Ohjaussimpukat, vakio, vs Firm Feel vs. Borgeson.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja MikkoV, 4.1.2015.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Minkäverran eroja näissä on, lähinnä kiinnostaa kokoerot. Borgeson ainakin on tiettävästi selkeästi sirompi kuin vakio?

    Sovittelen 3gen hemikonetta Chargeriin, ja pähkäilyn alla mikä olisi viisain vaihtoehto pakosarjojen ja ohjausimpukan kombinaatio vaiko hammastankokonversio.

    Kone oli Jeepistä, ja nuo pakosarjat ovat ainakin tuuman liian "paksut" 1-3 sylinterin kohdalla vakion tehostetun simpukan kanssa.
     
  2. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    FFI tekee vakiosimpukkaan.

    Borgesonin hitsaukset ei ainakaan kuvissa oikein vakuuta. Hinta taas kyllä.
     
  3. Toni.Virta

    Toni.Virta 1st gear

    Flaming river, pieni(n)?, suht edullinen, laadukas,nopeahko ohjaus 16:1. Itse ollut tyytyväinen.
     

Kerro tästä muillekin!