Olds-moottori

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Vilkuna, 28.4.2003.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Päivänselväähän on, että Letukan kone on halvin rakentaa. Luin jostain kuitenkin, että vannoutuneet Olds-friikit jenkkilässä on tehny aika hätäsiä bensakoneita 5,7 dieseleistä, eli "palanneet lähtöruutuun" Onko sen dieselin muuttaminen bensaksi takasin edes mahdollista, kannet, imusarjan yms vaihtamalla?
     
  2. isohkolohko

    isohkolohko 1st gear

    Oon kans lukenut jostain (HOTROD?) että kaverilla oli diesel lohko ripeessä laitteessa. Kestää enemmän rääkkiä?
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Olds-foorumissa joku sanoi modanneensa dieselin kansista bensakoneen kannet. saa puristukset kohilleen, ja saa muotoilla palotilat ihan ite.

    Jokainen saa sitten ihan itse päissään miettiä, onko tämä totta, onko siitä hyötyä, ja onnistuuko se materiaalivahvuuksien puolesta. Mä en uskonut ihan suoraan, kun en oo ko. kansia nähnyt ikinä.

    Jotkut puhui samaisella foorumilla myös virittäneensä dieseliä hitosti.
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Oldsin dieselin lohkoja käytetään bensakoneiden tekemiseen, koska ne on vahvempia kuin bensakoneiden lohkot. Toi avonainen alakertahan on yks oldsin motin heikkouksista.
     

Kerro tästä muillekin!