Olds 307 '89 vakionopeudensäädin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jatra, 7.6.2009.

  1. jatra

    jatra 1st gear

    Venttiilinnostinongelmaan löytyi useita asiantuntevia vinkkejä, suuri kiitos niistä, niin kysynpä nyt samaan syssyyn asioista paremmin tietäviltä tuosta cruisesta.

    Eli mistä kannattaisi lähteä hakemaan syytä tuon laitteen toimimattomuuteen? Koneessa on kaikki alkuperäiset tilpehöörit, ja muuta en tiedä itse tuosta tarkistaa kuin sen että se ilmapalje joka kääntää kaasuvipua on kaasarissa kiinni, ja siis kiinni on. Mukavahan se olisi kun kaikki alkuperäiset amerikanherkut pelaisi niinkun on suunniteltu.
     
  2. zeuss

    zeuss 3rd gear

    Moro laitehan on monen piirin yhteen saannos, koita tutkia viikselle menevän johdon ehjyys. se murtuu monesti viiksen juuresta.
     
  3. Painkiller

    Painkiller 1st gear

    Moi, itse sain ainakin tällaset ohjeet näin aluksi.
    Eli siitä ilmapalkeelta eli servolta pitäs lähtee kaks letkuu, joista ohuempi T-liittimeen, josta jatkaa matkaa siihen alipainekelloon, eli siihen pallonmuotoiseen mustaan pömpeliin apumiehenpuolen nurkassa ja taas se paksumpi letku siitä servolta pitäis mennä jarrupolkimelle. Noihan tietty kannattaa eka tsekkaa ja liittimien ja letkujen kunto ja sit eikun kokeilee. 8)

    Voihan tietysti jos kiinnostusta ja aikaa riittää niin purkaa ja putsaa se servo, mut se onkin sit toinen juttu,,,,
     

Kerro tästä muillekin!