Olds 88 ja tietysti Diesel

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sartuo, 14.5.2007.

  1. tammercity

    tammercity Gearhead

  2. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Tuon punaisen ostin pois, mutta en tuohon hintaan...
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Heh, sulla on mielenkiitoinen, suorastaan kaiken kattava collection.

    Siis coupe, sedan ja diesel :D
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Jumantsuikka että o hieno!! Onkos toi se Matti V:n vanha..? Onneva, noita ei varmaan enää paljoo tuossa kunnossa löydy.
     
  5. sartuo

    sartuo 1st gear

    Hienoa että kunnon autojen päälle vielä ymmärretään,vaikkakin itte tykkään uudemmasta mallista dieselinä.Hieno on tuokin,onnea!!
     
  6. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Dieselissä kyllä lukee takakontissa
    Oldsmobile diesel
    eikä V8.
    -Hieno kokoelma silti!
     
  7. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Ei ole kun kotitalon naapurin entinen...Tein kyllä Spinneriin aikoinaan jutun. Jos mulla tollanen ois, niin vissiin en myis.
     
  8. bobst

    bobst Gearhead

    Näin Mikkelissä kesäkuussa delta -88 dieselin mustilla???kilvillä ,erittäin hieno ja täysin uutta vastaavassa kunnossa päällisin puolin. Ihmetystä herätti ne mustat kilvet??????kai ne saa rahalla! Valokuvaa en hölmöyksissäni älynny ottaa!!!(luullisin että auto on museorekisterissä)
    Tunnustaako joku omakseen!
     
  9. hla

    hla Gearhead

    Mä oon tästä joskus aikaisemminkin kirjoittanut, mut vielä kerran ennen seuraavaa kertaa......

    1972 tai vanhempiin saa mustat kilvet, nykyisen tai minkä tahansa niissä aiemmin olleen tunnuksen, jos ne vaan on vapaana.

    1973 ja uudempiin MUSEOautoihin saa mustapohjaisen tunnuksen jos niin haluaa.
     
  10. bobst

    bobst Gearhead

    No se oli sitten museo Diesel oldssi!!
     
  11. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  12. sartuo

    sartuo 1st gear

    Jos laittaa -78 (ekat diesel oldsit)ja uudenpiin mustat kilvet ei pitäis mielestäni puhua museoautosta,eihän se ole alkuperäistä- :mad: :-?
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eikö?
     
  14. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    (Ainakin) Yhden Delta 88:n muistan nähneeni mustilla kilvillä jo 80-luvulla eikä se silloin tietenkään ollut museoauto.
     
  15. hla

    hla Gearhead

    No ei niin, mut just viime viikolla tuli mua vastaan ´78 MB 300 Diesel mustilla lyhyillä museokilvillä.... Olisko se yhtään parempi? Kyl se mulle riiittää että auto on museokatsastettu, selviää ainakin suurellekin yleisölle(tai ainakin osalle siitä), et mistä on kyse.

    Auto ja sen kunto on kyllä edelleen yhtä alkuperäinen..... 8)
     
  16. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Haapajärvellä on ainakin annettu lyhyitä mustia kilpiä vielä vuonna -79. Veikkaan, että on annettu mustat, jos ei ole ollut antaa valkoisia...
     
  17. sartuo

    sartuo 1st gear

    Eikö -78 Mese ollut museoauto jo uutena ostaessa? :D
     
  18. Antti P

    Antti P Gearhead

    No niin, löytyykös täältä tietäjää kun autoni ei ole olds mutta sen tekniikka lienee tossa Buickissa. Auto tuli mulle siten että ruiskupumppu oli irti, käytin sen dieselhuollossa ja auto toimii taas. Miten liene kytketty se kylmäkäynnin ennakko säätö alumperin? Näyttäis että 2 yks napaista anturia siinä koneen keulassa ja 1 kaks napainen anturi. Eikös sen pidä virran kulkea kylmänä siihen ennakon säätimen napaan ja sit lämpimänä katketa? Näin ainakin muissa stanadynen pumpuissa mitä rassannut nois traktoreissa.
    Huomenna alkais ajokausi ja kun tuota pakkasta lupaillu niin varmaan olis hyvä olla kunnossa.
    Kynäsuuttimilla jos vaikuttaa asiaan..
     
  19. Antti P

    Antti P Gearhead

    Ja kun tuo auto dieselöity -97 niin hehkut laitettu napille. Onnistuuko laittaa 6.2 vanin hehkurele ohjaamaan tuota hehkutusta?
     
  20. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Nyt taas muisti pätkii eikä ole pumppua lähellä jotta vois tarkastaa mutta 5.7 pumpuissa ei ole tota sähköistä ennakonsäätöä. 6.2 kikkaran pumpun"kansi" passaa 5.7 pumppuun ja voi olla että joissain on joku vaihtanut jos sellainen on?

    Ja 6.2 koneen hehkureleen voi laittaa 5.7 kikkaraan jos hehkut on nopeat, hitaat ei kerkee millään mukaan!!
     

Kerro tästä muillekin!