Oldsmobile Custom Cruiser 1985

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja herrakani, 27.11.2012.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Gelcoat on. Seuraavaks: kuitua. Vitusti. :)
     
  2. aatuaskare

    aatuaskare 1st gear

    Eikö Oltsissa ollut lasikuituinen takaluukku valmiiksi ainakin sen jonka purkasin siinä oli.???
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Oho 5l riitti vaan tähän asti :))))
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Ei oo mulla. Ja eipä sil olis väliäkään vaik olis. Pitää olla hiiltä.
     
  5. HT

    HT Gearhead

    Aiotko lyhentää samalla puskureita? Nehän on aivan liian pitkät, vai pitäisikö sanoa leveät. Itse olen tuumaillut että niitä voisi kaventaa ainakin 10 cm. Tulevat aivan liian leveälle lokaarista. Näin siis ainakin Capricessa. Voisin kyllä olla itsekin kiinnostunut noista kuitupuskureista...
     
  6. herrakani

    herrakani 1st gear

    En kavenna, teen vakiosta ja niin tavallisen näköisen kun pystyy. Tarttee vaan muovailuvahaa niin saa laitettua saumat yms. kolot täyteen. Itse oon nähny kavennetut puskurit jossain matolaatikossa ja ne ei musta sopinu ollenkaan, näytti "liian pieneltä".

    Täytyy käydä jostain veneentekijältä ostaa tynnyrillinen hartsia ei tolla 5kg ämpärillä saanu ees konepeltiä tehtyä niinku joku tuolla sanoikin. :)
     
  7. Visa

    Visa Gearhead

    www.kevra.fi Tuolta ne kannattaa kaikki ostaa. Lisäks sulla ei taida olla ku jotain 8km matkaa tuonne maahantuojalle.
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    Joo ton mä tiijän, teen vaan päivisin duunia ni joutuu shoppailee iltasella. Pitää ottaa vähän ommoo lommoo ni pääseepi ostelee.
     
  9. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]
    [​IMG]

    Joo kainoi vanteet tollee sopis jos joku tigais venttiilinreijät umpeen...
     
  10. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Huh. Nyt pääsee nikkaroimaan näitä brand new juduj. Oli muuten pultit semiruosteessa.

    Muistoissamme säilyvät: vasen pikkurilli, 11/32" hylsy, keskipitkä 1/2" jatko
     
  11. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Uudella perseellä tulee vanteet kutakuinkin näin.
    Jännä nähä miten toimii. Toki myyhän ne esim 12" vanteita 3,5" backspacella et ei toi oo edes mikään omituinen setuppi. Jos yks guru tigais venttiilinreijät "ulkokehältä" umpeen ja sit vois porata "sisäkehälle" uudet reijät ni sais ilmaakin sisään. Noi Drag Radialit on sen verran pehmeet et ne varmaan menee tonne ihan iisisti. - Jännä nähä.
     
  12. herrakani

    herrakani 1st gear

    (tulee muuten parin viikon tauko tän kans, rahat iha loppu kun pitää taas käyttis pistää leimakuntoon....)

    Seuraavat proggikset:
    Taka-akseli ja takajarrut.
    Etujarrut ja etutukivarret.
    Vanteet ja renkaat.

    Sit tarttis melkeen ostaa noi tuplaturbokamat tai ainakin välijäähdyttimet että saa mallattua keulaan kaikki jäähdyttäjät ennen lopullista kasaamista.
     
  13. boogieman

    boogieman Gearhead

    Tuplaturbokamat!?
    Onko moottoripolkupyörän hallinta menetetty :D ?
     
  14. herrakani

    herrakani 1st gear

    Kyllä, vuosia sitten jo. Kuului kyllä "alkuperäiseen planiin" mutten viittinyt läpättää siitä ennenkun on rojua tontilla. Matalapaineahdoilla olis tarkoitus mennä, silleen et stallin kohdalla pitäis alkaa vetoalue ja paineet. Siihen ei ihan hyllykamalla pääse mut holsetin tavaroilla, HX35-40 pohjaisena olis tarkoitus mennä.

    ACS 2014 ja Moscow Unlim 500+ 2014 olis varmaan realistisimmat valmistumismilestonet nykyisellä tulotasolla, mut toivotaan et siihen tulee kohennusta kevään aikana. Jälkimmäinen siis olettaen että viritys onnistuu.
     
  15. boogieman

    boogieman Gearhead

    Härö projekti! Lisämausteen toimintaan antaa toi outdoor tyyppinen rakennustapa 8) . Jaxuhaleja vaan!
     
  16. hevimies

    hevimies Gearhead

    Tuplapuhaltimet kuulostaa hyvältä. Jännä nähdä miten intercoolerit asettuu keulalle. Mutta miksi pitää saada nuo venttiilin reiät takapuolelle? onko ulkonäkö hommeli?
     
  17. herrakani

    herrakani 1st gear

    Eiku mä vaihdoin 4,5" etureunat takareunoiks niin niistä pitää tigata venttiilinreijät umpeen ja porata uudet noihin 7" etureunoihin.

    Laittanen yhden 300x600x100 coolerin ja sit vaihteiston jäähdyttimen, ilmastoinnin kuivaimen (hell yeah siihen tulee ilmastointi ettei koirat paistu) ja öljynjäähdyttimen ja yhen ison griffinin vielä. Kaine sinne mahtuu.
     
  18. herrakani

    herrakani 1st gear

    Haha. Kai sitä tulis sisätiloissa tehtyä enemmän mut oon kohta 25v ruuvannu selälläni vesilammikossa ni ei toi enää juur vituta. Saa raitista ilmaa eikä oo pölyä jokapaikassa. Tallin teen sitten kun on siihen rahaa. Tai sit vaan laitan betonilaatan ja siihe lämmityskaapelin. :)
     
  19. herrakani

    herrakani 1st gear

    [​IMG]

    Kuvassa btw tuleva ajokorkeua, 10cm runkopalkeista.
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko ollu niskapokia vai miks tuo kyltti? :D
     

Kerro tästä muillekin!