Old Cars World Oy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Getrac, 17.8.2013.

  1. Getrac

    Getrac 1st gear

    Hei tietääkö kukaan missä Bremerin Ykä on? Olen käynyt useasti tänä kesänä OCW liikeen pihassa (uusi projekti haussa).
    Aina kiinni ja puhelimellakaan ei tavoita miestä...
     
  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Taisi tälläviikolla tulla kehä 1:llä vastaan autonkuljetus chevynsä kanssa että hengissä lie kyllä.
     
  3. starcraft

    starcraft Gearhead

    Kerran minäkin olin kiinnostunut yhdestä autosta joka oli Bremerillä myynnissä. Soittelin ja juteltiin ja sovittiin että lähden täältä Vaasasta autoa katsomaan. Sovittuna aikana olin perillä ja liike oli kiinni ja niin oli Bremerin puhelinkin. Totesin itsekseni että ehkä jollekkin muulle kelpaa vähäiset rahani. Ja kelpashan ne.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mihin muuten meni kyseistä firmasta 1970 kaks ovinen tolppa Plymouth? Sininen tais olla.
     
  5. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    tuossa ennen jussi oli esittelemässä jotain autoa liikkeen edustalla. Joku sano, ettei häntä saa kiinni kun etsimässä uusia tuotavia jenkeistä. Toinen taas siis siihen, että silloinhan hän vaan vastaa...
     
  6. lincci

    lincci Gearhead

    jep, ihme ukko tuo ykä tosiaan, tuntuu ihmeellisltä kun jokin asia sovitaan ja annetaan vaikka käsiraha niin sen jälkeen ukkoa ei tavoita millään konstilla, tulee kusetuksen maku suuhun ,vaikka ukko lieneekin suhtkoht rehellinen.
    ei ole hyvää asiakaspalvelua tuo, kokemusta on !!

    itse tosiaan annoin aikoinaan lähes 10000e rahaa autosta ja sen jälkeen ei useampaan kuukauteen mitään elonmerkkejä mistään,ei autosta eikä ykästä.
    soitin jopa mobilisti-lehden toimitukseen ja kyselin ukon perään ja onneksi siellä rauhoiteltiin ja sanottiin että on elossa ja jenkeissä käymässä.... :x :lol:
     
  7. Jankon Betoni

    Jankon Betoni 1st gear

    No aika harvalla verkolla saa näköjään noiden vanhojen autojen tuontiyrittäjäkin troolata asiakas suhteiden merellä. :eek:

    En kyllä enää ihmettele, jos samat autot roikkuvat myyntilistoilla vuosikausia, jos "asiakaspalvelun" taso on tuota luokkaa.
    Lieneekö jo vähän harrastepuuhastelua touhu vain...?
     
  8. 383

    383 Gearhead

    tällä viikolla oli paikalla
     
  9. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Heh, itse olin kerran vuosia sitten kaupoissa yhdestä harrasteautosta Ykän kanssa. Kuvat sain ja lupasin ottaa auton. Sen jälkeen en saanutkaan enää mitään yhteyttä Ykään, joten kaupat jäi tekemättä. Tai ei jäänytkään, ostin samanlaisen, mutta kalliimman auton muualta.

    Nykyaikana yhteydenpito on tehty niin helpoksi ympäri maapallon, ettei viesteihin taikka puheluihin vastaamattomuutta voi perustella millään "olin ulkomailla" -selityksellä. Mutta kukin tavallaan.
     
  10. garage man

    garage man 1st gear

    Kuin myös, maksoin etukäteen maksuja ja hankalaksi meni, tapahtui kaikkea muuta kun sovittuja asioita.
    Kyllä noita vanhoja autoja saa monelta toimittjalta kun viitsii hiukan perehtyä asiaan.
     

Kerro tästä muillekin!