ohjaustehostin öljy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja kpj, 16.4.2008.

  1. twincam6

    twincam6 3rd gear

    Uskon tuohon Substituten juttuun :lol:. Hain SWT:ltä pullon PSF:ffää, ja
    Se on samanväristä kun sisällä olevat eli
    kirkasta.
    Tuo on jokin iäisyyskysymys Psf vs. Atf,
    mutta kerta tossa itellä nyt sisällä Psf:t
    niin miksi laittaisi Atf:ffää jos se
    mahdollisesti käy tiivisteiden päälle.
    Atf:ffää olen itse siksi aiemmin tunkenut
    joka paikkaan kun sitä jäi pöndellä asuessa
    pyöräkuormaajasta 200 litraa :lol:, ja nyt täällä tsadissa
    sitä ei tarvitse oikein mihinkään, eli olen
    antanut sittemmin frendeille välillä 20 litran pytyn Atf:ffää
    lahjaksi :D . Loput riittää varmaan mun iäksi vaihdelootiin.
     
  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Mulla on pänikkä Gulf PSF litkua ja se on kyllä punaista. Sitä on tullu käytettyä noissa mun nykyisissä ja entisissä letukoissa. Pänikkä on kyllä jonkusen vuoden vanha eli ei ole tietoa onko tuoreessa pänikässä saman väristä tököttiä.

    Miltäs muuten toi väritön haisee? Tullu monta kertaa mietittyä, että onko toi Gulf PSF kuitenkin ATF ööliä hajun ja värin perusteella :eek:
     
  3. fudge85

    fudge85 Gearhead

  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Misk se atf vaikuttaisi muka jotenkin tiivisteisiin? Automaatissa on myös kumisia tiivisteitä.

    Mutta jos vaan on mahdollista saada oikeaa tehostinöljyä niin mielummin sitä. Euroissa tehostinöljy saattaa kiertää myös muuallakin kuin ohjaustehostimella ja silloin ei atf käy.
     

Kerro tästä muillekin!