Oldsin historia.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja rane58, 5.6.2006.

  1. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kysyn täältäkin Oldsmobile Delta 88, entisistä omistajista. Auto sininen 4-ovinen ollut ehkä vaalea vinyylikatto. Vm-72 tuotu suomeen -74. Jos tunnistatte ko. auton kertokaa sen historiaa... -nykyinen omistaja- Odotellen :eek: odotellen
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tilaa AKElta selvitys.
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Onkohan toi ollu joskus Mäntyharjussa ja Kouvolassa?
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Jos ei muuten...

    Ajattelin ensin tällälailla. AKE rosvoaa.
     
  5. M

    M Gearhead

    miks ihmeessä kaikissa näissä historiakyselyissä ensimmäinen vastaus on "tilaa AKE:lta"? selatkaa itse, ainakin 2/3 vastataan ensin näin. AKE tosiaan rosvoaa myymistään tiedoista sikasummia ja mitä niistä hyötyy. saa paperilla omistajalistan...

    tälläisen palstan avulla autosta saattaa saada mielenkiintoista tietoa, kuten itse olen saanut. vanhojen omistajien kertomukset ovat osa auton todellista historiaa ja tasan mielenkiintoisempia kuin AKE:n tulosteet.
     
  6. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Olen tilannut kahdesta autosta AKElta omistajahistorian n. 30€ kpl ja tulee n. parissa viikossa. Saatuani listan olen ottanut puhelimella yhteyden suoraan muutamiin vanhoihin omistajiin (selvitettyäni puh. numeron) ja kysynyt suoraan vanhoilta omistajilta.... Vanhat omistajat itse tietävät auton historiasta paremmin kuin kaverin kaverin kaverit... Ja heiltä saa mielenkiintoista tietoa auton vaiheista ym. Sitäpaitsi ne entiset omistajat joihin olen ottanut yhteyttä, ovat olleet iloisia kuullessaan että auto on yhä hengissä. Lähettipä Galaxieni yksi ex-omistaja minulle vanhan valokuvan ja rekisteriotteenkin! :D Kiitos siitä vielä Porin suuntaan!

    Eli summa summarum; ehdotan yhä sen selvityksen tilaamista jos autosi historia todella kiinnostaa. AKEn tietopalvelun numero löytyy heidän nettisivuiltaan www.ake.fi
     
  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Toivossa, että...

    Ajattelin tosiaan, että entisiä omistajia olisi lukemassa.
     
  8. mejole

    mejole 3rd gear

    AKE rahastaa??

    Ajoneuvon historiatiedot
    Arkisin klo 8.00-16.15 saa ajoneuvojen vanhempia historiatietoja (ennen v. 1990) numerosta 0100 7811 (pvm/mpm). Numerosta voi myös tilata ajoneuvoon liittyviä asiakirjoja.

    Eli jos itsellä pysyy kynä kädessä niin ei kai tuo NIIN kallista ole.. Ennenhän tuo oli maksullinen palvelunumero joka taisi olla hieman arvokkaampaa, mutta nythän tuo on kuin mikä tahansa puhelu..
     
  9. M

    M Gearhead

    joo, voi tilata, mutta asiakirjajäljennöksistä rahastetaan kyllä ihan kunnolla hinnaston mukaisesti...
     

Kerro tästä muillekin!