Oikeaa harrasteautomusiikkia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja PauliP, 15.9.2004.

  1. karra

    karra Double Gearhead

    Kantaaottavaa musiikkia parinkymmenen vuoden takaa: U-BAYOU - Luvattu Maa

    http://www.youtube.com/watch?v=LDSSi-FzMJw

    Tämä versio on LP-levyllä joka löytyy varaston hyllystä mutta radiosoitossa ensin kuultiin vähän rouheempi ja svengaavampi singleversio joka oli pakko tilata vinyylinä silloin. Sen version sanoistakin saa paremmin selvää kun se oli laulettu enemmin "asenteella" :) .

    Tosiaan kun kuulin biisin eka kertaa ajattelin että kukas nyt freukkareissa laulaa ja Mikko Saarelahan sieltä kappaleen takapiruna löytyi kas kummaa :rotfl: .
     
  2. Chevy95

    Chevy95 1st gear

    Mut onhan se hienoa, kun kuulee auton sisältä musiikkia, joka on tehty auton valmistumisen aikoihin. Mä yhdistän itse yleensä 50-luvun autojen laittajat just rokkareihin, koska itsekin lukeudun niihin. Mutta tyylejä ja makuja on monia, yhtä monta kuin on meitä tallaajiakin.
     
  3. Multipower

    Multipower Gearhead

    Itseasiassa taitaa olla kyllä niin, että heavyporukkaa täällä OD:lla on suurin osa, ainakin mitä näihin musiikkiaiheiden viesteihin tulee... :eek:

    Ja mitä tähän itse aiheeseen tulee, niin se olis sama, kun kysyis, että "mikä on oikeaa musiikkia?" vai kuunteleeko joku muka jotain aivan muuta musiikkia harrastaessa, kuin "siviilissä"
     

Kerro tästä muillekin!