OLDS 307=laiska?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja murrosnivel90, 9.10.2012.

  1. TTL88

    TTL88 1st gear

    Kiitoksia vinkeistä! Eiköhän täällä niin paljon ole jo infoa niin että tuo kuntoon saadaan vielä!

    Tosin siirtyi nyt hetkeksi pienimmäksi murheeksi tuo ryyppy, ja järjestin samalla pienet kokoontumisajot poliisin ja palokunnan kanssa kun kesken matkan alkoi lyömään kojelaudan sisältä savua ja liekkiä. Säikähdyksellä taidettiin selvitä tällä kertaa mutta kaivataan neuvoja kojelaudan irroittamiseen, että pääsee vetämään sähköjä uusiksi...

    Herätti muuten virkavallassa lievää hilpeyttä tuo takalasin "Poliisi on ystävä"-tarra... Mutta käskivät kyllä äkkiä korjata auton että saadaan "ystävät" taas tienpäälle 8) No, huumorilla mennään ja aamulla hommiin!
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Usein noissa Q-jetin rikastinsysteemeissä karstaantuu se kaasarin läppärungossa välitiivistettä vasten oleva ura (tai tiiviste turpoaa uraan), rikastinkotelon ilmareikä ja imusarjan lämmönvaihtimen kanava. Jos sieltä ei virtaa kuuma ilmaa joka lämmitää ja kääntää bimetallijousen, jää rikastin liian pitkäksi aikaa päälle.
    Lisäksi noissa 80-luvun vehkeissä on alunperin siinä rikastinkotelon päädyssä lämmitylaitteen kumiletkussa kieppi joka lisälämmittää sitä.
    Ja ekaksi tärkeää on se front vacuum break -alipainekellon kunto ja säätö.

    Toi Olsikerhon q-jet juttu on rikastimen osalta ihan ymmärrettävää tekstiä tosta, tuossa jutussa on kyllä puutteita muutoin kun ei kukaan ole viittinyt sitä päivittää. Kerhon vanhoilla sivuilla oli paljon asiaa tähänkin liittyen, mutta sivut kai sittemmin kaatuivat ja kaikki meni. Sinne kannattaisi niitä uudelleen, etenkin paremmin osaavien kirjoittaa niin ei aina tarvitsisi toistaa samoja kirjoituksia.
     

Kerro tästä muillekin!