Okei! Kavereita ei saa olla ja kertoa illanvietosta!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mpower, 9.11.2024.

1. mpower

mpower Double Gearhead

Aale Tynni! Nyt syksy saa, mutta minä en!:D
    Minähän innostuin politikoimaan poistetussa ketjussa, lieneekö syy ketjun poistoon?:cool:

Tärkeintä oli kuitenkin ilmoittaa se, minulla Nummi-Pusulan dragracing-piireissä se, mpowerilla edelleen nopein aika! Keskenään tietenkään mitenkään verrannollisia ole, eikä moottoritkaan!:)

Mutta niin se vain on, 7,424 since 1994! Pankaa paremmaksi! Pikkasenkin laskutaitoinen ymmärtäisi, alle seiskan menis nykytekniikalla!

Khyyllä ymmärrän rajoitetun rahatilanteen, mutta ostapa minulta BMW
    billet-lohko, aftermarket BMW F1 turbon kansi Englannista ja pimpulat päälle!

No siinä hardware! Olettaisin kuitenkin, ostaja mikään tumpelo ole, ruiskut ja sytkät tiedossa?
    Kampiakseleita, kiertokankiakaan kukka mittä osaa entisiin aikoihin verraten tehdä!

Nettiä selaavat, oisko tuollaista myynnissä!`
    Tiettyyn rajaan asti pääsee kyllä juu! Loput sun on itse keksittävä!:cool:

2. KohtalainenPaja

KohtalainenPaja 2nd gear

Eilen katsoin televiisiota pitkän tauon jälkeen. Niille Latelan pojille tuo siihen drifting Bemariin olis pitänyt olla:)

mpower tykkää tästä.
  3. mpower

mpower Double Gearhead

Ei niillä mitään rahaa ole! En ole kyllä seurannut heiän touhuja!:)

Kerro tästä muillekin!