sua auttaa...
     
  8. Jimmy

    Jimmy 1st gear

    Mielenkiinnosta asiaa kohtaan utelen että onko kyseessä kaikilla takaveto? Nelikossahan se kuuluu kyllä olla (ja kannattaa pitääkki),mut takiksis mulla ei ole ikinä ollu. Kaveril oli,ja se oli ainaki jälkikäteen laitettu. Jos HD alustaisessa kuuluis olla?
    Kaksin aina kaunihimpi,itellä oli ero ku yöllä ja päivällä kun sai Ranco toisen kaveriks...
     
  9. hietala81

    hietala81 1st gear

    mulla on nelikko mutta erityyppinen vekotin, edellisen omistajan toimesta poistettu
     
  10. NokiLotja

    NokiLotja 1st gear

    Eikös toi K sarja nimenomaan tarkota nelikkoa? Ja C takapotkua. Eli mä ymmärsin että kyse ois nimenomaan nelikosta.
     
  11. Jimmy

    Jimmy 1st gear

    No katos! Ku oppis lukemaan...
     

Kerro tästä muillekin!