Oldsmobile Custom Cruiser 1985

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja herrakani, 27.11.2012.

  1. kuula

    kuula Gearhead

    Ihan ku Roope-Ankan rahasäiliöltä.
     
  2. Razorass

    Razorass 1st gear


    Jep, komia miljöö.
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Oon päästäny kerran koirat irti Jehovan Todistajien perään ja hakannu yhen pultsarin ja yhen neekerin tohon pihalle ku koirat oli kylläisiä. Luulis et lukutaitoiset ei tule enää. :D
     
  4. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Neekeri sanoo "suomen kieli vaikea" ja jehovan todistajilla on herra turvana joten taitaa olla pultsari ainut joka ymmärtää pysyä poissa
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko auto edistyny?
     
  6. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Mahtava piha!
     
  7. Taitaa olla projekti seis kun ei ole tänne kirjotuksia tullu?!
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jos herrakani odottelee asennuskelejä? Eli syksyä, kuka sitä ny tällä säällä auton alla jaksaiskaan maata... :rotfl:
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    Haha joo, parina päivänä on satanut niin oon auton alle päässy. Oon ollu sen verran töissä etten oo oikeesti joutanu tekemään mitään, liki 20h työpäiviä pahimmillaan. Seuraavana operaationa nostaa runko pois korin alta ja pestä siitä pahimmat liat pois ja maalata.
    Taka-akselista puuttuu vielä C-Clip eliminaattorit ja ylätukivarret ja moottorista puuttuu kiertokanget ja männänrenkaat. Tuli vaan summitilta kirje et "SRY, näit ei valmisteta enää lol" ja massit takas MC:lle.
     
  10. HT

    HT Gearhead

    Suosittelen että nostat korin pois rungon päältä. On helpompi silleen. :p
     
  11. herrakani

    herrakani 1st gear

    Helpompi olis ostaa suoraan +500hv farmariauto ja virittää se. :)
     
  12. HT

    HT Gearhead

    Mutta sitten se ei olisi itse tehty...
    Liian helppoa.
     
  13. herrakani

    herrakani 1st gear

    Olishan se sittenkin jos ottaa siit vaik 800hv. :)
    Saman verran siihe menis rahaa ja aikaa kun 180hv farmarin virittämiseen jos ei enemmänkin.
     
  14. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Konepellin muotti vihdoin valmis. C-Clip eliminaattorit pitäis tulla keskiviikkona ja sitten sisustaa oon purkanu. Sohva vois tulla uusiokäyttöön olohuoneeseen. :)
    Kelasin laittaa korin kiinteesti runkoon ja kunnon kehikon sisään ja lattian suorasta pellistä.
     
  15. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Yritän pistää Oldsin kamoilla ajoon kesäks kun on vähän nihkeälti tuota rahua.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: Siitä tulee ihku! :rotfl:
     
  17. herrakani

    herrakani 1st gear

    Väreillä on oma logiikkansa joka perustuu Oldsmobilen mallimerkintään, palaan tähän myöhemmin. Jos joku tuntee häiskän joka pystyis sorvaamaan millin vetoakselien laakeripinnoista ja lohkotasosta mattana/edullisesti/asevelihintaan niin laittakaans YV:tä tänne suuntaan.
     
  18. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Savotta on tänään tässä vaiheessa, huomenna putsaus, vähän maalia ja sit alkaa hirviä kasaamisrumba ja leegojen ettiminen.
     
  19. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    oh those russians
    http://www.savonsanomat.fi/uutiset/koti ... on/1351796
     
  20. herrakani

    herrakani 1st gear

Kerro tästä muillekin!